Og³oszenie z dnia 2024-06-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00305870/01 - Og³oszenie z dnia 2024-04-29
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug promocyjno-informacyjnych w systemie Google Ads oraz Facebook Ads
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipiñska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wcpr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://wcpr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug promocyjno-informacyjnych w systemie Google Ads oraz Facebook Ads2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9d494b9-060b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00359508
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033956/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Realizacja kampanii spo³ecznej promuj±cej rodzicielstwo zastêpcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00305870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2024/ZP-TP/WCPR
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 59616,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug promocyjno-informacyjnych polegaj±cych na:
1) Prowadzeniu p³atnych dzia³añ informacyjnych w systemie Google Ads strony internetowej www.rodzinazastepcza.com.pl
2) Prowadzeniu p³atnych dzia³añ informacyjnych na platformie spo³eczno¶ciowej Facebook profilu https://www.facebook.com/rodzinamozebyczastepcza/
2. Opis szczegó³owy przedmiotu zamówienia
1) Realizacja us³ugi odbywaæ siê bêdzie na podstawie zatwierdzanych na bie¿±co przez Zamawiaj±cego Media planów p³atnych dzia³añ informacyjnych w systemie Google Ads, w tym na:
a) zakupie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego:
• reklam w sieci wyszukiwania Google, w formie tekstowej, graficznej i video z odno¶nikami do strony internetowej Zamawiaj±cego,
• reklam w sieci reklamowej Google, w formie tekstowej, graficznej i video, kierowanych za pomoc± remarketingu, kierowania kontekstowego i behawioralnego,
b) tworzeniu reklam w ramach konta Zamawiaj±cego,
c) monitorowaniu i reagowaniu na bie¿±co na efekty prowadzonych p³atnych dzia³añ informacyjnych oraz wprowadzania ewentualnych zmian i korekt w celu osi±gniêcia jak najlepszych rezultatów,
d) przesy³aniu Zamawiaj±cemu raportów efektywno¶ci prowadzonych dzia³añ w okresach miesiêcznych,
e) dzia³ania informacyjne bêd± dotyczyæ tre¶ci i grafik tworzonych lub wskazanych przez Zlecaj±cego,
f) bud¿et miesiêczny dzia³añ informacyjnych zosta³ okre¶lony na poziomie 3.000,00 z³. netto,
g) reklamy bêd± wykupowane przez Wykonawcê na rzecz Zleceniodawcy i op³acane przez Zleceniodawcê na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcê;
2) Prowadzenie na podstawie zatwierdzanych na bie¿±co przez Zamawiaj±cego Media planów p³atnych dzia³añ informacyjnych na platformie spo³eczno¶ciowej Facebook, w tym:
a) zakupie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego emisji reklam w formie tekstowo-graficznej i video,
b) tworzeniu reklam w ramach konta Zamawiaj±cego,
c) monitorowaniu i reagowaniu na bie¿±co na efekty prowadzonych p³atnych dzia³añ informacyjnych oraz wprowadzania ewentualnych zmian i korekt w celu osi±gniêcia jak najlepszych rezultatów,
d) przesy³aniu Zamawiaj±cemu raportów efektywno¶ci prowadzonych dzia³añ w okresach miesiêcznych,
e) dzia³ania informacyjne dotyczyæ bêd± postów i wydarzeñ tworzonych lub wskazanych przez Zlecaj±cego,
f) bud¿et miesiêczny dzia³añ informacyjnych zosta³ okre¶lony na poziomie 3.000,00 z³. netto,
g) reklamy bêd± wykupowane przez Wykonawcê na rzecz Zleceniodawcy i op³acane przez Zleceniodawcê na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcê;
3) Dodatkowo, w ramach umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany do realizacji nastêpuj±cych zadañ:
a) przy tworzeniu poszczególnych Media planów doradztwa strategicznego w zakresie przygotowywania materia³ów informacyjnych podlegaj±cych p³atnym dzia³aniom informacyjnym oraz w zakresie najbardziej efektywnych formatów reklamowych w Mediach spo³eczno¶ciowych, Google Ads i dróg dotarcia do wskazanych grup docelowych;
b) przedstawienia na wniosek Zamawiaj±cego raportów poszczególnych zestawów reklamowych obejmuj±cych merytoryczne, ilo¶ciowe i jako¶ciowe podsumowanie prowadzonych dzia³añ wraz z rekomendacjami.
4) Wymagania jako¶ciowe
W ramach prowadzonych p³atnych dzia³añ informacyjnych wymagane s± nastêpuj±ce minimalne parametry:
Google Ads:
Minimalny poziom wy¶wietleñ miesiêcznie: 200 tys.
Minimalny poziom klikniêæ miesiêcznie: 13 tys.
Kampania Facebook Ads:
Minimalny poziom wy¶wietleñ miesiêcznie: 500 tys.
Minimalny poziom klikniêæ miesiêcznie: 7 tys.
Minimalny poziom zasiêgu miesiêcznie: 220 tys.
5) Cel p³atnych dzia³añ informacyjnych:
a) Rozpowszechnianie informacji na temat rodzinnych form pieczy zastêpczej.
b) Ukazanie rodzinnej pieczy zastêpczej jako zajêcia szlachetnego, które przynosi satysfakcjê, obalenie mitów spo³ecznych na temat rodzicielstwa zastêpczego i propagowanie rzeczywistej wiedzy w tym zakresie.
c) Zachêcanie do podjêcia siê roli rodziny zastêpczej, rodziny pomocowej lub zaanga¿owania siê w wolontariat na rzecz dzieci zabezpieczonych w pieczy zastêpczej.
d) Generowanie maksymalnej warto¶ci wska¼ników, np. zasiêgu, liczby klikniêæ, wy¶wietleñ lub reakcji w¶ród wskazanej grupy docelowej.
e) Dotarcie z przekazem i informacjami do osób mieszkaj±cych w Warszawie lub na innym obszarze wskazanym przez Zamawiaj±cego, jak równie¿ do okre¶lonej grupy docelowej.
6) Grupa docelowa
P³atne dzia³ania informacyjne s± skierowane przede wszystkim do mieszkañców Warszawy, ró¿nych grup pod wzglêdem zawodowym, statusu spo³ecznego i rodzinnego.
Szczegó³owe informacje na temat tego czym jest rodzinna piecza zastêpcza zawarte s± na:
prowadzonej przez Zamawiaj±cego stronie www.rodzinazastepcza.com.pl
profilu na FB https://www.facebook.com/rodzinamozebyczastepcza/
profilu Instagram https://www.instagram.com/rodzina.moze.byc.zastepcza/
You Tube https://www.youtube.com/@wcprwarszawskiecentrumpomo7521
7) Zasiêg podejmowanych dzia³añ
Dzia³ania informacyjne skierowane bêd± g³ównie do mieszkañców Warszawy, chyba ¿e zamawiaj±cy, zlecaj±c wykonanie konkretnego dzia³ania, przeka¿e inne dyspozycje.
8) Sprawozdania z podejmowanych dzia³añ
Do zadañ Wykonawcy nale¿y przygotowanie raportów z realizacji p³atnych dzia³añ informacyjnych czyli comiesiêcznych raportów z prowadzenia dzia³añ na koncie Google Ads i Facebook Ads zawieraj±cych szczegó³owe informacje dotycz±ce aktywno¶ci u¿ytkowników w zakresie m.in. zasiêgu, wy¶wietleñ, klikniêæ, reakcji na posty, polubieñ, konwersji, s³ów kluczowych.
Zakres danych ujmowanych w sprawozdaniu mo¿e ulegaæ zmianie w trakcie trwania dzia³añ w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
9) Wynagrodzenie Wykonawcy
W ramach wynagrodzenia Wykonawca opracuje Media plany p³atnych dzia³añ informacyjnych na wskazanym przez Zamawiaj±cego profilu na platformie Facebook i w systemie Google Ads, zakupi media na czas trwania dzia³añ, zapewni obs³ugê techniczn± oraz optymalizacjê dzia³añ w czasie trwania, aby uzyskaæ jak najwy¿sze efekty, przedstawi raport z efektywno¶ci podejmowanych dzia³añ w okresach miesiêcznych, a nastêpnie przedstawi raport koñcowy zawieraj±cy podsumowanie dot. efektywno¶ci przeprowadzonych dzia³añ informacyjnych. Obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie poniesienie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego wszelkich kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79340000-9 - Us³ugi reklamowe i marketingowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 56826 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 69741 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56826 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUVIC MEDIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146922433
7.3.3) Ulica: ul. Czerska 12
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 56826 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materia³ów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby dzia³añ informacyjno-promocyjnych dotycz±cych programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Koncepcja, przygotowanie i realizacja kreatywnej kampanii spo³eczno-informacyjnej promuj±cej ideê zwyciêskiego Powstania Wielkopolskiego oraz budowê nowej siedziby Muzeum Powstania Wielkopolskiego
- In¿ynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacj± oczyszczalni ¶cieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.