eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:
„Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jzielerowicz@gminaleszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:
„Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa511e8-24be-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026194/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej na platformie zakupowej Zamawiającego.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego przez link: https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl
3. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl
5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową Zamawiającego.
6. Złożenie oferty oraz pozostałych dokumentów zostało opisane w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
7. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania i/lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty i innych dokumentów w postępowaniu oraz w przypadku wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, także dokumentów na wezwanie Zamawiającego.
8. W przypadku składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ wystarczy zalogowanie Wykonawcy na Platformie zakupowej, bez konieczności jeszcze rejestracji.
9. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub
art. 14 Rozporządzenia RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem” zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. Usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru
inwestorskiego będzie polegała na reprezentowaniu Zamawiającego na budowie i sprawowaniu kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2. Wymagane będą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności:
1) konstrukcyjno – budowlanej – wymagane uprawnienia bez ograniczeń;
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych;
4) instalacyjnej teletechnicznej lub informatycznej.
3. Osoby, które będą pełniły funkcje inspektorów nadzoru poszczególnych branż muszą przynależeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego i posiadać ubezpieczenie OC.
4. Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby do kilku specjalności, jeżeli posiada kilka rodzajów uprawnień
5. Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowlanej będzie pełnił rolę koordynatora inspektorów nadzoru.
6. Obowiązkiem inspektorów nadzoru będzie kontrolowanie prac na budowie odpowiednio do potrzeb wynikających z toku budowy w sposób zapewniający ciągły nadzór prowadzonych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu oraz w wyjątkowych sytuacjach na każde żądanie Zamawiającego, dokonywanie odpowiednio wpisów do dziennika budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego w wysokości nie większej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego np. wynikający z konieczności zmiany zakresu robót budowlanych z którymi usługa nadzoru jest związana.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2.1 zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi, (każda w ramach jednej umowy lub kontraktu) polegające na pełnieniu kompleksowej funkcji inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót dla 2 zadań, w tym:
− co najmniej jednego polegającego na rozbudowie/ budowie/ przebudowie budynku o powierzchni budowy, rozbudowy i/lub przebudowy nie mniejszej niż 1500 m2 oraz wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00zł (słownie pięć milionów zł) brutto,
− a także co najmniej jedno zadanie polegające na rozbudowie/ budowie/ obiektu budowlanego z zapleczem gastronomicznym o powierzchni budowy, rozbudowy i/lub przebudowy nie mniejszej niż 700 m2 oraz wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00zł (słownie dwa miliony pięćset tysięcy zł) brutto

/W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przynajmniej jeden z tych wykonawców musi spełnić w/w warunek w całości.
W przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich, podmiot na zasoby, którego powołuje się wykonawca musi spełnić w/w warunek w całości/.
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami i nadzorowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń z co najmniej 5 letnim doświadczeniem (od daty uzyskania uprawnień), określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej musi wykazać, że posiada doświadczenie i pełnienia funkcję inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót w zakresie 2 zadań, w tym:
 co najmniej jednego polegającego na rozbudowie/ budowie/ przebudowie budynku o powierzchni budowy, rozbudowy i/lub przebudowy nie mniejszej niż 1500 m2 oraz wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00zł (słownie pięć milionów zł) brutto,
 a także co najmniej jedno zadanie polegające na rozbudowie/ budowie/ obiektu budowlanego z zapleczem gastronomicznym o powierzchni budowy, rozbudowy i/lub przebudowy nie mniejszej niż 700 m2 oraz wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00zł (słownie dwa miliony pięćset tysięcy zł) brutto
/Wykonawca zobowiązany będzie wskazać spełnienie w/w warunku w załączniku nr 8– wykaz osób, w kolumnie doświadczenie.
b) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem (od daty uzyskania uprawnień) określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej musi wykazać, że posiada doświadczenie i pełnienia funkcję inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót w zakresie co najmniej 2 zadań, w tym:
 co najmniej jednego polegającego na rozbudowie/ budowie/ przebudowie budynku o powierzchni budowy, rozbudowy i/lub przebudowy nie mniejszej niż 1500 m2 oraz wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00zł (słownie pięć milionów zł) brutto,
 a także co najmniej jedno zadanie polegające na rozbudowie/ budowie/ obiektu budowlanego z zapleczem gastronomicznym o powierzchni budowy, rozbudowy i/lub przebudowy nie mniejszej niż 700 m2 oraz wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00zł (słownie dwa miliony pięćset tysięcy zł) brutto
/Wykonawca zobowiązany będzie wskazać spełnienie w/w warunku w załączniku nr 8 – wykaz osób, w kolumnie doświadczenie.
c) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem (od daty uzyskania uprawnień) określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej musi wykazać, że posiada doświadczenie i pełnienia funkcję inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót w zakresie co najmniej jednego zadania polegającego na rozbudowie/ budowie/ przebudowie budynku o powierzchni budowy, rozbudowy i/lub przebudowy nie mniejszej niż 1500 m2 oraz wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00zł (słownie pięć milionów zł) brutto,
/Wykonawca zobowiązany będzie wskazać spełnienie w/w warunku w załączniku nr 8 – wykaz osób, w kolumnie doświadczenie.
d) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej teletechnicznej i/lub informatycznej posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi i nadzorowania w specjalności instalacyjnej teletechnicznej i/lub informatycznej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem (od daty uzyskania uprawnień) określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności teletechnicznej musi wykazać, że posiada doświadczenie i pełnienia funkcję inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót w zakresie co najmniej jednego zadania polegającego na rozbudowie/ budowie/ przebudowie budynku o powierzchni budowy, rozbudowy i/lub przebudowy nie mniejszej niż 800 m2 oraz wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00zł (słownie dwa miliony zł) brutto.
/Wykonawca zobowiązany będzie wskazać spełnienie w/w warunku w załączniku nr 8 – wykaz osób, w kolumnie doświadczenie.
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane /Dz.U.2023 poz. 682 z późniejszymi zmianami/oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 6 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dotyczącego podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SWZ.
2) Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
4) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania oraz na potwierdzenie w zakresie braku przesłanek wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, zamawiający może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – zastosowanie będzie miał przepis, o którym mowa w ust. 4 niniejszego Rozdziału

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 7 do SWZ.
6) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

7) Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych – Załącznik nr 9.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przynajmniej jeden z tych wykonawców musi spełnić warunek określony w pkt.1.2.1 ppkt 1)w Rozdziale XV SWZ w całości.
2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp oraz o braku przesłanek wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 2 do SWZ. /W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa wyżej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa wyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ów niebędącym/ch podmiotem udostępniającym zasoby, o którym/ch wiadomo na etapie składania oferty, Zamawiający wymaga złożenia przez Podwykonawcę/ów wyżej wskazanego oświadczenia potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Każdy składający oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 podpisuje je kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym/
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 3 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 9 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-18 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania usługi nadzoru jest zależny od terminu wykonania robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez Wykonawcę robót budowlanych.
2. Zadanie ma być zrealizowane w terminie do dnia 26 lutego 2026., z podziałem na następujące etapy:
1) do dnia 26 grudnia 2024 r. zakończyć etap prac budowlanych dotyczących stanu surowego otwartego budynku wielofunkcyjnego
2) do dnia 15 grudnia 2025 r. zakończyć pozostały etap prac
3) do dnia 26 lutego 2026 r. uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie
3. W przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlanych, w szczególności przedłużenia terminu realizacji, termin realizacji usługi nadzoru będzie dostosowany do niniejszej zmiany

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.