Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357300/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00367790/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:
„Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jzielerowicz@gminaleszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:„Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa511e8-24be-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026194/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem” zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. Usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru
inwestorskiego będzie polegała na reprezentowaniu Zamawiającego na budowie i sprawowaniu kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2. Wymagane będą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności:
1) konstrukcyjno – budowlanej – wymagane uprawnienia bez ograniczeń;
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych;
4) instalacyjnej teletechnicznej lub informatycznej.
3. Osoby, które będą pełniły funkcje inspektorów nadzoru poszczególnych branż muszą przynależeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego i posiadać ubezpieczenie OC.
4. Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby do kilku specjalności, jeżeli posiada kilka rodzajów uprawnień
5. Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowlanej będzie pełnił rolę koordynatora inspektorów nadzoru.
6. Obowiązkiem inspektorów nadzoru będzie kontrolowanie prac na budowie odpowiednio do potrzeb wynikających z toku budowy w sposób zapewniający ciągły nadzór prowadzonych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu oraz w wyjątkowych sytuacjach na każde żądanie Zamawiającego, dokonywanie odpowiednio wpisów do dziennika budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499503,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MCM Inwestycje spółka cywilna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Inwestycyjne Krzysztof Mendalka, MC PROJEKT Marcin Czarnewicz, Usługi Inwestycyjne Krzysztof Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662018088
7.3.3) Ulica: Powstańców Warszawskich 6
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-26SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zadanie ma być zrealizowane w terminie do dnia 26 lutego 2026., z podziałem na następujące etapy:
1) do dnia 26 grudnia 2024 r. zakończyć etap prac budowlanych dotyczących stanu surowego otwartego budynku wielofunkcyjnego
2) do dnia 15 grudnia 2025 r. zakończyć pozostały etap prac
3) do dnia 26 lutego 2026 r. uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie
3. W przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlanych, w szczególności przedłużenia terminu realizacji, termin realizacji usługi nadzoru będzie dostosowany do niniejszej zmiany.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa samochodu ciężarowego przystosowanego do nauki i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie kategorii C prawa jazdy dla WORD w Lesznie
- Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Długie Stare wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Lesznie"
- Budowa sygnalizacji z detektorem prędkości na drodze powiatowej w m. Wilkowice i Włoszakowice
- przebudowa drogi powiatowej nr 4773P (ul. Kosmonautów) - opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA "BUDOWA PRZEDSZKOLA GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI KĘBŁOWO - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce."
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.