Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00367742/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015508468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jazdów 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-467
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@instytut-teatralny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.instytut-teatralny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae163a5c-3dd3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://instytutteatralny.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://instytutteatralny.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w
Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w
Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w
Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IT/2/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do budynków energii
elektrycznej do budynków Zamawiającego zlokalizowanych przy ul. Kruczkowskiego oraz
przy ul. Jazdów 1 w Warszawie, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym
Załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami:
Cena – 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do wykonywaniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych
przepisów:
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca będzie posiadał
aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co
najmniej 2 (dwa) zamówienia (rozumiane jako dwie odrębne umowy) polegające na
dostawie energii elektrycznej o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto przez
okres 12 miesięcy (z tym, że jeśli Wykonawca będzie powoływać się na dostawą
wykonywaną, to wartość wykonanej części dostawy na dzień składania ofert nie
może być mniejsza niż 300 000,00 PLN do dnia otwarcia ofert);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE (WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW
DOWODOWYCH)
1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty
wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,
podmiotowych środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania
potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
2) wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy
poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
17
oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -
Załącznik nr 4 do SWZ;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt.
1 oraz 3-6 Ustawy – Załącznik nr 5 do SWZ.
3) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem
Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 6 do SWZ;
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z
ustawą Prawo energetyczne; w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w
postępowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE (WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW
DOWODOWYCH)
1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty
wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,
podmiotowych środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania
potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
2) wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy
poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
17
oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -
Załącznik nr 4 do SWZ;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt.
1 oraz 3-6 Ustawy – Załącznik nr 5 do SWZ.
3) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem
Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 6 do SWZ;
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z
ustawą Prawo energetyczne; w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w
postępowaniu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadkuustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.
11. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez
Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w
Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany Umowy bez przeprowadzenia nowego postepowania o udzielenie zamówieniasą dopuszczalne na podstawie art. 455 ustawy Pzp.
2. Ustawowa zmiana stawki podatku od towaru i usług VAT, zmiany cen i stawek opłat
wynikające ze zmiany Taryfy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki będą
56
powodowały zmianę wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 9 ust. 1 Umowy, z
zastosowaniem wielkości rabatu określonego w ofercie. Wynagrodzenie maksymalne, o
którym mowa w §8 ust. 1 Umowy, nie może ulec zmianie.
3. Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego o zmianie cen, stawek
opłat i zasad ich stosowania, zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
4. Każda zmiana Umowy oraz załączników, w tym także ich uzupełnienie, wymaga dla swej
ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności, dokonanej w postaci aneksu,
podpisanego przez obie Strony.
5. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 454 i 455 ustawy Pzp w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między
Stronami.
1. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z art.
439 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z
realizacją zamówienia, tj. wzrostu lub obniżenia względem ceny lub kosztu dla
wynagrodzenia ofertowego. Nowe wynagrodzenie obowiązuje od dnia zawarcia aneksu
do Umowy. Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia dokona wyliczenia zmian cen
jednostkowych i różnic po waloryzacji. Wzrost liczony jest wyłącznie w stosunku do
zakresu pozostającego do wykonania.
2. Strony dopuszczają waloryzację, jeżeli cena materiałów i kosztów stosowanych w
realizacji Umowy wzrośnie o 10% w stosunku do cen i kosztów z daty zawarcia Umowy.
3. Maksymalną wartością zmiany ceny jednostkowej jaką dopuszcza Zamawiający, w efekcie
zastosowania postanowień o zasadach wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia
jest zmiana o 10 % w stosunku do ceny jednostkowej z daty zawarcia Umowy.
4. W przypadku wystąpienia sytuacji określonej w ust. 2 zmiana ceny jednostkowej zostanie
określona w oparciu o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług
konsumpcyjnych GUS za rok poprzedni, opublikowany w Komunikacie Prezesa Głównego
Urzędu Statystycznego.
57
5. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1-4, zobowiązany
jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł Umowę,
w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących
zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem Umowy są dostawy lub usługi;
2) okres obowiązywania Umowy z podwykonawcą przekracza 6 miesięcy.
6. Zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i
obowiązywać będą od dnia zawarcia przez Strony aneksu w tym zakresie.
7. Zmiana, o której mowa w ust. 1 i 2 może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy
od daty zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://instytutteatralny.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
- wszelkie informacje znajdują się w SWZ -INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.