Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310356/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości obiektu typu „Orlik 2012” zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości obiektu typu „Orlik 2012” zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-510b78b3-1e26-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044863/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Ochrona fizyczna osób i mienia - zamówienie udzielane w częściach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310356/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 42/WKU/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160541,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości
obiektu typu „Orlik 2012”, zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Usługi winny być zrealizowane należycie z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa oraz standardów realizacji usług, w oparciu o dokumenty zamówienia.
Łączna liczba roboczogodzin wynosi 5 678 godzin ochrony stacjonarnej. Szczegółowy planowany grafik pracy stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
W stawce brutto za 1 roboczogodzinę ochrony stacjonarnej, Wykonawca musi uwzględnić marżę Wykonawcy, VAT oraz wszelkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty ogólne zarządu, koszty: ochrony osób i mienia (w tym ochrony stacjonarnej w godzinach 7:00-24:00 oraz ochrony zdalnej w godzinach 24:00-7:00) w tym koszty zastępstw pracowników, dozoru i kontroli, dojazdu i pracy grupy interwencyjnej, sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, terenów zewnętrznych, odśnieżania oraz pielęgnacji zieleni, z uwzględnieniem warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy. Stawkę jednostkową roboczogodziny należy ustalić jako wartość ryczałtową wykonania całego zakresu zamówienia, tj. wartość 1 roboczogodziny ochrony stacjonarnej należy ustalić z góry – bez możliwości rozliczania kosztów poszczególnych usług (między innymi ochrony stacjonarnej w godz. 7:00-24:00 oraz ochrony zdalnej w godz. 24:00-7:00, sprzątania, pielęgnacji zieleni itd.) wchodzących w zakres przedmiotowego zamówienia. Tak ustalona ryczałtowa stawka za 1 roboczogodzinę ochrony stacjonarnej stanowi podstawę rozliczenia kosztorysowego przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie 1 roboczogodziny ochrony stacjonarnej ryzyko zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. (ryzyko należy oszacować przyjmując założenie rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia o godz. 12:00 dnia 31.08.2022 r., a wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokość minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. należy przyjąć zgodnie z projektem rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r.
z dnia 27 lipca 2022 r. - https://www.legislacja.gov.pl/projekt/12362401/katalog/12898045#12898045).
Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i sprawowania ochrony osób i mienia oraz do wykonywania czynności polegających na sprzątaniu kompleksu boisk sportowych „Orlik 2012” przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie w godzinach zgodnych z planowanym grafikiem, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, zwanym dalej „Obiektem”, a w szczególności:
1) zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w Obiekcie,
2) ochrony wyżej wymienionego Obiektu i jego pomieszczeń przed dostępem do nich osób nieuprawnionych,
3) ochrony mienia znajdującego się w Obiekcie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
4) zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie Obiektu oraz powiadamiania Wydziału Kultury i Sportu dla Dzielnicy Wilanów o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku,
5) niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępnych zaistniałych na terenie Obiektu i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania,
6) prowadzenia - przewidzianej w załączniku nr 3 zwanym Tabela Służby Ochronnej -dokumentacji, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej i czasie wykonywania przez pracowników ochrony zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu służby i przekazania służby ochronnej.
7) zapewnienia ochrony stacjonarnej w godzinach 7.00-24.00 i ochrony zdalnej, przy użyciu systemu monitoringu w godzinach 24.00- 7.00
8) zapewnienia przyjazdu grup interwencyjnych do obiektu chronionych na każdy sygnał alarmowy wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu (również pracujących zdalnie), w czasie nie dłuższym niż 10 minut
9) wykonania czynności polegających na sprzątaniu oraz odśnieżaniu:
• pomieszczenia biurowego, pomieszczeń sanitarnych przy wykorzystaniu środków czystości dostarczonych przez Zamawiającego oraz uzupełnianiu środków czystości w obiekcie,
• terenów zewnętrznych i pielęgnacji zieleni,
• terenu przed wejściem do obiektu,
• przy czym czynności wykonywane będą na bieżąco – zgodnie z potrzebami.
Zamawiający zastrzega, że może zawiesić wykonywanie umowy w przypadku podjęcia prac remontowo- budowlanych na Obiekcie w okresie realizacji zamówienia.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie zamknięcia Obiektu i zawieszenia wykonywania zamówienia najpóźniej na 14 dni przed planowanym zamknięciem Obiektu.
Zamawiającym poinformuję Wykonawcę o terminie ponownego rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, najpóźniej na 14 dni przed planowanym zakończeniem prac i otwarciem Obiektu.
W okresie zawieszenia wykonania umowy Wykonawca nie będzie świadczył żadnych czynności określonych w § 1 wzoru umowy, oraz nie będzie otrzymywał wynagrodzenia za ten czas.
W związku z możliwością zawieszenia realizacji przedmiotu zamówienia (§2 ust. 2-5 wzoru umowy) z uwagi na prace remontowo-budowlane na Obiekcie, co wiąże się z ograniczeniem zakresu zamówienia (liczbą roboczogodzin), Zamawiający informuje, że zrealizuje co najmniej 55% zakresu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222009,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222009,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222009,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY - GOT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272722313
7.3.3) Ulica: ul. Erazma Ciołka 13 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-445
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SERIS KONSALNET SECURITY Sp. z o.o. - realizacja usługi w zakresie podjazdu grupy interwencyjnej, do 0,7% wartości zamówienia.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY - GOT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY - GOT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222009,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług w zakresie zorganizowania i sprawowania ochrony osób i mienia oraz do wykonywania czynności polegających na sprzątaniu kompleksu boisk sportowych „Orlik 2012” przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie. Wartość udzielonego zamówienia nie przekroczy kwoty 80.000,00 zł netto i będzie obejmowało zorganizowanie i sprawowanie stacjonarnej i zdalnej ochrony osób i mienia oraz do wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu kompleksu boisk sportowych „Orlik 2012” przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie. Zamawiający udzieli tego zamówienia w przypadku posiadania środków finansowych w ramach zadań z zakresu opisanego w postanowieniach SWZ. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy podstawowej. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku zawarcia umowy w ramach zamówienia z wolnej ręki, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadkach i wysokościach określonych we wzorze umowy zamówienia podstawowego. Ponadto Zamawiający udzieli zamówienia z wolnej ręki, jeżeli cena jednostkowa brutto (z należnym VAT) za 1 roboczogodzinę (rbh), obowiązująca na dzień podjęcia negocjacji, będzie maksymalnie o 20% wyższa od ceny jednostkowej brutto za 1 roboczogodzinę wskazaną w ofercie zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2025
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Usługa ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Mińskiej 65
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Białymstoku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.