Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357742/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00503067/01 - Wynik z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowo – budowlane w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu – z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 61 6486207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.mytko@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Doradztwo rolnicze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowo – budowlane w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu – z podziałem na dwie części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bfc8b41-24c1-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się drogą elektroniczną - przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej e-Zamawiający, zwanej dalej: „Platformą” lub
„Systemem” – dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/161869/notice/public/details
2. Przez Platformę należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z
udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące w szczególności do
przekazywania ofert, oświadczeń i innych dokumentów.
3. Platforma zapewnia zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich
poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość
zapoznania się z ich treścią ofert wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały
opisane w Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający takie konto ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
6. Wykonawca w celu złożenia oferty musi się zarejestrować w bazie wykonawców. Konta dla
wykonawców są bezpłatne, nie ponoszą oni żadnych opłat za rejestrację. Narzędzie jest
ogólnodostępne i niedyskryminujące.
17. Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z narzędzi i urządzeń
komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z produktami powszechnie używanymi służącymi
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1) administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest Dyrektor Centrum Doradztwa Rolniczego (zwane dalej „CDR”) z
siedzibą w Brwinowie (05-080) przy ul. Pszczelińskiej;
2) w CDR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan
skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem
e-mail: iodo@cdr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019
r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą PZP”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78-79 ustawy PZP;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących oraz otrzymania ich kopii;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani
zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie
niemożność oceny oferty i zawarcia umowy;
11) Administrator danych nie mam zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
OZNACZENIE SPRAWY: OP.DAG.26.42.2024 SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona 4 z 21
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OP.DAG.26.42.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Instalowanie klimatyzatorów w pokojach biurowych w budynku CDR Oddział Poznań wraz z dodatkowymi pracami budowlanymi takimi jak: kucie ścian, tynkowanie, malowanie ścian
Przedmiotem zamówienia jest instalacja klimatyzatorów w pokojach biurowych w budynku CDR Oddział Poznań wraz z dodatkowymi pracami budowlanymi takimi jak: kucie ścian, tynkowanie, malowanie ścian
4.2.5.) Wartość części: 285000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku CDR Oddział Poznań
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku CDR Oddział Poznań
4.2.5.) Wartość części: 200000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331000-8 - Baterie słoneczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część 11) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w terminie nie wcześniejszym niż
w okresie ostatnich 5 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie –
co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu instalacji
klimatyzacji (dostawie i zainstalowaniu klimatyzatorów) o wartości nie
mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde zamówienie. (Zamawiający zastrzega, iż
przez jedno zamówienie rozumie prace zrealizowane w ramach jednej umowy).
2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia
minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:
− cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
− elektrycznych i elektroenergetycznych.
Część 2
1) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w terminie nie wcześniejszym niż
w okresie ostatnich 5 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie –
co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu instalacji
fotowoltaicznej (dostawie i zamontowaniu paneli fotowoltaicznych) na dachu
budynku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde zamówienie.
(Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie prace zrealizowane w
ramach jednej umowy).
2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia
minimum jedną osobę posiadającą certyfikat potwierdzający kwalifikacje do
instalowania odnawialnych źródeł energii wydany przez Urząd Dozoru Technicznego
(UDT). (podstawa prawna: art. 136 ust.3 oraz art. 136 ust. 4 ustawy z dn. 20 lutego
2015 r. o odnawialnych źródłach energii) lub ważne świadectwo kwalifikacyjne
uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie
eksploatacji i dozoru wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z §18 ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY - umowy załącznik 2A i 2B7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-23
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Brwinowie
- Przebudowa ul. Leśnej w Brwinowie na odcinku od ul. Grodziskiej do ul. Sportowej
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie
- Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej w drodze powiatowej nr 1509W Czubin-Milęcin
- "Remont dwóch sal lekcyjnych nr. 309 i 306 usytuowanych na 3 piętrze w budynku szkoły podstawowej w ZSO w Brwinowie przy ulicy Żwirowej 16."
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1511W w zakresie budowy przystanku komunikacyjnego w miejscowości Kotowice
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- SVA/4620-179/2025: Budowa kotłowni olejowej wraz z instalacją c.o. w budynku nr 59 na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa przy ul. Marsa 80
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.