Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00275379/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00308988/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00311581/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania lokali mieszkalnych,użytkowych,pom. przynależnych,części wspólnych nieruchomości oraz bud przeznaczonych do remontu kapitalnego i usług dezynfekcji,dezynsekcji i dezodoryzacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Andersa 48
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzb@mzbwalbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,161365,be287d9a75f2b47bfdf4a6014a0a4364.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania lokali mieszkalnych,użytkowych,pom. przynależnych,części wspólnych nieruchomości oraz bud przeznaczonych do remontu kapitalnego i usług dezynfekcji,dezynsekcji i dezodoryzacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7877b25a-f590-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275379
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EE / 17 / 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 493773,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu wolnych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego, a także usług związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.2. Zamówienia zostało podzielone na 7 Części zgodnie z zakresem działania poszczególnych Biur Obsługi Klienta Miejskiego zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu:
1) Część nr 1 – nieruchomości w obrębie działania BOK „Śródmieście” zgodnie z zapisami SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 47038,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu wolnych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego, a także usług związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.2. Zamówienia zostało podzielone na 7 Części zgodnie z zakresem działania poszczególnych Biur Obsługi Klienta Miejskiego zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu:
2) Część nr 2 – nieruchomości w obrębie działania BOK „Nowe Miasto” zgodnie z zapisami SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 83392,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu wolnych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego, a także usług związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.2. Zamówienia zostało podzielone na 7 Części zgodnie z zakresem działania poszczególnych Biur Obsługi Klienta Miejskiego zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu:
3) Część nr 3 – nieruchomości w obrębie działania BOK „Podgórze”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 90799,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu wolnych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego, a także usług związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.2. Zamówienia zostało podzielone na 7 Części zgodnie z zakresem działania poszczególnych Biur Obsługi Klienta Miejskiego zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu:
4) Część nr 4 – nieruchomości w obrębie działania BOK „Stary Zdrój” zgodnie z zapisami SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 42802,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu wolnych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego, a także usług związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.2. Zamówienia zostało podzielone na 7 Części zgodnie z zakresem działania poszczególnych Biur Obsługi Klienta Miejskiego zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu:
5) Część nr 5 – nieruchomości w obrębie działania BOK „Piaskowa Góra – Szczawienko”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 53306,5 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu wolnych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego, a także usług związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.2. Zamówienia zostało podzielone na 7 Części zgodnie z zakresem działania poszczególnych Biur Obsługi Klienta Miejskiego zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu:
6) Część nr 6 – nieruchomości w obrębie działania BOK „Sobięcin” zgodnie z zapisami SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 124957,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu wolnych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego, a także usług związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu.2. Zamówienia zostało podzielone na 7 Części zgodnie z zakresem działania poszczególnych Biur Obsługi Klienta Miejskiego zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu:
7) Część nr 7 – nieruchomości w obrębie działania BOK „Biały Kamień”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 51477,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47428,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47428,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47428,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZUR Sylwester Mazurkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862574045
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wyzwolenia 32 a/3+4
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47428,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78793,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78793,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78793,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZUR Sylwester Mazurkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862574045
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wyzwolenia 32 a/3+4
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78793,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71991,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71991,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71991,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZUR Sylwester Mazurkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862574045
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wyzwolenia 32 a/3+4
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71991,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34130,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34130,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34130,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZUR Sylwester Mazurkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862574045
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wyzwolenia 32 a/3+4
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34130,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49113,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49113,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49113,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZUR Sylwester Mazurkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862574045
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wyzwolenia 32 a/3+4
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49113,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94279,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94279,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94279,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZUR Sylwester Mazurkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862574045
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wyzwolenia 32 a/3+4
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94279,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48818,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48818,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48818,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZUR Sylwester Mazurkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862574045
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wyzwolenia 32 a/3+4
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48818,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa obiektu mostowego nr JNI 01013272 w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 1+600 w miejscowości Jaczków, gmina Czarny Bór
- Zakup i wymiana windy z napędem elektrycznym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej 11 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego przy ul. Wysockiego 4 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.