Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa objazdowej zbiórki i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych w tym zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w terminie od 31.05.2024r. do 30.06.2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c42e2e2-1dbb-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa objazdowej zbiórki i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych w tym zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w terminie od 31.05.2024r. do 30.06.2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c42e2e2-1dbb-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku ze zwiększoną ilością odpadów wielkogabarytowych wystawionych przed posesjami, Zamawiający jest zmuszony udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki.
W 2023 roku Zamawiający Gmina Łazy przeprowadziła postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości gminy Łazy na których zamieszkują mieszkańcy.
Umowę zawarto w dniu: 01.12.2023r.
Ustalając wartość zamówienia na w/w zadanie, w dniu 05.06.2023r. uwzględniono kwotę zamówienia uzupełniającego w wysokość 20% wartości podstawowej, w wysokości 42 423,50 zł.
Zamawiający zawarł informację o możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/S 111-347561 z dnia 12.06.2023r. w pkt II.2.4) Opis zamówienia, oraz w SIWZ – Rozdział XXIX. Informację o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 38655,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W związku ze zwiększoną ilością odpadów wielkogabarytowych wystawionych przed posesjami, Zamawiający jest zmuszony udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki. Zgodnie z tą regulacją Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodnie z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
2. W 2023 roku Zamawiający Gmina Łazy przeprowadziła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości gminy Łazy na których zamieszkują mieszkańcy.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu: 01.12.2023r.
Ważność umowy: 12 miesięcy.
Ustalając wartość zamówienia na w/w zadanie, w dniu 05.06.2023r. uwzględniono kwotę zamówienia uzupełniającego, ustaloną jako wysokość 20% wartości podstawowej. Obliczenia zostały dokonane następująco:
USTALENIA:
Wartość zamówienia, zgodnie z art. 35 ust. 1 ustala się na podstawie dotychczasowych cen jednostkowych z wykonania w ciągu ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego czasu świadczenia usługi.
Kwotę powiększono o 15% jako o przewidywany wzrost kosztów szacunkowych wywozu odpadów komunalnych, inflacji i rezerwy na ewentualny wzrost kosztów wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, kosztów zagospodarowania odpadów itp.
OBLICZENIA
Zadanie nr 2: Kwota netto usługi 184 450+ 15% rezerwy 27 667,50 = 212 117, 50 zł;
ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zadanie nr 2: 212 117,50 zł * 20% = 42 423,50 zł.
RAZEM
Zadanie nr 2: 212 117,50 zł + 42 423,50 zł = 254 541,00 zł
Wartość zamówienia dla zadania nr 2 została ustalona na kwotę netto 254 541,00zł, co stanowi 57 153, 99 EURO
W tym wartość zamówień uzupełniających dla zadania nr 2 w kwocie netto 42 423,50 zł co stanowi 9 525, 66 EURO
1. Zamawiający zawarł informację o możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/S 111-347561 z dnia 12.06.2023r. w pkt II.2.4) Opis zamówienia, oraz w SIWZ – Rozdział XXIX. Informację o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p.
2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p
w wysokości 20% wartości umowy(dla każdego z zadań). Zamówienie polegać będzie na wykonaniu usług wskazanych w formularzu ofertowym niniejszego postępowania.
3. Przewidywany Wykonawca: dotychczasowy Wykonawca zadania podstawowego, wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego: ALBA Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o
6. Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadania:
1 Odbiór i zagospodarowanie zebranych odpadów wielkogabarytowych w wielkości 45 Mg
7. Informacja o obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
Stosownie do art. 95 p.z.p. W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.).
Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę obowiązku, określonego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie.
Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1. kierowanie pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia,
2. załadunek zebranych odpadów komunalnych,
3. nadzorowanie wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Na potwierdzenie spełniania tego wymogu Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy oświadczenie – zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41747,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41747,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41747,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6290011971
7.3.3) Ulica: Starocmentarna 2
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41747,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-31 do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁAZY
- Remont sanitariatów wraz z udrożnieniem kanalizacji zewnętrznej w Zespole Szkół im. profesora Romana Gostkowskiego w Łazach
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego. Postępowanie 2
więcej: przetargi ŁAZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.