Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327825/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i prowadzenie strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520292081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. W. Andersa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Pogórze
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosakowosport.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowosport.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9152581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i prowadzenie strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fe2893a-05f8-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie dwóch strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2024. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności organizację i prowadzenie dwóch kąpielisk strzeżonych na obszarze wskazanym w Rozdziale 4 ust. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby pełna gotowość wszystkich kąpielisk strzeżonych była już na dzień 30.06.2024 rok. W przypadku niedochowania tego terminu, Wykonawca zostanie ukarany karą umowną zgodnie z §9 ust. 3 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Prace Wykonawcy polegające na przygotowaniu, oznakowaniu, zabezpieczeniu (w tym sprzętu ratowniczego) dwóch strzeżonych kąpielisk morskich objętych umową muszą zakończyć się najpóźniej w dniu 30.06.2024 roku do godziny 18:00 oraz muszą spełniać, co najmniej wymogi określone przepisami wskazanymi w §2 ust. 1 pkt. 2) i 3) wzoru umowy. 4. W przypadku wystąpienia konieczności, związanej z czasowym zamknięciem któregokolwiek z kąpielisk lub brakiem możliwości jego rozstawienia trwającego dłużej niż jeden dzień Wykonawca zobowiązany jest do skierowania ratowników, pracujących na tym kąpielisku, do prowadzenia, w godzinach 09:00-17:00, patroli od strony wody i lądu na plażach gminy Kosakowo. Patrol zobowiązany jest do ciągłego monitorowania oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z plaż poza terenem kąpieliska w miejscach najbardziej uczęszczanych. 5. W ramach przedmiotu zamówienia w okresie od dnia 01.07.2024 r. od godz. 09:00 rano do dnia 31.08.2024 rok do godziny 17:00 po południu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób korzystających z kąpielisk stosownie do obwiązujących przepisów prawa w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 714 ze zm.) oraz ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1541) wraz z aktami wykonawczymi: 1) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 roku w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2012 r. poz. 747);2) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 roku w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1979);3) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 roku w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1607);4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1981);5) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 roku w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452 z pozn. zm).6.Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować wszystkie osoby, które zostaną przez niego skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i tym samym będą miały kontakt z nieletnimi zgodnie z art. 21 ustawy z dn. 13.05.2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
7.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób, żeby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wymaganych opisem przedmiotu zamówienia to jest nie mniej niż 7 (siedmiu) ratowników, w tym minimum 3 (trzech) ratowników wodnych na każde 100 m kąpieliska, zgodnie z właściwymi przepisami, w tym z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do skierowania spośród osób, o których mowa w ust. 7 co najmniej po jednym ratowniku wodnym na każde kąpielisko z doświadczeniem w pełnieniu funkcji ratownika wodnego na kąpieliskach morskich minimum 1 roku tj. 1 (jeden) pełen sezon letni (trwający przez minimum 60 dni w danym roku).
9.Wykonawca wyznaczy spośród osób skierowanych do świadczenia usług ratowniczych, o których mowa w ust. 7 stałego koordynatora ratownictwa wodnego, który będzie świadczył usługi objęte przedmiotem zamówienia. Koordynator zobowiązany będzie do utrzymania stałego kontaktu telefonicznego i e-mailowego z Zamawiającym. Do zadań koordynatora będzie należało bieżące organizowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym świadczeniem usługi, zarządzanie personelem Wykonawcy oraz współpracą z Zamawiającym w prowadzeniu dokumentacji kontroli wewnętrznej jakości wody w kąpielisku w formie pisemnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2019 r. w sprawie nadzoru nad jakością wody w kąpielisku i miejscu okazjonalnie wykorzystywanym do kąpieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 255).10. Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca funkcję Koordynatora ratownictwa wodnego, o którym mowa w ust. 9 posiadała doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora, kierownika lub szefa stanowiska ratowniczego sprawującego nadzór nad zespołem ratowników świadczących usługi ratownicze na strzeżonych kąpieliskach morskich przez: co najmniej 2 lata tj. 2 pełne sezony letnie (trwające przez minimum 60 dni w danym roku), nad zespołem ratowników liczących co najmniej 6 osób. 11. Zamawiający uprawniony będzie na każdym etapie realizowania przedmiotu zamówienia do weryfikacji wymaganych uprawnień oraz posiadanego doświadczenia zawodowego osób skierowanych do wykonywania usług ratownictwa wodnego na kąpieliskach. Wykonawca w terminie 7 dni od wezwania zobowiązany jest przedstawić do wglądu Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia określone przepisami prawa, aktualny certyfikat ukończonego kwalifikowanego kursu pierwszej pomocy KPP.12.W przypadku zatrudnienia i skierowania do wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę osób będących cudzoziemcami Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia znały język polski w mowie i piśmie na poziomie niezbędnym do wykonywania zawodu ratownika wodnego i prowadzenia dokumentacji. 13. Wykonawca ma obowiązek dbać o dobry wizerunek gminy Kosakowo oraz spółki Kosakowo Sport Sp. z o.o. i kształtować pozytywny wizerunek Gminy oraz Spółki na plaży i akwenie morskim.14.Wykonawca bierze odpowiedzialność za kompletne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.15.Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie, a w szczególności za kulturę obsługi kąpiących. 16.Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą zarówno wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody majątkowe i niemajątkowe powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RATOWNICTWO WODNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7831843762
7.3.3) Ulica: DOLINA 5B LOK. 19
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-551
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej Pływalni " Laguna" przy ul. Warszawskiej 11 oraz Kąpieliska " Zdrój" przy ul. Witczaka 6 w Jastrzębiu-Zdroju przez ratowników wodnych.
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2025 roku (2)
- "Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 60 B oraz kąpieliskach miejskich w sezonie letnim 2025 roku."
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego.
- Zabezpieczenie dodatkowej obsługi ratowniczejw Kompleksie Basenów Termalnych w Mszczonowie przy ul. Warszawskiej 52
- Usługa ratownictwa wodnego na terenie pływalni Szkoły Podstawowej nr 91 im. Janusza Kusocińskiego w Krakowie
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.