Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00464540/01 - Wynik z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Źródlanej w Moczkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 476 55 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargipubliczne@barlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Źródlanej w Moczkowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bec68cc0-24ad-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00572264/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ul. Źródlanej w Moczkowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/ pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a
Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. Poprzez środki komunikacji elektronicznej rozumie się
środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
Instrukcja składania ofert oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z
Wykonawcami, zwana dalej „instrukcją”, jest integralną częścią
https://platformazakupowa.pl/ i dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego
postępowania.
Składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań,
uzupełnianie oświadczeń lub dokumentów na wezwanie Zamawiającego) odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek
i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie prowadzonego postępowania.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje
się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek poprzez
kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat,
że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji
elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego w
formatów: .zip .7Z.
Pozostałe szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawiera rozdział 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja
2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-
320 Barlinek tel. 95 746 55 58; FAX: 95 746 17 04, e-mail: umig@barlinek.pl,
b) administratorem danych osobowych w Gminie Barlinek jest Bernarda Lewandowska –
Burmistrz Barlinka,
c) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych - p. Robert Józefowicz, z
którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@barlinek.pl.
Pozostałe szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawiera rozdział 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RID.VII.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie
drogi gminnej w Moczkowie, ul. Źródlana, zlokalizowanej na działkach geodezyjnych nr
ewid. 336/13, 336/15, 336/17, 336/19, 336/21, 336/23, 336/25, 334/44, 335, 334/29 obr.
Moczkowo.
Projekt zakłada wykonanie drogi gminnej o łącznej długości ok. 300 m, w ramach budowy
przewidziano również m.in. przebudowę jezdni o szerokości 5,0 m wraz z placem do
zawracania na zakończeniu projektowanego odcinka, budowę chodnika (strona lewa) o
szerokości 2,0 m oraz budowę zjazdów indywidualnych na teren istniejących posesji oraz drogi
wewnętrzne.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje budowę ul. Źródlanej , w zakresie
wskazanym w dokumentacji projektowej, to jest m.in.:
1) budowę drogi gminnej o długości ok. 300 m, w ramach której zaprojektowano oś jezdni ul.
Źródlanej w nawiązaniu do istniejącego zjazdu na DW nr 151. Szerokość jezdni o nawierzchni
z elementów betonowych zaprojektowanego odcinka wynosi 5,0 m,
2) przebudowę skrzyżowania DW nr 151 w ciągu ul. Gorzowskiej w Moczkowie na dz. nr 306
obr. Moczkowo, w zakresie skrzyżowania z ul. Źródlaną,
3) wykonanie na zakończeniu ul. Źródlanej placu do zawracania o wymiarach 12,0 x 12,0 m,
4) budowę chodnika (strona lewa) o szerokości 2,0 m,
5) budowę zatok postojowych, dla samochodów postojowych o szerokości 5,0 m (szerokość
stanowisk postojowych 2,5m, dla osób niepełnosprawnych 3,60 m),
6) budowę zjazdów indywidualnych na teren istniejących posesji oraz drogi wewnętrzne,
7) dostosowanie istniejącej szafy oświetleniowej nr 3210013-047 oraz zmianę sposobu montażu
istniejącej oprawy oświetleniowej na wymienionym i przesuniętym słupie nr II/3,
8) przebudowę sieci oświetleniowej na ul. Źródlanej polegającą na dobudowie sześciu nowych
słupów oświetleniowych, przesunięciu jednego istniejącego słupa oświetleniowego oraz
wykonaniu siedmiu nowych odcinków linii kablowych,
9) przesunięcie wraz z wymianą słupa nr II/3 linii napowietrznej nn-0,4kV,
10) przebudowę linii kablowej nn-o,4kV kier. ZK1-1P dz. nr 334/34,
11) przebudowę przyłącza napowietrznej zasilającego budynek nr 35,
12) przebudowę przyłącza kablowego zasilającego dz. nr 336/11.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1. W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana w
formularzu oferty.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu
wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 % x 100 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena brutto”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany będzie Okres Gwarancji na wykonane
roboty budowlane licząc od dnia odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Do oceny w
ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zawarty w formularzu oferty. Okres
Gwarancji należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu
Gwarancji krótszego niż 48 miesięcy. Maksymalny Okres Gwarancji przyjęty do oceny
ofert wyniesie 60 miesięcy, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji
na okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte
zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji.
Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 48 miesięcy skutkować będzie
odrzuceniem oferty. W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji,
Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu gwarancji
wymaganą przez Zamawiającego. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób
przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:
Go
G = ------------ x 40 % x 100 pkt
Gn
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres Gwarancji”,
Gn – najdłuższy zaoferowany Okres Gwarancji,
Go – Okres Gwarancji oferty ocenianej.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów
wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + G gdzie:
O – całkowita liczba punktów
C- punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej
ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera
spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający
wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym
mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do
złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową
cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania
w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku
posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału
w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże,
że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej, niż 320.000,00
złotych (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
a) zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie
lub remoncie drogi lub innej nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, kostki
brukowej, kostki kamiennej lub płyt ażurowych o powierzchni co najmniej 1 000 m2
każda (Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie,
remoncie drogi lub innej nawierzchni jeżeli nawierzchnia drogi została wykonana z
więcej, niż jednego z ww. materiału). Przez jedną robotę rozumie się roboty budowlane
wykonane na podstawie jednej umowy.
Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponować:
a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (1 osoba) – posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie oraz minimum 5– letnie
doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót
w tej specjalności. Doświadczenie zawodowe należy liczyć od dnia uzyskania
uprawnień w danej specjalności.
b) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej
ograniczonym zakresie oraz minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe w
pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w tej specjalności.
Doświadczenie zawodowe należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień w danej
specjalności.
Nakładające się na siebie okresy pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika
robót nie sumują się.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji, o ile osoby
spełniają warunki określone dla każdej z funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7.1., 7.3 i 7.4
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP
wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,
nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych
środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór
oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub
braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 8 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
przez Zamawiającego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), o
których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących
płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12
stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70),
6) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP.
d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1
PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem
zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych
podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub
właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo
innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami
lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt
8.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP
wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,
nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych
środków dowodowych:
a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w
okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez
Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a),
Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób
potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu
dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ);
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych,
wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w
których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5-cio letni okres liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
c) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na
potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub
zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień,
doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcyzłotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie
do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98
ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Pozostałe szczegóły dotyczące wadium zawiera rozdział 12 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi
posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści
pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie
określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP tj. oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) oraz
o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) składa
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 10.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 10.2. lit. b i d wykonawcy wspólnie ubiegający się o
zamówienie składają wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 10.2. lit. a i c
składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który
wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany
dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić
odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie
Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań,
otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich
partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w
całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w
odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty
podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego
oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i
Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.
Szczegóły w zakresie wymagań dotyczących składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia zawiera rozdział 10 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzórumowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje
możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z
okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków
ich wprowadzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-25
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.