Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00429983/01 - Wynik z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usługi szkoleniowej (z podziałem na pięć części) w trybie grupowym: „Prawo jazdy kat. C, C+E wraz z kwalifikacją (…); „Prawo jazdy kat. C (…) ;„Prawo jazdy kat. C, C+E (…);„Prawo jazdy (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357124926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wąwozowa 34
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne1@gupkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi szkoleniowej (z podziałem na pięć części) w trybie grupowym: „Prawo jazdy kat. C, C+E wraz z kwalifikacją (…); „Prawo jazdy kat. C (…) ;„Prawo jazdy kat. C, C+E (…);„Prawo jazdy (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21e2079a-3d90-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091728/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zakup usługi szkoleniowej w pięciu częściach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21e2079a-3d90-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21e2079a-3d90-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zamowienia-publiczne1@gupkrakow.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZ.2711.198.2023.BK.Szkol.Gr.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A:„Prawo jazdy kat. C, C+E wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy” z egzaminami państwowymi – do 8 osób.
4.2.5.) Wartość części: 83680,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia (instruktorów)
4.3.6.) Waga: 16
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wiedza i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia (wykładowców))
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie certyfikatu jakości usług w zakresie szkoleń związanych z tematyką szkolenia
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analizy skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B: „Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy” z egzaminami państwowymi – do 10 osób.
4.2.5.) Wartość części: 75400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia (instruktorów)
4.3.6.) Waga: 16
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia (wykładowców))
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie certyfikatu jakości usług w zakresie szkoleń związanych z tematyka szkolenia
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analizy skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C: „Prawo jazdy kat. C, C+E” z egzaminami państwowymi – do 3 osób.
4.2.5.) Wartość części: 23697,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia (instruktorów)
4.3.6.) Waga: 16
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia (wykładowców)
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie certyfikatu jakości usług w zakresie szkoleń związanych z tematyka szkolenia
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analizy skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część D: „Prawo jazdy kat. D po B wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących transport drogowy osób” z egzaminami państwowymi – do 3 osób.
4.2.5.) Wartość części: 31341,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia (instruktorów))
4.3.6.) Waga: 16
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia (wykładowców)
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie certyfikatu jakości usług w zakresie szkoleń związanych z tematyka szkolenia
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analizy skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część E: „Szkolenie okresowe dla kierowców wykonujących transport drogowy” – do 3 osób.
4.2.5.) Wartość części: 2730,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie osoby zdolnej do wykonania zamówienia (instruktor/wykładowca)
4.3.6.) Waga: 16
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wystawienie zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia na podstawie par.22 ust.4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie certyfikatu jakości usług w zakresie szkoleń związanych z tematyką szkolenia
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analizy skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 690 z późn. zm. )
Wykonawca do spełnienia ww. warunku nie może korzystać z podwykonawcy.
b) Aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców, zgodnie z art. 28 ust.1 i ust. 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1212)
Wykonawca do spełnienia ww. warunku nie może korzystać z podwykonawcy.
c) Aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem, zgodnie z art. 39 g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. z 2021 poz. 180)
Wykonawca do spełnienia ww. warunku nie może korzystać z podwykonawcy.
Uwaga: Poszczególne części zamówienia !
POSZCZEGÓLNE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: AKTUALNE WPISY:
1 CZĘŚĆ A 1 a, b i c
2 CZĘŚĆ B 1. a, b i c
3 CZĘŚĆ C 1. a i b
4 CZĘŚĆ D 1. a, b i c
5 CZĘŚĆ E 1. a i c
2) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedną usługę szkoleniową, związaną z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 15 000, 00 zł. Przez usługę szkoleniową rozumie się szkolenie dla co najmniej 5 osób szkolących się w tym samym miejscu, czasie i uczestniczących w tych samych zajęciach. Przez jedną usługę szkoleniową rozumie się usługę zrealizowaną na podstawie jednej umowy – Załącznik nr 6B do SWZ.
Uwaga: Warunek dotyczy części A i B zamówienia, dla części C,D i E Zamawiający w tym zakresie tj. 2a) nie określił warunku.
b) 1) dysponuje na czas realizacji zamówienia miejscem, w którym odbywać będzie się szkolenie na terenie miasta Krakowa i musi spełniać wymogi BHP i zalecenia Sanepidu oraz posiadać dostęp do pomieszczeń socjalnych i sanitarnych. W/w miejsce musi zapewniać warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, w rozumieniu obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1225) dotyczących obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych
• wejście do budynku jest na poziomie podłogi, a jeśli zastosowano schody to jest winda, podjazd lub platforma przy schodowa
• na kondygnacjach dostępnych dla osób z niepełnosprawnością są przystosowane toalety (patrz – standard architektoniczny)
• na korytarzach nie ma wystających gablot, reklam, elementów dekoracji, które mogłyby być przeszkodą dla osób niewidomych
• Osoby z niepełnosprawnościami i/lub osoby towarzyszące otrzymają informacje na temat potencjalnych sytuacji awaryjnych, na przykład poprzez wskazanie wyjścia ewakuacyjnego, najbliższych schodów. W przypadku osób z trudnościami poznawczymi, komunikacyjnymi należy zadbać o dostępność przekazu;
Do miejsca szkolenia powinien istnieć dogodny dojazd zarówno środkiem komunikacji publicznej jak i prywatnym środkiem transportu; ( dla części A,B,C,D i E zamówienia)
2) salą wykładowo-dydaktyczną (do przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych z uwzględnieniem jej powierzchni w m-2 / wymagana minimum jedna 22 m²) powinna być wyposażona w:
• projektor multimedialny, ekran, laptop, telewizor, tablicę wiszącą i stojąca typu flipchart, stoliki, krzesła;
• standardowe stanowiska komputerowe z pełnym legalnym
oprogramowaniem klasy niezbędnej do realizacji zamówienia, połączonych w sieć ze stałym łączem internetowym; (w zależności od części zamówienia: dla części A:8 minimalnych stanowisk komputerowych, B:10 min. stanowisk komputerowych, C:3 min. stanowisk komputerowych, D:3 min. stanowisk komputerowych ,E:3 min. stanowisk komputerowych )
3) placem manewrowym przeznaczony do realizacji części praktycznej szkolenia (jazd); ( dla części A,B,C i D zamówienia )
4) płytą poślizgową (minimum jedną) albo urządzeniem technicznym do symulowania jazdy w warunkach specjalnych (minimum jednym). Jeżeli Wykonawca realizując część praktyczna szkolenia korzysta z płyty poślizgowej, która nie znajduje się na terenie Krakowa, to ma obowiązek zorganizować transport uczestników szkolenia w obie strony i pokryć koszty tego transportu i wliczyć je do ogólnych kosztów szkolenia. ( dla części A,B i D)
5) samochodem ciężarowym z naczepą klasy niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia – (dla części A, B i C) ;
6) autobusem klasy niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia – (dla części D).
c) Dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia (kadra dydaktyczna):
dla Części A, B, C:
Wykonawca przedstawia, że dysponuje specjalistami prowadzącymi zajęcia, co najmniej 3 osobami (1 wykładowca i 2 instruktorów), którzy posiadają przygotowanie merytoryczne i praktyczne – instruktorzy posiadają uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. C, C+E, kwalifikacji i jeden wykładowca. Wszyscy posiadają niezbędne uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
dla Części D:
Wykonawca przedstawia, że dysponuje specjalistami prowadzącymi zajęcia, którzy posiadają przygotowanie merytoryczne i praktyczne – co najmniej dwóch instruktorów posiadających uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. D kwalifikacji i jeden wykładowca. Wszyscy posiadają niezbędne uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
dla Części E:
Wykonawca wykaże, że dysponuje specjalistą prowadzącym zajęcia – co najmniej 1 osobą (wykładowca/instruktor), która posiada przygotowanie merytoryczne i praktyczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę oraz posiada niezbędne uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 455 ust. 1 ustawy.2. Zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności, o których mowa w § 6 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa przedmiotu zamówienia:Przeprowadzenie szkolenia pn. : Zakup usługi szkoleniowej (z podziałem na pięć części) w trybie grupowym: Część A:„Prawo jazdy kat. C, C+E wraz z kwalifikacją (…); Część B: „Prawo jazdy kat. C (…) Część C: „Prawo jazdy kat. C, C+E (…);Część D: „Prawo jazdy kat. D po B (…);Część E: „Szkolenie okresowe (…).“
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.