Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305889/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Publikacja ogłoszeń w prasie w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - ŚWIĘTOKRZYSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kielce.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://suw-kielce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Publikacja ogłoszeń w prasie w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f4a7ca4-209f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00139503/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Publikacja ogłoszeń w prasie w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305889
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.I.272.1.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I obejmuje:• publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody oraz Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości w tytule o zasięgu ogólnopolskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 2441,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody w tytule o zasięgu regionalnym obejmującym teren województwa świętokrzyskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 27869,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu buskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 815,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu jędrzejowskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 1003,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody oraz Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu kazimierskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 815,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody oraz Wydziału Skarbu Państwa w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu kieleckiego i miasta Kielce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 51085,56 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu koneckiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 878,02 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody oraz Wydziału Skarbu Państwa w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu opatowskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 6550,73 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu ostrowieckiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 1003,45 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu pińczowskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 1209,76 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu sandomierskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 843,41 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XII obejmuje•publikację prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu skarżyskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 878,02 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XIII obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu starachowickiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 878,02 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XIV obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu staszowskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 843,41 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XV obejmuje•publikację ogłoszeń prasowych (obwieszczeń Wojewody Świętokrzyskiego oraz ogłoszeń okolicznościowych) Biura Wojewody oraz Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości w tytule o zasięgu lokalnym na terenie powiatu
włoszczowskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 12320,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4508,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4508,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4508,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agora S.A. o/Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 011559486
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4508,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Press Sp. z o.o. Odział w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012047699
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części III nie została złożona żadna oferta, a zatem zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie części III na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części IV nie została złożona żadna oferta, a zatem zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie części IV na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części V nie została złożona żadna oferta, a zatem zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie części V na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54110,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54110,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54110,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Press Sp. z o.o. Oddział w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012047699
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54110,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1037,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1037,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1037,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Starpress Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290414076
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1037,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7623,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7623,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7623,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Press Sp. z o.o. Oddział w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012047699
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7623,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1308,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1308,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1308,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Press Sp. z o.o. Oddział w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012047699
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1308,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części X nie została złożona żadna oferta, a zatem zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie części X na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części XI nie została złożona żadna oferta, a zatem zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie części XI na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1037,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1037,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1037,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Starpress Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290414076
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1037,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1037,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1037,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1037,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Starpress Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290414076
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1037,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części XIV nie została złożona żadna oferta, a zatem zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie części XIV na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16068,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16068,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16068,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Press Sp. z o.o. Oddział w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012047699
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16068,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowe czyszczenie oraz dezynfekcja instalacji wentylacyjnej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach Znak sprawy: EZ/237/2024/UG
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- Rozbudowa tomografu komputerowego Somatom X.Cite firmy Siemens o funkcje badań kardiologicznych. IZP.2411.279.2024.MK
- Dostawa samochodu specjalnego w wersji Pomoc Drogowa
- Usługi sprzątania, utrzymania czystości oraz dezynfekcji na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w 2025 roku.
- Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci projektu "e-Świętokrzyskie - budowa sieci światłowodowej wraz z urządzeniami na terenie Miasta Kielce"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w prasie bezpłatnej w 2025 r.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
więcej: Usługi publikacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.