Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00281128/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej – postępowanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647311
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 836 55 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaglogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaglogow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-228deee0-1647-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej – postępowanie nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228deee0-1647-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044712/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa efektywności energetycznej - postępowanie nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 436923,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej”, w podzielne na części: 1, 2 i 3, tj.: CZĘŚĆ 1: obejmująca wykonane instalacji fotowoltaicznej na budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serbach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje min.: CZĘŚĆ 1: roboty przygotowawcze, montaż stołów prefabrykowanych, montaż falowników i skrzynek połączeniowych, montaż modułów, układanie kabli, instalacja odgromowa i uziemiająca, 3. Lokalizacja inwestycji: Część 1 – Zakład Gospodarki Komunalnej w Serbach, ul. Brzozowa 3, 67-210 Serby, działka nr geod. 541/133, obręb 0012 Serby, jednostka ewidencyjna 020302_2 Głogów, 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 pkt. 4.3 c) ustawy Prawo Budowlane przy instalowaniu paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kW nie jest wymagane uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz zgłoszenie prac w organach administracji budowlanej, przy czym projekt instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 6,5kW wymaga uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń pożarowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (Dokumentacja techniczna) do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 106543,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej”, w podzielne na części: 1, 2 i 3 tj.: CZĘŚĆ 2: obejmująca wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Serbach wraz z wymianą opraw na sali gimnastycznej i na boisku szkolnym na oprawy ze źródłami LED. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje min.: CZĘŚĆ 2: roboty przygotowawcze, montaż stołów prefabrykowanych, montaż falowników i skrzynek połączeniowych, montaż modułów, układanie kabli, wymiana opraw na sali gimnastycznej, wymiana opraw na boisku szkolnym, instalacja odgromowa i uziemiająca. 3. Lokalizacja inwestycji: Część 2 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Serbach, ul. Ogrodowa 18, 67-210 Serby, działka nr geod. 103/4, obręb 0012 SERBY, jednostka ewidencyjna 020302_2 Głogów 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 pkt. 4.3 c) ustawy Prawo Budowlane przy instalowaniu paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kW nie jest wymagane uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz zgłoszenie prac w organach administracji budowlanej, przy czym projekt instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 6,5kW wymaga uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń pożarowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (Dokumentacja techniczna) do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 257370,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej”, w podzielne na części: 1, 2 i 3 tj.: CZĘŚĆ 3: obejmująca instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej w Przedmościu wraz z wymianą opraw na sali gimnastycznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje min.: CZĘŚĆ 3: roboty przygotowawcze, montaż stołów prefabrykowanych, montaż falowników i skrzynek połączeniowych, montaż modułów, układanie kabli, wymiana opraw na sali gimnastycznej, instalacja odgromowa i uziemiająca. 3. Lokalizacja inwestycji: Część 3 – Szkoła Podstawowa w Przedmościu, ul. Szkolna 3, 67-210 Przedmoście, działka nr geod. 241/4, obręb 0009 Przedmoście, jednostka ewidencyjna 020302_2 Głogów. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 pkt. 4.3 c) ustawy Prawo Budowlane przy instalowaniu paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kW nie jest wymagane uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz zgłoszenie prac w organach administracji budowlanej, przy czym projekt instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 6,5kW wymaga uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń pożarowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (Dokumentacja techniczna) do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 73008,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92323,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92323,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avolta Krzysztof Łakomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385966796
7.3.3) Ulica: Polska 1
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92323,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254597,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254597,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PARTNER EU Marcin Kaczmarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021903792
7.3.3) Ulica: ul. Kamienna Droga 48b
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU PARTNER EU Marcin Kaczmarek
jakie przetargi wygrała firma
PHU PARTNER EU Marcin Kaczmarek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254597,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64180,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116041,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64180,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PARTNER EU Marcin Kaczmarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021903792
7.3.3) Ulica: ul. Kamienna Droga 48b
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU PARTNER EU Marcin Kaczmarek
jakie przetargi wygrała firma
PHU PARTNER EU Marcin Kaczmarek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64180,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek oświatowych z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- Usługi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
- Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego nr 15 w Głogowie
- Przebudowa i remont pomieszczeń w obrębie piwnic w budynku głównym Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych mięsa świeżego i wędlin oraz warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Głogowie"
- Postępowanie II - Przebudowa wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej w Nadleśniczówce przy ul. Różanej 4
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
- Zakup instalacji fotowoltaicznej dla szpitala MSWiA w Łodzi
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.