eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych na placu zabaw w Przedszkolu nr 48 przy ul. Szaserów 119 w ramach zadania "Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na placu zabaw w Przedszkolu nr 48 przy ul. Szaserów 119 w ramach zadania „Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych na placu zabaw w Przedszkolu nr 48 przy ul. Szaserów 119 w ramach zadania „Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecff57af-06bc-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031007/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Wykonanie robót budowlanych na placu zabaw w Przedszkolu nr 48 przy ul. Szaserów 119 w ramach zadania "Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/13/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na placu zabaw w Przedszkolu nr 48 przy ul. Szaserów 119 w ramach zadania „Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli”.

Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr dz. nr 4 obręb 30408 w Warszawie w Dzielnicy Praga-Południe.
Celem inwestycji jest modernizacja jednego z pól placu zabaw poprzez wykonanie nawierzchni
wylewanej, poliuretanowej oraz doposażenie pola w stałe urządzenia zabawowe.

Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej 260,8 m2

2. Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:
1) Prace przygotowawcze tj. zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.
2) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną poliuretanową.
3) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej, poliuretanowej, wylewanej, kolorowej, ze wzorem
w kształcie strąków fasoli i płytkami (wbudowanymi) ze wzorem „gry w klasy”.
4) Zakup, dostawę i montaż:
a. zestawu zabawowego „okręt” o minimalnych wymiarach 790x550x580 cm
i maksymalnej wysokości upadku 180 cm,
b. bujaka „zwierzaki” o minimalnych wymiarach 272x112x107 cm i maksymalnej wysokości upadku 70 cm,
c. półkul wykonanych z granulatów gumowych z powłoką EPDM o wymiarach: ∅ 70 cm – 6 szt., ∅ 50 cm – 2szt., ∅ 35 cm – 2szt.
5) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym uzyskanie certyfikatu z kontroli pomontażowej stwierdzającego wysokie bezpieczeństwo placu zabaw, o której mowa w § 3 ust. 2 punkt 16 i 17.
6) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - projekt wykonawczy pn. Modernizacja ogrodu przedszkola nr 48 „Zielony Groszek” ul. Szaserów 119, Warszawa dz. nr 4 obrębu 30408 (etap II), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, sporządzona przez pracownię projektową Woźnicki Zdanowicz Architekci.

3. Dodatkowe informacje
1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ternu inwestycji (zapisy we wzorze umowy § 1 ust. 5 pkt 1), telefon do użytkownika 22 610 36 04 Przedszkole nr 48 przy ul. Szaserów 119
w Warszawie.
2) Brak możliwości wjazdu ciężkim sprzętem na teren budowy.
3) Wykonawca jest zobowiązany, do przedstawienia Zamawiającemu (przed wbudowaniem) kart technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów higienicznych na materiały
i urządzenia zabawowe.
4) Pole objęte zamówieniem wyposażane jest w urządzenia zabawowe tj. huśtawkę „bocianie gniazdo”, piramidę linową, bujak „samochód”. Należy prowadzić tak roboty budowalne aby zabawki nie uległy zniszczeniu. Wykonawca w przypadku zniszczenia urządzeń zobowiązany będzie do ich naprawy (po naprawie należy przedstawić certyfikat) lub wymiany na nowe.
5) Urządzenia objęte zamówieniem należy zamontować zgodnie z obowiązującymi normami,
z zachowaniem stref bezpiecznych i zgodnie z instrukcją montażu producenta urządzeń.
6) Po zakończeniu prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do zlecenia na własny koszt przeprowadzenia inspekcji placu zabaw przez certyfikowaną firmę. Kontrola przeprowadzona powinna być przez jednostkę inspekcyjną spełniającą wymogi normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 "Ocena zgodności". Inspekcja obejmuje swoim zakresem ocenę zgodności urządzeń
i nawierzchni bezpiecznej z obowiązującymi Normami, wg opisu w dokumentacji projektowej. Kontrolą pomontażową objęte są wszystkie elementy placu zabaw (na obu polach)wraz z sprawdzeniem amortyzacji nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami zabawowymi. Wymagane jest przedstawienie Zamawiającemu certyfikatu wskazującego na wysokie bezpieczeństwo placu zabaw wraz z protokołem z przeglądu.
Dokument ten jest jednym z elementów dokumentacji powykonawczej, niezbędnym do dokonania odbioru końcowego robót.
7) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do umowy w przypadku braku odpowiednich pozycji w kosztorysie ofertowym na podstawie KNR, średnich cen aktualnego cennika Sekocenbud, a w przypadku braku ceny (nietypowego) materiału w Sekocenbudzie na podstawie oferty producenta/hurtowni.

II. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SWZ.
III. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z budowaniem nawierzchni bezpiecznej i z montażem elementów małej architektury.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wybrano wykonawcy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335175,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425487,87 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.