Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00309179/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Chełmcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001218304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna
1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413030470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@spchelmce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spchelmce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bde67b7d-073e-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bde67b7d-073e-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262930/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.Ch.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 47104,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37136 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej części postępowania jest kompleksowa organizacja dwudniowej wycieczki edukacyjnej do Bałtowa dla 30 dzieci, uczestników projektu „Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie”.Wymieniona usługa obejmuje
1) zapewnienie środka transportu dla 33 osób (30 ucz. + 3 opiekunów); oferent musi zagwarantować kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu w/w osób, zapewnić bezpieczne
i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego,
2) pokrycia opłat wszystkich ujętych w programie biletów wstępu/wejść do zwiedzanych obiektów dla 30 ucz. + 3 opiekunów,
3) ubezpieczenie uczestników wycieczek (NNW) na czas podroży i trwania wycieczki.
4) Minimalna suma ubezpieczenie na 1 osobę ubezpieczoną wynosić powinna 10 000,00 zł. (w ramach każdej wycieczki). Najpóźniej na 1 dzień przed rozpoczęciem wyjazdu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego kopię opłaconej polisy.
5) dowóz zorganizowanej grupy z miejscowości Chełmce, gmina Strawczyn, woj. świętokrzyskie (parking przy szkole) na miejsce wskazane w zleceniu i ich odwiezieniu,
6) pokrycie wszystkich wymaganych opłat parkingowych,
7) zapewnienia opieki licencjonowanego pilota na całej trasie wycieczki i opieki miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc, zgodnie z programem wycieczki,
8) w przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie podstawić w czasie umożliwiającym realizację programu wyjazdu, pojazd zastępczy co najmniej o takich samych parametrach technicznych,
9) wszystkich rezerwacji i opłat związanych z organizacją wyjazdu dokonuje Wykonawca,
10) zakwaterowanie i wyżywienie uczestników wycieczek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 9968,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej części postępowania jest kompleksowa organizacja czterodniowej wycieczki edukacyjnej w Góry Stołowe dla 45 dzieci, uczestników projektu „Nauka poprzez doświadczanie ieksperymentowanie” .
Wymieniona usługa obejmuje
1) zapewnienie środka transportu dla 49 osób (45 ucz. + 4 opiekunów); oferent musi zagwarantować kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu w/w osób, zapewnić bezpieczne
i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego,
2) pokrycia opłat wszystkich ujętych w programie biletów wstępu/wejść do zwiedzanych obiektów dla 45 ucz. + 4 opiekunów.
3) ubezpieczenie uczestników wycieczek (NNW) na czas podroży i trwania wycieczki.
4) Minimalna suma ubezpieczenie na 1 osobę ubezpieczoną wynosić powinna 10 000,00 zł. (w ramach każdej wycieczki).
Najpóźniej na 1 dzień przed rozpoczęciem wyjazdu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego kopię opłaconej polisy.
5) dowóz zorganizowanej grupy z miejscowości Chełmce, gmina Strawczyn, woj. świętokrzyskie (parking przy szkole) na miejsce wskazane w zleceniu i ich odwiezieniu,
6) pokrycie wszystkich wymaganych opłat parkingowych,
7) zapewnienia opieki licencjonowanego pilota na całej trasie wycieczki i opieki miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc, zgodnie z programem wycieczki,
8) w przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie podstawić w czasie umożliwiającym realizację programu wyjazdu, pojazd zastępczy co najmniej o takich samych parametrach technicznych,
9) wszystkich rezerwacji i opłat związanych z organizacją wyjazdów
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 37136,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Turystycznych Renata Wojcieszyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590258329
7.3.3) Ulica: Cicha 8/1
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Usług Turystycznych Renata Wojcieszyńska
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Usług Turystycznych Renata Wojcieszyńska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-15 do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333594 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48853,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33594,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: Henryka Siemiradzkiego 11A/2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33594,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-15 do 2024-06-30INNE PRZETARGI STRAWCZYN
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- Dostawa 2 kontenerów wraz z wyposażeniem- zaplecze sportowe boiska w miejscowości Promnik
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2024/2025
- Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Promniku w specjalistyczny sprzęt i wyposażenie
więcej: przetargi STRAWCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług gastronomicznych dla emerytów i rencistów AGH w 2025 roku na podstawie bloczków obiadowych - DE-dzp.272-634/24
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.