Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00379402/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00489455/01 - Wynik z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa przepompowni nadmiarowej ścieków wraz z adaptacją obiektów kubaturowych i wykonaniem niezbędnych urządzeń na terenie oczyszczalni ścieków w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stargard.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wody Miejskie Stargard Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811115758
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Okrzei 6
1.11.4.) Miejscowość: Stargard
1.11.5.) Kod pocztowy: 73-110
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: krzysztofa.gut@wodymiejskie.stargard.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://wodymiejskie.stargard.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przepompowni nadmiarowej ścieków wraz z adaptacją obiektów kubaturowych i wykonaniem niezbędnych urządzeń na terenie oczyszczalni ścieków w Stargardzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff9a269b-1da0-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047151/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa przepompowni nadmiarowej ścieków wraz z adaptacją obiektów kubaturowych i wykonaniem niezbędnych urządzeń na terenie oczyszczalni ścieków w Stargardzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9377163.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, dokumenty, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), pytania i odpowiedzi, zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej i wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej ON (OpenNexus), zwanej dalej: „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/937716
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej OpenNexus https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach zawartych na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje lub https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit #heading=h.6jynaot9cbnq
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zaprojektowanie i realizacja zadania pn. „Budowa przepompowni nadmiarowej ścieków wraz z adaptacją obiektów kubaturowych i wykonaniem niezbędnych urządzeń na terenie oczyszczalni ścieków w Stargardzie”.
1) Zaprojektowanie, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (PFU) budowy przepompowni nadmiarowej ścieków wraz z adaptacją obiektów kubaturowych i wykonaniem niezbędnych urządzeń na terenie oczyszczalni ścieków w Stargardzie wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę umożliwiającej następnie wykonanie wszystkich niezbędnych robót.
2) Przebudowa i rozbudowa układu doprowadzania ścieków do oczyszczalni w rejonie rzeki Iny
3) Rozbudowa ciągu mechanicznego oczyszczania ścieków
4) Przebudowa, rozbudowa i zmiana funkcji elementów ciągu przetwarzania osadów ściekowych oczyszczalni ścieków
5) Dodatkowe prace mające na celu zapewnienie poprawności pracy oczyszczalni ścieków w związku z budową układu retencji ścieków nadmiarowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45259900-6 - Modernizacja zakładów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Długość okresu Gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność techniczna (doświadczenie).O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania tj. roboty budowlane w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, technologicznej i AKPiA, polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie systemu nadmiarowego gromadzenia wód opadowych na oczyszczalni ścieków o przepływie maksymalnym dobowym co najmniej 12 000 m3/d, w ramach którego zrealizowane były co najmniej obiekty: przepompownia oraz zbiornik retencyjny ścieków, o wartości tych robót nie mniejszej niż 4,5 mln zł z VAT. Co najmniej jedno z tych zadań musiało obejmować budowę, przebudowę lub rozbudowę zbiornika retencyjnego o pojemności czynnej min. 6 000 m3wraz z układem podczyszczania ścieków ze skratek i piasku przed ich retencjonowaniem. Równocześnie każde z tych zadań musiało być realizowane na terenie pracującej oczyszczalni ścieków.
Potwierdzeniem spełnienia warunku zdolności technicznej Wykonawcy, według reguły spełnia/nie spełnia, będzie oświadczenie Wykonawcy oraz, w przypadku zażądania przez Zamawiającego, informacje zawarte w wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. W wykazie należy wskazać jedynie roboty, które odpowiadają robotom wykazywanym dla spełnienia warunku zdolności technicznej. Zamawiający wymaga, aby do wykazu załączyć dowody (referencje) jedynie do wykazywanych dla spełnienia warunku zdolności technicznej (doświadczenia) zamówień;
2) Zdolność zawodowa. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, Wykonawca musi wskazać i dysponować następującymi osobami skierowanymi do realizacji Zamówienia:
a) Jeden Projektant o specjalności instalacji sanitarnych posiadający doświadczenie polegające na opracowaniu jako projektant minimum 2 układów retencyjnych oczyszczalni ścieków, o pojemności każdego z układów min. 1000 m3, oraz posiada uprawnienia projektowe bez ograniczeń, a także jest ubezpieczonym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.
b) Jeden projektant o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający doświadczenie polegające na opracowaniu jako projektant minimum 2 zbiorników retencyjnych, o pojemności każdego z nich min. 1000 m3, oraz posiada uprawnienia projektowe bez ograniczeń, a także jest ubezpieczonym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.
c) Jeden projektant branży elektrycznej, który posiada uprawnienia projektowe bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także jest ubezpieczonym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.
d) jeden Kierownik Budowy spełniający łącznie następujące wymagania:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń lub równoważne, a także jest ubezpieczonym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.
powyższe uprawnienia do wykonywania robót posiada co najmniej 5 lat (data Decyzji Organu o nadaniu uprawnień budowlanych) przed datą złożenia niniejszej oferty,
posiada doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, przy realizacji robót budowlanych w ramach jednego zamówienia spełniającego łącznie poniższe warunki:
• funkcja kierownika budowy lub robót budowlanych pełniona była przy min. jednym zakończonym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub rozbudowie systemu nadmiarowego gromadzenia wód opadowych na oczyszczalni ścieków o przepływie maksymalnym dobowym co najmniej 12 000 m3/d, w ramach którego zrealizowano budowę, przebudowę lub rozbudowę zbiornika retencyjnego o pojemności czynnej min. 6 000 m3 na terenie pracującej oczyszczalni ścieków.
• funkcja kierownika budowy pełniona była na zamówieniu zakończonym i odebranym przez Zamawiającego, w tym pełniona była w okresie zakończenia i odebrania zamówienia.
e) jeden Kierownik Robót w branży konstrukcyjno-budowlanej spełniający łącznie następujące wymagania:
posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania wykonywania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a także jest ubezpieczonym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.
powyższe uprawnienia do wykonywania robót nabyte co najmniej 3 lata (data Decyzji Organu o nadaniu uprawnień budowlanych) przed datą złożenia niniejszej oferty,
posiada doświadczenie na stanowisku kierownika robót w specjalności lub kierownika budowy, przy realizacji robót budowlanych w ramach jednego zamówienia spełniającego łącznie poniższe warunki:
• funkcja kierownika robót pełniona była przez okres nie mniejszy niż 6 miesięcy,
• roboty realizowane były przy przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie czynnego obiektu gospodarki wodno-ściekowej (stacja uzdatniania wody, oczyszczalnia ścieków, hydrofornia, pompownia)
f) jeden Kierownik Robót w branży elektrycznych i/ lub elektroenergetycznych spełniający łącznie następujące wymagania:
posiada uprawnienia do nadzorowania wykonywania robót budowlanych w specjalności instalacji elektrycznych, a także jest ubezpieczonym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.
powyższe uprawnienia do wykonywania robót nabyte co najmniej 3 lata (data Decyzji Organu o nadaniu uprawnień budowlanych) przed datą złożenia niniejszej oferty,
posiada doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy, przy realizacji robót budowlanych w ramach jednego zamówienia spełniającego łącznie poniższe warunki:
• funkcja kierownika robót pełniona była przez okres nie mniejszy niż 6 miesięcy,
• roboty realizowane były przy przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie czynnego obiektu gospodarki wodno-ściekowej (stacja uzdatniania wody, oczyszczalnia ścieków, hydrofornia, pompownia)
W odniesieniu do warunków dla kierowników robót, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Dopuszczalne jest pełnienie funkcji kierownika budowy przez osobę o uprawnieniach branży konstrukcyjnej. Wówczas wymagane jest posiadanie przez tę osobę doświadczenia wskazanego jako wymagane dla kierownika budowy.
3) Zdolność techniczna Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający określa szczególny sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunków udziału w postępowaniu. Warunek zdolności technicznej (doświadczenia) nie podlega sumowaniu – oznacza to, że co najmniej jeden z uczestników konsorcjum (wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) musi wykazać się samodzielnie realizacją wymaganych zamówień co do ilości, zakresu i wartości. Warunek zdolności technicznej nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie wymaganych ilości robót, ale żaden z nich nie wykonał samodzielnie wszystkich wymaganych robót. Zamawiający uznaje za dostatecznie doświadczonego jedynie tego Wykonawcę, który zrealizował roboty opisane jako warunek udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku doświadczenia przez jednego uczestnika konsorcjum oznacza spełnienie warunku przez całe konsorcjum. Warunek zdolności zawodowej będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą dysponowanie wymaganymi osobami. Możliwa jest zatem sytuacja, w której jeden z wykonawców wykazuje zdolność (doświadczenie) techniczną, a drugi wykonawca wykazuje spełnienie warunku zdolności zawodowej,
4) Poleganie na zdolności technicznej innego podmiotu. Jeżeli Wykonawca, który nie ma
wymaganej warunkami postępowania zdolności technicznej (wymaganego doświadczenia) polega na zasobach (zdolności technicznej) innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie wymaganych robót określonych w pkt 1). Zgodnie z art. 118 ust. 2 ustawy - w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Więc w sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi być wskazany przez Wykonawcę jako podwykonawca, który będzie wykonywał elementy robót drogowych o nawierzchni bitumicznej. Wykonawca przedkłada zobowiązanie podmiotu, na którego zasobach polega, do osobistego wykonania wymaganych robót - zgodne z załącznikiem 2b (patrz również ust.2 punkt 12);
5) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
a. Wykonawca musi posiadać i udokumentować zdolność kredytową w wysokości min. 10 mln zł. Zamawiający wymaga złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych)
b. Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunku musi wykazać się zawartym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 20 mln zł oraz ubezpieczeniem CAR w wysokości 30 mln zł. Potwierdzenie zawartych ubezpieczeń należy wykazać odpowiednimi polisami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 250 000 zł w terminie do 26.06.2024 r. do godz.10.00. Wadium wnoszone jest w formach określonych art. 97 ust.7 ustawy:a) gwarancje i poręczenia – należy załączyć do oferty w formie oryginału w postaci elektronicznej sporządzonego przez Gwaranta. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie Zamawiającemu pliku, który Wykonawca otrzymał od gwaranta (poręczyciela). Zbędne jest podpisywanie pliku dodatkowo przez Wykonawcę.
b) w przypadku pieniądza - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Stargardzie – Bank PEKAO S.A. o/Stargard, Nr 24-1240-3901-1111-0000-4216-5220. Zamawiający przyjmuje, że dochowany będzie termin wniesienia wadium – jeżeli najpóźniej 26.06.2024 r. do godz. 10:00 środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego (uznany zostanie rachunek). Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny, termin dokonania zlecenia przelewu. Dokument przelewu winien być opisany adnotacją (wadium, nazwa zadania),
c) gwarancje i poręczenia powinny być wystawione na okres nie krótszy niż okres związania ofertą - do dnia, w którym upływa 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. co najmniej do 25.07.2024 r. (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert – dzień, w którym upływa termin składania ofert jest dniem pierwszym związania); w przypadku zmiany terminu składania ofert odpowiedniej zmianie podlega również termin związania ofertą. W przypadku gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności określone w art. 98 ust. 6 ustawy bez potwierdzania tych okoliczności. W treści gwarancji lub poręczenia winien być wskazany adres e-mail gwaranta lub poręczyciela, na który Zamawiający przesyłać będzie oświadczenia o zwrocie wadium,
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum),
e) w przypadku przelewu w formularzu ofertowym należy podać informację o numerze konta bankowego, na który należy zwrócić wadium,
f) do zwrotu i utraty wadium stosuje się odpowiednio art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania następujących zmian w umowie (szczegółowe regulacje w projekcie umowy):„1. Umowa może ulec zmianie na zasadach określonych w art. 455 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający nadto przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:
(zgodnie z załączonymi projektowanymi postanowieniami umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/937716
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Głównej SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 9 pakietów
- Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 "Mali Artyści" w Stargardzie w roku 2025
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Stargard
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku MPK Sp. z o.o. w Stargardzie przy ul. Składowej 1 oraz w terminalu obsługi pasażerów w ZCP w Stargardzie przy ul. Towarowej 2.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.