Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278111/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
1. Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastr. technicz. zagospodarowaniem terenu w Studzienicach.
2. Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastr. technicz. i zagospodarowaniem terenu w Czarkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1. Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastr. technicz. zagospodarowaniem terenu w Studzienicach.2. Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastr. technicz. i zagospodarowaniem terenu w Czarkowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b185fcb4-0cdc-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011007/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Studzienicach
1.1.10 Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Czarkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0038.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Studzienicach przy ul. Św. Jana Pawła nr 74 realizowana na podstawie decyzji z w sprawie pozwolenia na budowę nr 347/22 z 11 maja 2022 roku z uzyskaniem decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie, oraz demontaż odcinka istniejącej sieci napowietrznej niskiego napięcia 0,4kV, budowa sieci kablowej niskiego napięcia 0,4kV na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik do zgłoszenia nr AB-XI.6743.225.2022.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: decyzja w sprawie pozwolenia na budowę nr 347/22 z 11.05.2022r, załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załącznik nr 7do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
4.5.5.) Wartość części: 5914091,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Czarkowie przy ul. Powstańców Śląskich 25 z uzyskaniem decyzji w sprawie pozwolenia na budowę oraz decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji technicznej.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają:załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 7 do SWZ, które należy traktować na etapie prowadzonego postępowania przetargowego, jako materiały wyjściowe do uzyskania przez Wykonawcę decyzji w sprawie pozwolenia na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 6207626,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10701000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11585370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10701000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MAZUR Sp. Z o. o sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6381818707
7.3.3) Ulica: Złote Łany 21A
7.3.4) Miejscowość: Jankowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-215
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty elektryczne, sanitarne, infrastruktura zewnętrzna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10701000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9890000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10878120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9890000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM Kontrakt Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6381839210
7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 27A
7.3.4) Miejscowość: Łąka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Puchałka Sp z o.o ul. Platynowa 4, 434-299 Pszczyna NIP 6381712395- instalacje sanitarne, Electin Sp z o.o. ul. Narcyzów 1D, 43-200 Pszczyna, NIP 63818172 37- instalacje elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9890000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych na okres 01.05.2025 r. - 30.04.2027 r.
- Remonty nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4132S, 4138S, 2629S - 3 części
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na pomieszczenia Żłobka Miejskiego w Pszczynie ul. Kazimierza Wielkiego 5.
- "Parking przy cmentarzu komunalnym PBO"
- Remont placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pszczynie - etap II
- Bieżące utrzymanie barier drogowych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie terenu w otoczeniu Miejskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. Regeneracja przestrzeni Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców"
- Modernizacja placu zabaw i siłowni na wolnym powietrzu oraz modernizacja muru oporowego z ogrodzeniem i budowa chodnika przy Szkole Podstawowej nr 9(2).
- Budowa Kancelarii Leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w Świdniku
- Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe w Szczawnie-Zdroju- Etap II
- Giżycko, Twierdza Boyen (poł. XIX w.). Odtworzenie prawej kaponiery rawelinowej Frontu III. Etap I - naprawa i uzupełnienie zniszczeń elewacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.