Og³oszenie z dnia 2024-06-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00385588/01 - Wynik z dnia 2024-06-27
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu Szko³y Podstawowej w Starej Niedzia³ce
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miñsk Mazowiecki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: -
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582747
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Józefa Che³moñskiego 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miñsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 75 62 500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@minskmazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.minskmazowiecki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu Szko³y Podstawowej w Starej Niedzia³ce
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a49413aa-271c-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00359332
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00012506/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Remont dachu Szko³y Podstawowej w Starej Niedzia³ce
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a49413aa-271c-11ef-a458-c2a7c3d67e033.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami polegaj±ca na sk³adaniu i wysy³aniu dokumentów/o¶wiadczeñ/wyja¶nieñ/zawiadomieñ/informacji, odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres email: zamowienia@minskmazowiecki.pl
(przy czym z³o¿enie oferty mo¿liwe jest wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia).
Informacje dot. sposobu komunikacji w ramach postêpowania na Platformie e-Zamówienia zawarte s± w udostêpnionej na Platformie e-Zamówienia instrukcji pn.: „Komunikacja w postêpowaniu”.
Zadawanie pytañ dot. tre¶ci dokumentów zamówienia za pomoc± „Formularzy do komunikacji” mo¿liwe jest dla Wykonawców posiadaj±cych konto uproszczone. Korzystanie z tych Formularzy w pe³nym zakresie mo¿liwe jest dla posiadaczy konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
Pliki stanowi±ce za³±czniki do pojedynczego Formularza, przesy³ane za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” nie mog± mieæ wiêkszego rozmiaru ni¿ 150 MB.
Datê wp³ywu dokumentów na Platformê e-Zamówienia lub serwer pocztowy Zamawiaj±cego przyjmuje siê jako datê ich przekazania.
Po dokonaniu otwarcia ofert wszelka korespondencja w sprawie prowadzonego postêpowania odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” dostêpnego na Platformie e-Zamówienia lub na adres e-mail Wykonawcy wskazany w ofercie.
W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania: RI.271.1.14.2024.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Miñsk Mazowiecki, ul. Józefa Che³moñskiego 14, 05-300 Miñsk Mazowiecki, tel. 25 756 25 00; e-mail: gmina@minskmazowiecki.pl
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@minskmazowiecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, w szczególno¶ci zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) ¿±dania dostêpu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
3) usuniêcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia.
8. Przys³uguje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±
z ustawy Pzp.
10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym
z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku
z prowadzonym postêpowaniem, i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi remont dachu Szko³y Podstawowej imienia Rodziny Sa¿yñskich w Starej Niedzia³ce zlokalizowanej przy ulicy Mazowieckiej 154 w miejscowo¶ci Stara Niedzia³ka na terenie Gminy Miñsk Mazowiecki.
Rozebraniu oraz nowemu pokryciu podlega powierzchnia 2500 m2 powierzchni dachu.
Na dachu budynku Szko³y znajduje siê instalacja fotowoltaiczna o ³±cznej mocy 72,23 kW. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ demonta¿ i zabezpieczenie kabli instalacji fotowoltaicznej na czas remontu dachu oraz ich ponowny monta¿ i uruchomienie instalacji.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru poszczególnych robót, stanowi±cych wraz z rysunkami dokumentacjê dla przedmiotowego postêpowania – Za³±cznik nr 9 do SWZ.
Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê (ograniczenie podwykonawstwa) kluczowej czê¶ci zamówienia w nastêpuj±cym zakresie:
- rozebranie pokrycia dachowego,
- konserwacja rynien,
- konserwacja rur spustowych,
- rozbiórka pozosta³ych elementów zgodnie z przedmiarem,
- wykonanie nowego pokrycia dachu,
- wykonanie obróbek zgodnie z istniej±cym projektem i zgodnie z przedmiarem.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów K równ± sumie obu kryteriów. Obliczane liczby punktów zaokr±glone bêd± do drugiego miejsca po przecinku. Oceniane bêd± tylko oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1/ sytuacja ekonomiczna lub finansowaWarunek spe³ni Wykonawca je¶li wyka¿e posiadanie wa¿nej polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie mniejszej ni¿ 500.000.- z³ na ka¿de zdarzenie wraz z potwierdzeniem op³acenia sk³adki za tê polisê.
2/ zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
A. (ograniczenie podwykonawstwa) Warunek spe³ni wykonawca, który udokumentuje, i¿ zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane o warto¶ci minimum 500 000.- z³ brutto ka¿da, których zakres obejmowa³ budowê, przebudowê lub remont dachu o powierzchni min. 800 m2, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami i prawid³owo ukoñczone;
Przedmiotowy warunek objêty jest ograniczeniem wynikaj±cym z tre¶ci art. 121 ustawy Pzp. wobec czego Zamawiaj±cy wyklucza mo¿liwo¶æ jego spe³nienia przez Wykonawcê powo³uj±cego siê w tym zakresie na potencja³ podmiotu trzeciego.
B. wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami do realizacji zamówienia posiadaj±cymi:
uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi (1 osoba) posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe min. 5 lat
oraz
uprawnienia certyfikowanego instalatora systemów fotowoltaicznych (PV) wydany przez Urz±d Dozoru Technicznego, posiadaj±cej do¶wiadczenie zawodowe min. 3 lata oraz do¶wiadczenie w zakresie wykonania min. 2 instalacji fotowoltaicznych, o warto¶ci minimum 200.000.- z³ ka¿da
lub
¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci w zakresie eksploatacji i dozoru wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP) z zakresem uprawnieñ:
1. urz±dzenia pr±dotwórcze przy³±czone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez wzglêdu na wysoko¶æ napiêcia znamionowego,
2. urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV
4. zespo³y pr±dotwórcze o mocy powy¿ej 50 kW.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania do oferty nale¿y za³±czyæ:
a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (Za³±cznik nr 2) oraz
b) o¶wiadczenie w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Za³±cznik nr 3).
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
- o¶wiadczenie (Za³±cznik nr 8), o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach, o którym mowa:
• w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
• w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2024, poz. 507);
- o¶wiadczenie, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbna ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik nr 9).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu do oferty nale¿y za³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (Za³±cznik nr 2).
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej, zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- kopiê wa¿nej polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie mniejszej ni¿ 500.000.- z³ na ka¿de zdarzenie wraz z potwierdzeniem op³acenia sk³adki za tê polisê,
- uzupe³niony Za³±cznik nr 4 - wykaz wykonanych robót wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami i prawid³owo ukoñczone,
- uzupe³niony Za³±cznik nr 5 - wykaz osób wraz z za³±czeniem kopii uprawnieñ posiadanych przez wykazywane osoby
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przez Wykonawcê wadium w kwocie 1 000.- z³.2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ((Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Miñsku Mazowieckim Nr 52 9226 0005 0000 8035 2000 0040. W tytule przelewu nale¿y wpisaæ: „Wadium w postêpowaniu nr RI.271.1.14.2024”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±, podlega odrzuceniu.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia:- Zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± podstawy wykluczenia wobec ka¿dego z tych Wykonawców,
- przynamniej jeden z tych wykonawców musi wykazaæ spe³nienie warunku zdolno¶ci technicznej samodzielnie,
- o¶wiadczenia, Za³±czniki nr 2 i nr 3, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o Zamówienie,
- winni za³±czyæ do oferty orygina³ pe³nomocnictwa ustanawiaj±cego pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy, która zostanie zawarta w sprawie niniejszego zamówienia, stanowi Za³±cznik nr 7.2. Mo¿liwo¶ci dokonania zmian w zakresie zawartej umowy Zamawiaj±cy zawar³ w tre¶ci wzoru umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-25 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Portal e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-25 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy podkre¶la, ¿e postêpowanie zawiera zastrze¿enie obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowej czê¶ci zamówienia.INNE PRZETARGI Z MIÑSKA MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa oraz zmiana przeznaczenia budynku mieszkalnego na ¿³obek w Brzózem (formu³a zaprojektuj i wybuduj) (II)
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2222W ul. A. Chró¶cielewskiego w Miñsku Maz. od km 11+672 do km 12+648
- Materia³y do bie¿±cego utrzymania dróg powiatowych w 2025 r.
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2230W Miñsk Mazowiecki - Ceg³ów - Mrozy od km 11+517 do km 11+977"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowo¶ci Stara Niedzia³ka przy ul. Mazowieckiej
wiêcej: przetargi w Miñsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Ko¶ciuszki 20a w Stroniu ¦l±skim.
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Dostêpna przestrzeñ publiczna w budynku Urzêdu Gminy w Smêtowie Granicznym
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego polegaj±cego na Termomodernizacji budynku przy ul. Cybisa 1 wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego nad jej realizacj±.
- Wymiana windy osobowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Wojska Polskiego 9A w Gi¿ycku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.