eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówPrace remontowo - budowlane w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu - z podziałem na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Prace remontowo – budowlane w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu – z podziałem na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie

1.2.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99

1.4.2.) Miejscowość: Brwinów

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: 61 6486207

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: k.mytko@cdr.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Doradztwo rolnicze

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Doradztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357742

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00357210

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.6.1. Inny zamawiający

Przed zmianą:
Doradztwo rolnicze

Po zmianie:
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

Przed zmianą:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl

Po zmianie:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/161869/notice/public/details

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej

Przed zmianą:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl

Po zmianie:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/161869/notice/public/details

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
Komunikacja odbywa się drogą elektroniczną - przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej e-Zamawiający, zwanej dalej: „Platformą” lub
„Systemem” – dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/161869/notice/public/details
2. Przez Platformę należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z
udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące w szczególności do
przekazywania ofert, oświadczeń i innych dokumentów.
3. Platforma zapewnia zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich
poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość
zapoznania się z ich treścią ofert wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały
opisane w Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający takie konto ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
6. Wykonawca w celu złożenia oferty musi się zarejestrować w bazie wykonawców. Konta dla
wykonawców są bezpłatne, nie ponoszą oni żadnych opłat za rejestrację. Narzędzie jest
ogólnodostępne i niedyskryminujące.
17. Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z narzędzi i urządzeń
komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z produktami powszechnie używanymi służącymi

Po zmianie:
Komunikacja odbywa się drogą elektroniczną - przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej e-Zamawiający
2. Przez Platformę należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z
udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące w szczególności do
przekazywania ofert, oświadczeń i innych dokumentów.
3. Platforma zapewnia zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich
poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość
zapoznania się z ich treścią ofert wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały
opisane w Instrukcji korzystania z Platformy.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na Platformie.
6. Wykonawca w celu złożenia oferty musi się zarejestrować w bazie wykonawców. Konta dla
wykonawców są bezpłatne, nie ponoszą oni żadnych opłat za rejestrację. Narzędzie jest
ogólnodostępne.
9. Wykonawca w przypadku wątpliwości dotyczących korzystania z Platformy może skorzystać z
bezpłatnej infolinii pod nr tel.: +48 (22) 257 22 23.
10. Wiadomość potwierdzająca aktywację konta zostanie przesłana na adres e-mail użyty
podczas rejestracji w ciągu 6 godzin roboczych od przesłania wniosku do akceptacji.
12. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja
między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
13. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do
złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji z Zamawiającym wynosi 2 GB, a ilość
dołączonych/przesyłanych plików jest nielimitowana.
14. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz
innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę.
15. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami
w szczególności składanie dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywania informacji odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza do komunikacji dostępnego na Platformie.
18. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie
będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny
lub/i osobisty w swojej siedzibie.
19. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor
Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub
ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe
złożenie podpisu elektronicznego:
a) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest Google Chrome, Microsoft Edge lub
Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
b) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również
zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej,
pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz
obsługującej szyfrowanie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Dla każdej Części zamówienia:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu składane na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia:
1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w SWZ - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Dla każdej Części zamówienia:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu składane na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
Nie dotyczy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:

Po zmianie:
1.Na ofertę składają się:
Formularz oferty – aktywny, wygenerowany przez system Platformy - wykonawca wypełnia formularz ofertowy aktywny w systemie na Platformie i podpisuje ofertę (formularz ofertowy) kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w Systemie (na Platformie) w momencie jej złożenia, co jest równoznaczne z jej wysłaniem; Platforma dopuszcza wieloosobową reprezentację, czyli złożenie kilku podpisów pod składaną ofertą.
2.Oświadczenia lub dokumenty składane z ofertą:
1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej.
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub in. właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy.
3) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodny w treści z Zał. nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodny w treści z Zał. nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dotyczące podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, aktualne na dzień składania ofert, (w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich aby spełnić war. udziału w post.).
7) Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów (jeśli wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotów trzecich), który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich Zamawiający zaleca skorzystanie z przygotowanego oświadczenia będącego Zał. nr 5 do SWZ.
8) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 PZP (jeśli dotyczy).
Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane w postępowaniu należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Zamawiający wymaga wadium

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:

Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Część 1: 4 000,00 zł
W tytule przelewu należy wskazać numer sprawy nadany przez Zamawiającego oraz Część
zamówienia jakiej wadium dotyczy tj.: Wadium OP.DAG.26.42.2024 – Część 1
Część 2: 2 500,00 zł
W tytule przelewu należy wskazać numer sprawy nadany przez Zamawiającego oraz Część
zamówienia jakiej wadium dotyczy tj.: Wadium OP.DAG.26.42.2024– Część 2
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych
w ust. 1 pkt 2-4 powyżej musi być załączony do oferty w formie oryginału, tj. dokumentu
elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę
dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej
formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Centrum Doradztwa Rolniczego
w Brwinowie Oddział w Poznaniu, ul. Winogrady 63, 61-659 Poznań.
OZNACZENIE SPRAWY: OP.DAG.26.42.2024 SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona 12 z 21
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego prowadzony przez
BGK Oddział Poznań 36 1130 1088 0001 3116 2820 0004
5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na
rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
7. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej), z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ (jeśli Zamawiający określił warunki udziału), wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w rozdziale 10 SWZ dotyczącym dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 3 oraz Załącznika nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ (jeśli Zamawiający postawił warunki udziału w postępowaniu) w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w rozdziale 10 ust. 3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie (jeśli Zamawiający wymaga takich dokumentów).
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani wskazać, które roboty budowlane / dostawy / usługi (w zależności co jest rodzajem zamówienia) wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli Zamawiający postawił taki warunek udziału w postępowaniu).
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane / usługi / dostawy (w zależności co jest rodzajem zamówienia), do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli Zamawiający postawił warunki udziału w postępowaniu). Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl

Po zmianie:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/161869/notice/public/details

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.