Og³oszenie z dnia 2022-09-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00270340/01 - Og³oszenie z dnia 2022-07-21
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa drogi rowerowej na terenie Miasta Bia³ogard
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO BIA£OGARD - URZ¡D MIASTA BIA£OGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi rowerowej na terenie Miasta Bia³ogard2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d121a9a3-0722-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00356766
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020789/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Budowa drogi rowerowej na terenie miasta Bia³ogard
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. O¶ priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna. Dzia³anie 2.3 Zrównowa¿ona multimodalna mobilno¶æ miejska i dzia³ania adaptacyjne ³agodz±ce zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Koszaliñsko-Ko³obrzesko-Bia³ogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00270340/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.12.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia przewiduje siê wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmuj±cych budowê drogi rowerowej na terenie Miasta Bia³ogard (dzia³ka ew. nr 129/2 obrêb 0018, 267/1 obrêb 0018, 189 obrêb 0018,117/1 obrêb 0015, 55 obrêb 0014, 65 obrêb 0014 Bia³ogard).
2. Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest (zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym):
2.1 Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:
1) pozyskanie wszystkich niezbêdnych materia³ów do wykonania prac projektowych, w szczególno¶ci map i ich aktualizacji oraz wykonanie badañ i opinii geotechnicznych oraz ekspertyzy technicznej wiaduktu;
2) wykonanie, zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym i zapisami SWZ, koncepcji projektowej z podaniem rozwi±zañ konstrukcyjnych i materia³owych;
3) wykonanie projektów budowlanych bran¿y architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych dla obiektów wchodz±cych w zakres inwestycji, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, warunkami technicznymi normami i wytycznymi wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowê;
4) wykonanie projektu docelowej (sta³ej) organizacji ruchu;
5) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót;
6) pozyskanie stosownych pozwoleñ, uzgodnieñ, opinii i decyzji administracyjnych pozwalaj±cych na realizacjê robót,wymaganych odrêbnymi przepisami wraz z ich ewentualn± aktualizacj± oraz wype³nieniem warunków i wytycznych okre¶lonych przez instytucje opiniuj±ce i uzgadniaj±ce przeprowadzenie inwestycji, w tym m.in. uzgodnienie ze spó³k±
Polskie Koleje Pañstwowe S.A. przej¶cia nad torowiskiem;
7) przeprowadzenie archeologicznych badañ na terenie objêtym realizacj± prac ziemnych, na zasadach okre¶lonych przepisami odrêbnymi dotycz±cymi ochrony zabytków, wspó³dzia³anie w zakresie prowadzonych prac z odpowiednim organem ds. ochrony zabytków (na terenie dz. ew. nr 55 obr. 0014, strefa W III – ograniczona ochrona konserwatorska stanowisk archeologicznych);
8) zapewnienie wykonania i sprawdzenia (w przypadku takiego wymogu) projektu pod wzglêdem zgodno¶ci z przepisami prawa przez osoby posiadaj±ce wymagane uprawnienia budowlane lub rzeczoznawców odpowiednich bran¿;
9) wykonanie szczegó³owej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
10) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych (kalkulacja uproszczona z podaniem parametrów cenotwórczych RMS);
11) przekazanie Zamawiaj±cemu kompleksowej dokumentacji w ilo¶ci 3 kompletów w formie pisemnej oraz 1 kompletu na no¶niku elektronicznym w formatach edytowalnych i zabezpieczonych przed edycj± (tj. .dwg i .pdf, opisy .doc/.docx i .pdf, tabele .xls i .pdf).
12) pe³nienie czynno¶ci nadzoru autorskiego okre¶lonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.).Dokumentacja projektowa zostanie sporz±dzona zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454).
Dokumentacja kosztorysowa zostanie sporz±dzona metod± kalkulacji szczegó³owej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 2458).
Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona wszelkich uzgodnieñ i opinii niezbêdnych do uzyskania decyzji administracyjnych w celu wykonania robót – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2021 poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz innymi obowi±zuj±cymi normami i przepisami oraz zapewni wykonanie i sprawdzenie (w przypadku takiego wymogu) projektu pod wzglêdem zgodno¶ci z przepisami prawa przez osoby posiadaj±ce wymagane uprawnienia budowlane lub rzeczoznawców odpowiednich bran¿.
2.2 Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami administracyjnymi i obowi±zuj±cymi przepisami, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie (o ile jest niezbêdne).W ramach robót budowlanych (zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym) przewidziano budowê drogi rowerowej na
terenie Miasta Bia³ogard obejmuj±cych:1) wykonanie dwukierunkowej drogi rowerowej po dawnym nasypie kolejki w±skotorowej z dostosowaniem istniej±cych obiektów in¿ynierskich (wiaduktów, przepustów) od przystanku autobusowego znajduj±cego siê przy ul. Kisielice Du¿e w Bia³ogardzie do granicy miasta z Gmin± Bia³ogard, poprzez modyfikacjê, przebudowê i budowê infrastruktury drogowej i pieszej.
2) na trasie przewidziano dwa miejsca odpoczynku dla rowerzystów wyposa¿one w ³awki, stolik, stojaki na rowery, kosze na ¶mieci, tablice informacyjne oraz lampê solarn±.
2.3 Ogólny zakres robót budowlanych i obowi±zki Wykonawcy:
1) zg³oszenie Zamawiaj±cemu gotowo¶ci do przejêcia placu budowy nie pó¼niej ni¿ w dniu, gdy decyzja o pozwoleniu na budowê ca³o¶ci przedmiotu zamówienia staje siê ostateczna (lub w dniu up³yniêcia terminu na sprzeciw do zg³oszenia robót niewymagaj±cych pozwolenia na budowê);
2) sporz±dzenie - najpó¼niej do dnia przekazania terenu budowy - planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia w procesie robót budowlanych (BiOZ);
3) zapewnienie materia³ów, energii (i innych mediów), urz±dzeñ i sprzêtu niezbêdnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
4) dostarczenie wszelkich niezbêdnych fabrycznie nowych, pozbawionych wad materia³ów, stanowi±cych przedmiot zamówienia, w kolorystyce i kszta³cie uzgodnionym z Zamawiaj±cym;
5) wykonanie zabezpieczenia terenu budowy i jego zaplecza oraz ochrona terenu budowy;
6) oznakowanie terenu budowy poprzez wykonanie oraz monta¿ 2 tablic informacyjnych o wymiarach 80 x 120 cm wraz z ocynkowanym s³upkiem (w okresie rozpoczêcia realizacji zadania) oraz 2 tablic pami±tkowych o wymiarach 80 x 120 cm bez s³upka (po zakoñczeniu procesu budowlanego – monta¿ w miejscu tablic informacyjnych), wykonanych zgodnie z kart±
wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiaj±cym tre¶ci tablic;
7) ochrona istniej±cych obiektów naziemnych oraz urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym;
8) okazanie, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, certyfikatów zgodno¶ci z normami, aprobatami lub specyfikacjami technicznymi, okre¶lonymi w SWZ wraz z za³±cznikami, ka¿dego u¿ywanego wyrobu;
9) zapewnienie na koszt w³asny bie¿±cej obs³ugi geodezyjnej przez osoby uprawnione;
10) zagospodarowanie odpadów i materia³ów rozbiórkowych powsta³ych przy realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami oraz wytycznymi zawartymi w PFU,
11) przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeñ i odbiorów, koniecznych do uzyskania odbioru robót;
12) utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu zamówienia w nale¿ytym stanie i porz±dku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, a w sytuacji powstania tych przeszkód, sporz±dzenie projektu organizacji ruchu i uzgodnienie go z w³a¶ciwymi organami;
13) uczestniczenie w czynno¶ciach odbioru koñcowego;
14) w terminie nie pó¼niejszym ni¿ w dniu odbioru koñcowego robót, uporz±dkowanie terenu wykonywanych prac, jego zaplecza, jak równie¿ s±siaduj±cych nieruchomo¶ci zajêtych lub u¿ytkowanych przez Wykonawcê, w tym dokonania na w³asny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych, w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów dróg, nawierzchni lub instalacji;
15) dostarczenie Zamawiaj±cemu, wraz z wnioskiem o dokonanie koñcowego odbioru robót (po zweryfikowaniu kompletno¶ci i poprawno¶ci przez inspektora nadzoru):
a) dziennika budowy, o¶wiadczenia kierownika budowy o zgodno¶ci wykonania prac z projektem budowlanym, obowi±zuj±cymi przepisami i normami, dokumentów potwierdzaj±cych dopuszczenie wbudowanych materia³ów do obrotu, a tak¿e ich powszechnego stosowania w budownictwie, protoko³ów z przeprowadzonych przez wykonawcê prób technologicznych i innych wymaganych badañ, ¶wiadectw jako¶ci, certyfikatów, atestów, planów i schematów instalacji - w jednym egzemplarzu;
b) kompletu dokumentacji powykonawczej, w szczególno¶ci: decyzji, zezwoleñ i pozwoleñ koniecznych do zrealizowania zamówienia, oraz projektów powykonawczych (z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu) - w dwóch egzemplarzach;
16) usuniêcie wszelkich wad i usterek, stwierdzonych w trakcie realizacji umowy oraz w okresie gwarancyjnym;
17) informowanie Zamawiaj±cego (lub zg³aszanie inspektorowi nadzoru inwestorskiego) w terminie 2 dni od powziêcia wiadomo¶ci:
a) o terminie zakoñczenia robót podlegaj±cych zakryciu oraz robót zanikaj±cych. O ile wykonawca nie dope³ni tego obowi±zku jest zobowi±zany odkryæ roboty lub wykonaæ odpowiednie odkrycia, otwory niezbêdne do zbadania wykonanych robót, a nastêpnie przywróciæ je do stanu poprzedniego,
b) o konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
c) o dostrze¿onych brakach lub b³êdach w dokumentacji i zwi±zanej z tym konieczno¶ci dokonania zmiany i uzupe³nieñ tej dokumentacji;
18) pe³nienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez podwykonawców.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-u¿ytkowy (PFU), stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do
SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
45223800-4 - Monta¿ i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Budowlano-Us³ugowe DYNAMIC-BUD Rados³aw Krzymiñski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692395198
7.3.3) Ulica: Wenedów 5/2
7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
PROJEKTOWANIE I OBS£UGA INWESTYCJI PACHO£EK B£A¯EJ, UL.REJA 3A, 76-020 BOBOLICE.
Opracowanie dokumentacji projektowej, opracowanie projektu sta³ej organizacji ruchu,pe³nienie obowi±zku nadzoru autorskiego
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO BUDOWLANO-US£UGOWE "DYNAMIC-BUD" RADOS£AW KRZYMIÑSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- ,,Budowa siedmiu obiektów infrastruktury drogowej na terenie Nadle¶nictwa Bia³ogard"
- Dostawa pojazdu dostawczego
- ¦wiadczenie us³ugi zabezpieczenia ratowniczego krytej p³ywalni przy ul. Moniuszki w Bia³ogardzie
- Dostawy leków, p³ynów infuzyjnych i wyrobów medycznych
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa mieszkañ komunalnych na terenie Gminy Staro¼reby"
- Budowa infrastruktury edukacyjnej w gminie Skrzyszów
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyñskiej w Sannikach"
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej p³ywalni w Kamiennej Górze
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacyjnej ¯arnów - Bronów - Soczówki"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowê, remont, przebudowê i zmianê sposobu u¿ytkowania na cele Bia³ostockiego Centrum Seniora zabytkowego budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 22.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.