Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu części pomieszczeń na obiekcie Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1, z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stadion Miejski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200763186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-323
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 654 86 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stadion.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadion.bialystok.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu części pomieszczeń na obiekcie Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1, z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090a5842-17d1-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043980/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont części pomieszczeń na obiekcie Stadionu Miejskiego w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299901/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (znak sprawy: DZR-271-2/2022) nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.; art. 305 pkt 2 ustawy Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a92c5342-da91-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZR-271-6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 352082,03 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73724,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie remontu części pomieszczeń na obiekcie Stadionu Miejskiego w Białymstoku
przy ul. Słonecznej 1, z podziałem na części:
1) część I – remont łazienek szatni boiska bocznego,
2) część II – uszczelnienie obróbek blacharskich na styku z żelbetami,
3) część III – remont pomieszczeń gastronomicznych na poziomach 1 i 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45432210-9 - Wykładanie ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BONUS" Radosław Łubnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511812258
7.3.3) Ulica: ul. Strumykowa 6C lok. 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 13-138
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 3 części
- Organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 części.
- Dostawa i montaż paneli medycznych nadłóżkowych
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - część I i II
- Utrzymanie ruchu elektrycznych i elektronicznych systemów niskoprądowych w Epi-Centrum Nauki
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku w 2025 roku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU UŻYT. PUB.NA POTRZEBY PROJEKTU WZMOCNIENIE DEINSTYTUCJONALIZACJI USŁUG SPOŁECZNYCH POPRZEZ ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI OŚRODKA WSPARCIA PSONI, ŚDS CHATKA W KREMPACHACH
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
- Budowa wiaty na wózki dziecięce , wymiana płytek na schodach oraz montaż obudowy na podeście wejściowym do budynku Przedszkola Gminnego w Nowym Żmigrodzie na potrzeby utworzenia Żłobka Gminnego
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Bobrku
- Remont dachu Przedszkola nr 350 przy ul. Wieluńskiej 12 w Warszawie - numer postępowania: 3/ZP/25
- Modernizacja pomieszczeń parteru budynku Żłobka Miejskiego w Głuchołazach - Etap II
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.