Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4ef88cc-f397-4627-8dca-dbd8e757fe8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031007/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do SP 215 ul. Kwatery Głównej 13 od dnia 02.01.2025 do dnia 27.06.2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ Rozdz. 24 pkt 4
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określona załącznik 12 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określona załącznik 12 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/41/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13 zgodnie z przepisami ustawy Prawo oświatowe z dnia 14 grudnia 2016 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 z późn. zm.)” wg tras:
Transport Regularny:
Dane liczbowe do transportu regularnego:
W innych lokalizacjach prowadzenia zajęć liczba uczniów uprawnionych do skorzystania
z transportu realizowanego przez dzielnicę: ul. Mińska 1/5 — 250 uczniów, ul. Kobielska 5 – 85 uczniów.
Trasa nr 1: transport codzienny poranny klas I-III:
A. rano godz. 7:00 Szkoła Podstawowa nr 215 im. Piotra Wysockiego ul. Kwatery Głównej 13 – przystanek zatoczka od strony ul. Osowskiej 8;
B. ok 7:18 odjazd spod Szkoły Podstawowej nr 215 do innej lokalizacji przy ul. Mińskiej 1/5 odległość od głównego budynku SP 215 ok 13 min – 5 km;
C. przystanek przy Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 5, ul. Mińska 1/5 —wjazd od Berka Joselewicza
Trasa nr 2 –transport codzienny poranny klas I-IV:
D. rano godz. 7:00 Szkoła Podstawowa nr 215 im. Piotra Wysockiego ul. Kwatery Głównej 13 – zatoczka od strony ul. Osowskiej 8;
E. ok 7:25 odjazd spod Szkoły Podstawowej nr 215 do innej lokalizacji przy ul. Kobielskiej 5 – odległość od głównego budynku SP 215 ok 8 min – 2,4 km;
F. odjazd spod ul. Kobielskiej 5 do innej lokalizacji przy ul. Mińskiej 1/5 odległość od budynku przy ul. Kobielskiej ok 8 min – 2,9 km;
G. przystanek przy Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 5, ul. Mińska 1/5 —wjazd od Berka Joselewicza
Trasa nr 3 – transport regularny (codzienny-popołudniowy) transport klas I-III:
H. popołudniu godz. 15:00 odjazd z przystanku przy Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 5,
ul. Mińska 1/5 — wjazd od Berka Joselewicza do innej lokalizacji przy ul. Kobielskiej 5;
I. odjazd spod ul. Kobielskiej 5 do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego
ul. Kwatery Głównej 13 – zatoczka od strony ul. Osowskiej 8;
Po wykonaniu całego kursu powrót pod Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 5 — wjazd od Berka Joselewicza i ponowny kurs 15:40 oraz 16:40 z pominięciem przystanku przy ul. Kobielskiej 5
Transport na basen
Dane liczbowe do transportu na basen
W innych lokalizacjach prowadzenia zajęć liczba uczniów uprawnionych do skorzystania
z transportu realizowanego przez Dzielnicę: ul. Mińska 1/5 — 140 uczniów, ul. Kobielska 5 – 90 uczniów.
Trasa nr 4 – transport na basen uczniów klas I-VIII klas sportowych: Mińska1/5, ul. Kobielska 5
J. przystanek przy Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 5 przy ul. Mińskiej 1/5 — wjazd od Berka Joselewicza — Pływalnia Szuwarek przy ul. Biłgorajskiej 2 i z powrotem;
K. Przystanek przy ul. Kobielskiej 5 — Pływalnia Szuwarek przy ul. Biłgorajskiej 2 — i z powrotem.
2. Szczegółowy opis i zakres określa załącznik 10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Trasy transportu uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego załącznik nr 1 do umowy.
4. Rozkład jazdy uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego załącznik nr 2 do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdz. 20 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego, w przypadku awarii pojazdu przewidzianego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie:
3.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów wykażą, że posiadają:
a) aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. transporcie drogowym obejmującą co najmniej obszar wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
3.2 zdolności technicznej lub zawodowej wykażą, że:
a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub wykonują dwie usługi polegające na przewozie osób autokarem, w tym przynajmniej jednej polegającej na przewozie dzieci do szkoły;
b) dysponują minimum 3 autokarami zapewniającymi przewóz co najmniej 150 osób z miejscami siedzącymi
Wymagania sprzętowe autobusów:
-odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci oraz sprawne pasy bezpieczeństwa,
z widocznym oznakowaniem z przodu i z tyłu symbolem: autobus szkolny — zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym;
-aktualne świadectwa przeglądów technicznych;
-ubezpieczenia OC na dzień składania ofert;
-rok produkcji nie może być starszy niż 2009 r.;
-spełnianie przez pojazdy standardów emisji spalin min. EURO5.
c) dysponują co najmniej 3 osobami ( ilość kierowców dostosowana do ilości przedstawionych samochodów do realizacji umowy), posiadającymi prawo jazdy kat. B,D oraz 2 letnie doświadczenie w przewozie osób; muszą być to osoby niefigurujące w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub Rejestrze osób,
w stosunku do których Państwowa Komisja ds. przeciwdziałania wykorzystywaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie do Rejestru.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. 16 pkt 3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia nw. oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj.:
1) W celu potwierdzenia kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
a) aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. transporcie drogowym obejmującą co najmniej obszar wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej:
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m.in. rodzaj i wartość wykonanych usług, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których usługi te zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ).
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie pojazdami.
Wykaz winien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia wskazanych osób, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
c) wykaz sprzętu. Wykaz winien zawierać informację na temat aktualnego przeglądu technicznego, ważnego ubezpieczenia OC, roku produkcji oraz informację dot. spełniania przez pojazdy standardów emisji spalin wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. 16 pkt 3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę, w skład której wchodzi:1. Formularz oferty –załącznik nr 1 do SWZ.
Należy go złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) (wzór druku - załącznik nr 2 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz.15 pkt 3 SWZ (wzór druku - załącznik nr 3 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku - załącznik nr 4 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
-zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
-sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
-czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 t.j.) - (wzór druku - załącznik nr 5 do SWZ) należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularz oferty.
4. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje realizację zamówienia przez okres 6 miesięcy kalendarzowych, tj. od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r.(110 dni) lub do wyczerpania środków zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie
- "Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Wieliszew do szkół w 2025 roku
- Dowozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek oświatowych w roku 2025
- "DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW
- Świadczenie usług przewozu dzieci i młodzieży dla Pałacu Młodzieży w Warszawie w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.