Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00246682/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00268559/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00289509/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku dawnego kina Fala na Giżyckie Centrum Pokoleń -etap I - w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +4887 7324 111
1.5.8.) Numer faksu: +4887 428 5241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku dawnego kina Fala na Giżyckie Centrum Pokoleń -etap I - w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd4daf3f-e1da-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051110/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku dawnego kina "Fala" na Giżyckie Centrum Pokoleń - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2024.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16726467,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie Giżyckiego Centrum Pokoleń w Giżycku w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynku dawnego kina "Fala" na Giżyckie Centrum Pokoleń - etap I” – w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego (dalej PFU) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik nr 8 do niniejszego postępowania.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
ETAP I – Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę:
Zakres prac obejmuje wykonanie w szczególności:
a) koncepcji architektoniczno-budowlanej z opisem technicznym, technologicznym, materiałowym oraz częścią rysunkową (rzuty wszystkich kondygnacji, przekroje, elewacje, zagospodarowanie terenu, projekt aranżacji i wyposażenia wnętrz części ogólnodostępnej foyer) z podziałem na poszczególne etapy wszystkich części inwestycji objętych PFU – 2 egzemplarze,
b) projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, programów, badań, ekspertyz, zgód, operatów, opinii, warunków, odstępstw, decyzji oraz opracowań geodezyjno-kartograficznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę (wraz z jego uzyskaniem) w zakresie remontu foyer i dobudowy klatki schodowej – 4 egzemplarze,
c) branżowych projektów wykonawczych w wersji papierowej – 2 egzemplarze,
d) projektu terenów zieleni zawierający w szczególności, lokalizację oraz spis zaprojektowanych roślin wraz z wykazem gatunkowym (nazwa polska i łacińska) i ilościowym, plan zabezpieczenia istniejących drzew (część nadziemna i bryła korzeniowa) na czas wykonywania robót, opis pielęgnacji gatunku. – 2 egzemplarze,
e) szczegółowego kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót sporządzone w układzie branżowym, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów prac i robót – 2 egzemplarze,
f) specyfikacji techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egzemplarze,
g) wersji elektronicznej wszystkich opracowań na opisanej płycie CD lub DVD w postaci nieedytowalnej .pdf oraz edytowalnej – dopuszczalne formaty tekstowe: .doc, .docx, .rtf, rysunkowe: .dwg/.dxf, kosztorysowe: .ath.
h) nadzór autorski w zakresie robót wyszczególnionych w etapie II.
UWAGA 1: Koszt wykonania Etapu I nie może przekroczyć 7% ceny oferty brutto.
UWAGA 2: Warunki gestorów sieci i inne dokumenty (takie jak pozwolenia, wydane warunki, zgody, uzgodnienia) zamieszczone w PFU i udostępnione przez Zamawiającego wymagają dostosowania do aktualnych wymagań zamawiającego w stosunku do założeń realizacji inwestycji i uaktualnienia bądź uzyskania przez wykonawcę nowych dokumentów. Ich zamieszczenie ma charakter poglądowy i ma służyć lepszemu opisowi zamówienia dla przyszłego Wykonawcy.
UWAGA 3: Wykonawca ma obowiązek konsultowania, uzgadniania, a także uzyskania finalnej akceptacji Zamawiającego dla poszczególnych rozwiązań techniczno – funkcjonalnych, które zostaną zawarte w Dokumentacji projektowej.
UWAGA 4: Obszar opracowania został oznaczony na załączniku graficznym.
ETAP II - Wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) Roboty rozbiórkowe istniejącej części budynku nie objętego ochroną konserwatora zabytków,
b) Roboty rozbiórkowe elementów zagospodarowania terenu (m.in. elementów małej architektury, urządzeń, konstrukcji oporowych, murów, schodów, pochylni, ciągów komunikacyjnych itp.),
c) Roboty ziemne,
d) Remont, rozbudowa, nadbudowa, przebudowa, zabytkowej części budynku oraz instalacji na Giżyckie Centrum Pokoleń,
e) Roboty remontowe i termomodernizacyjne istniejącej części budynku objętej ochroną konserwatorską,
f) Prace restauratorskie, konserwatorskie istniejącej części budynku objętej ochroną konserwatorską,
g) Wymiana utwardzenia nawierzchni na identyczne jak na chodnikach
ul. Warszawskiej,
h) Budowa i przebudowa ciągów komunikacyjnych (w tym m.in.: chodników, ścieżek rowerowych, dojazdu do budynku, schodów, pochylni),
i) Budowa, przebudowa, remont konstrukcji oporowych,
j) Budowa, przebudowa przyłączy do budynku oraz urządzeń,
k) Usunięcie kolizji infrastruktury technicznej,
l) Budowa instalacji monitoringu CCTV wraz z podłączeniem do miejskiej sieci,
m) Wyposażenie terenu w małą architekturę - ławki, kosze, tablice informacyjne, stojaki rowerowe,
n) Wykonanie nasadzeń roślinnych (byliny, krzewy, drzewa), nawierzchni ekstensywnych (trawniki, łąka kwietna) oraz pielęgnacja istniejących nasadzeń,
o) Transport i utylizacja gruzu,
p) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
UWAGA: Obszar opracowania został oznaczony na załączniku graficznym.
ETAP III – Utrzymanie wykonanej roślinności w okresie gwarancyjnym:
a) Okres gwarancji dla drzew – 24 miesiące od dnia zakończenia odbioru końcowego,
b) Okres gwarancji dla bylin i krzewów – 12 miesięcy od dnia zakończenia odbioru końcowego,
c) Zakres utrzymania:
- pielenie obszarów z nasadzeniami krzewami i bylinami,
- przycinanie drzew i krzewów,
- podlewanie bylin, krzewów i drzew,
- wymiana palików do drzew,
- ew. wymiana obumarłych sadzonek,
- utylizacja odpadów powstałych w ramach gospodarowania zielenią.
Z uwagi na ograniczoną ilość wprowadzania znaków w ogłoszeniu, szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15369481,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27735762,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15369481,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rutkowski Construction Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662106883
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 7B lok. U6
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie dokumentacji projektowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RUTKOWSKI CONSTRUCTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RUTKOWSKI CONSTRUCTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15369481,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 900 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa blachy i stali konstrukcyjnej dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku
- Adaptacja pomieszczeń mieszkania do prowadzenia zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 7 w Giżycku
- Giżycko, Twierdza Boyen (poł. XIX w.). Odtworzenie prawej kaponiery rawelinowej Frontu III. Etap I - naprawa i uzupełnienie zniszczeń elewacji.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Dostawa oraz montaż drzwi przeciwpożarowych wraz z przebudową instalacji PPOŻ w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
- Mazurska Pętla Rowerowa - Etap I. Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1720N przy wieży widokowej
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.