Og³oszenie z dnia 2024-04-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00359508/01 - Wynik z dnia 2024-06-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug promocyjno-informacyjnych w systemie Google Ads oraz Facebook Ads
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipiñska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wcpr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug promocyjno-informacyjnych w systemie Google Ads oraz Facebook Ads
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9d494b9-060b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00305870
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033956/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Realizacja kampanii spo³ecznej promuj±cej rodzicielstwo zastêpcze
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://wcpr.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu, komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywasiê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformy zakupowej „e-zamawiaj±cy” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platform±”, dostêpn± pod adresem:
https://wcpr.ezamawiajacy.pl . Szczegó³owe zasady komunikacji okre¶lone zosta³y w Rozdziale X SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie https://wcpr.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
3) Rejestracja konta Wykonawcy nastêpuje automatycznie poprzez:
- utworzenie darmowego konta na stronie oneplace.marketplanet.pl za pomoc± przycisku „Z³ó¿ konto za darmo”. Po wpisaniu adresu e-mail, has³a, kodu z obrazka oraz zaakceptowaniu wymaganych zgód nale¿y u¿yæ przycisku „Zarejestruj siê”. Na podany adres email zostanie wys³ana wiadomo¶æ z linkiem, za pomoc± którego nale¿y potwierdziæ adres e-mail.
- Po potwierdzeniu adresu e-mail nale¿y siê zalogowaæ za pomoc± przycisku „Zaloguj” w celu ukoñczenia procesu rejestracji.
- Po zalogowaniu siê nale¿y wybraæ zak³adkê „Rejestracja”.
- Po wype³nieniu formularza rejestracyjnego podzielonego na cztery etapy nale¿y wys³aæ wniosek rejestracyjny do weryfikacji za pomoc± przycisku „Wy¶lij wniosek”. Kod pocztowy w formularzu powinien byæ wpisany w formacie XX-XXX natomiast numer NIP/PESEL oraz numery telefonów jako ci±g cyfr (bez my¶lnika lub spacji miêdzy cyframi).
- Wiadomo¶æ potwierdzaj±ca aktywacjê konta zostanie przes³ana na adres e-mail u¿yty podczas rejestracji w ci±gu 6 godzin roboczych od przes³ania wniosku do akceptacji.
- Je¿eli niezbêdna jest szybsza weryfikacja wniosku, istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z infolini± wsparcia (22 257 22 23) z pro¶b± o przyspieszenie weryfikacji wniosku rejestracyjnego. Infolinia jest czynna w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00.
4) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci przekazywanie wszelkich zawiadomieñ, wyja¶nieñ oraz innych informacji, nastêpuje przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ pytania lub informacji. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
5) Korzystanie z Platformy eZamawiaj±cy mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez system teleinformatyczny Us³ugobiorcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) zastosowania przegl±darki internetowej w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±cej TLS 1.2 z w³±czon± obs³ug± JavaScript;
b) strona internetowa jest optymalizowana do rozdzielczo¶ci 1024 x 768 lub wy¿szej;
6)W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
8)Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y szczegó³owo okre¶lone w Rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lipiñska 2, 01-833 Warszawa, tel. 22 5997120.
2. Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w WCPR za pomoc± adresu iod@wcpr.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, art. 6 ust. 1 lit. e oraz art. 10 RODO w zwi±zku z obowi±zkiem prawnym ci±¿±cym na Administratorze wynikaj±cym z przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz dzia³anie przez administratora w interesie publicznym.
4. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
organy administracji publicznej lub inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±ce zadania w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz Administratora, w tym us³ugi z zakresu informatycznego oraz w ramach przesy³anej korespondencji.
5. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± bêd± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci,
interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy, a nastêpnie w celach archiwizacyjnych zgodnie z ustaw± o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
7. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo ¿±dania dostêpu do danych osobowych (Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego); sprostowania lub uzupe³nienia danych (skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników); z ograniczenia przetwarzania z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu: prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2024/ZP-TP/WCPR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug promocyjno-informacyjnych polegaj±cych na:
1) Prowadzeniu p³atnych dzia³añ informacyjnych w systemie Google Ads strony internetowej www.rodzinazastepcza.com.pl
2) Prowadzeniu p³atnych dzia³añ informacyjnych na platformie spo³eczno¶ciowej Facebook profilu https://www.facebook.com/rodzinamozebyczastepcza/
2. Opis szczegó³owy przedmiotu zamówienia
1) Realizacja us³ugi odbywaæ siê bêdzie na podstawie zatwierdzanych na bie¿±co przez Zamawiaj±cego Media planów p³atnych dzia³añ informacyjnych w systemie Google Ads, w tym na:
a) zakupie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego:
• reklam w sieci wyszukiwania Google, w formie tekstowej, graficznej i video z odno¶nikami do strony internetowej Zamawiaj±cego,
• reklam w sieci reklamowej Google, w formie tekstowej, graficznej i video, kierowanych za pomoc± remarketingu, kierowania kontekstowego i behawioralnego,
b) tworzeniu reklam w ramach konta Zamawiaj±cego,
c) monitorowaniu i reagowaniu na bie¿±co na efekty prowadzonych p³atnych dzia³añ informacyjnych oraz wprowadzania ewentualnych zmian i korekt w celu osi±gniêcia jak najlepszych rezultatów,
d) przesy³aniu Zamawiaj±cemu raportów efektywno¶ci prowadzonych dzia³añ w okresach miesiêcznych,
e) dzia³ania informacyjne bêd± dotyczyæ tre¶ci i grafik tworzonych lub wskazanych przez Zlecaj±cego,
f) bud¿et miesiêczny dzia³añ informacyjnych zosta³ okre¶lony na poziomie 3.000,00 z³. netto,
g) reklamy bêd± wykupowane przez Wykonawcê na rzecz Zleceniodawcy i op³acane przez Zleceniodawcê na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcê;
2) Prowadzenie na podstawie zatwierdzanych na bie¿±co przez Zamawiaj±cego Media planów p³atnych dzia³añ informacyjnych na platformie spo³eczno¶ciowej Facebook, w tym:
a) zakupie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego emisji reklam w formie tekstowo-graficznej i video,
b) tworzeniu reklam w ramach konta Zamawiaj±cego,
c) monitorowaniu i reagowaniu na bie¿±co na efekty prowadzonych p³atnych dzia³añ informacyjnych oraz wprowadzania ewentualnych zmian i korekt w celu osi±gniêcia jak najlepszych rezultatów,
d) przesy³aniu Zamawiaj±cemu raportów efektywno¶ci prowadzonych dzia³añ w okresach miesiêcznych,
e) dzia³ania informacyjne dotyczyæ bêd± postów i wydarzeñ tworzonych lub wskazanych przez Zlecaj±cego,
f) bud¿et miesiêczny dzia³añ informacyjnych zosta³ okre¶lony na poziomie 3.000,00 z³. netto,
g) reklamy bêd± wykupowane przez Wykonawcê na rzecz Zleceniodawcy i op³acane przez Zleceniodawcê na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcê;
3) Dodatkowo, w ramach umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany do realizacji nastêpuj±cych zadañ:
a) przy tworzeniu poszczególnych Media planów doradztwa strategicznego w zakresie przygotowywania materia³ów informacyjnych podlegaj±cych p³atnym dzia³aniom informacyjnym oraz w zakresie najbardziej efektywnych formatów reklamowych w Mediach spo³eczno¶ciowych, Google Ads i dróg dotarcia do wskazanych grup docelowych;
b) przedstawienia na wniosek Zamawiaj±cego raportów poszczególnych zestawów reklamowych obejmuj±cych merytoryczne, ilo¶ciowe i jako¶ciowe podsumowanie prowadzonych dzia³añ wraz z rekomendacjami.
4) Wymagania jako¶ciowe
W ramach prowadzonych p³atnych dzia³añ informacyjnych wymagane s± nastêpuj±ce minimalne parametry:
Google Ads:
Minimalny poziom wy¶wietleñ miesiêcznie: 200 tys.
Minimalny poziom klikniêæ miesiêcznie: 13 tys.
Kampania Facebook Ads:
Minimalny poziom wy¶wietleñ miesiêcznie: 500 tys.
Minimalny poziom klikniêæ miesiêcznie: 7 tys.
Minimalny poziom zasiêgu miesiêcznie: 220 tys.
5) Cel p³atnych dzia³añ informacyjnych:
a) Rozpowszechnianie informacji na temat rodzinnych form pieczy zastêpczej.
b) Ukazanie rodzinnej pieczy zastêpczej jako zajêcia szlachetnego, które przynosi satysfakcjê, obalenie mitów spo³ecznych na temat rodzicielstwa zastêpczego i propagowanie rzeczywistej wiedzy w tym zakresie.
c) Zachêcanie do podjêcia siê roli rodziny zastêpczej, rodziny pomocowej lub zaanga¿owania siê w wolontariat na rzecz dzieci zabezpieczonych w pieczy zastêpczej.
d) Generowanie maksymalnej warto¶ci wska¼ników, np. zasiêgu, liczby klikniêæ, wy¶wietleñ lub reakcji w¶ród wskazanej grupy docelowej.
e) Dotarcie z przekazem i informacjami do osób mieszkaj±cych w Warszawie lub na innym obszarze wskazanym przez Zamawiaj±cego, jak równie¿ do okre¶lonej grupy docelowej.
6) Grupa docelowa
P³atne dzia³ania informacyjne s± skierowane przede wszystkim do mieszkañców Warszawy, ró¿nych grup pod wzglêdem zawodowym, statusu spo³ecznego i rodzinnego.
Szczegó³owe informacje na temat tego czym jest rodzinna piecza zastêpcza zawarte s± na:
prowadzonej przez Zamawiaj±cego stronie www.rodzinazastepcza.com.pl
profilu na FB https://www.facebook.com/rodzinamozebyczastepcza/
profilu Instagram https://www.instagram.com/rodzina.moze.byc.zastepcza/
You Tube https://www.youtube.com/@wcprwarszawskiecentrumpomo7521
7) Zasiêg podejmowanych dzia³añ
Dzia³ania informacyjne skierowane bêd± g³ównie do mieszkañców Warszawy, chyba ¿e zamawiaj±cy, zlecaj±c wykonanie konkretnego dzia³ania, przeka¿e inne dyspozycje.
8) Sprawozdania z podejmowanych dzia³añ
Do zadañ Wykonawcy nale¿y przygotowanie raportów z realizacji p³atnych dzia³añ informacyjnych czyli comiesiêcznych raportów z prowadzenia dzia³añ na koncie Google Ads i Facebook Ads zawieraj±cych szczegó³owe informacje dotycz±ce aktywno¶ci u¿ytkowników w zakresie m.in. zasiêgu, wy¶wietleñ, klikniêæ, reakcji na posty, polubieñ, konwersji, s³ów kluczowych.
Zakres danych ujmowanych w sprawozdaniu mo¿e ulegaæ zmianie w trakcie trwania dzia³añ w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
9) Wynagrodzenie Wykonawcy
W ramach wynagrodzenia Wykonawca opracuje Media plany p³atnych dzia³añ informacyjnych na wskazanym przez Zamawiaj±cego profilu na platformie Facebook i w systemie Google Ads, zakupi media na czas trwania dzia³añ, zapewni obs³ugê techniczn± oraz optymalizacjê dzia³añ w czasie trwania, aby uzyskaæ jak najwy¿sze efekty, przedstawi raport z efektywno¶ci podejmowanych dzia³añ w okresach miesiêcznych, a nastêpnie przedstawi raport koñcowy zawieraj±cy podsumowanie dot. efektywno¶ci przeprowadzonych dzia³añ informacyjnych. Obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie poniesienie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego wszelkich kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79340000-9 - Us³ugi reklamowe i marketingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów wg kryteriów oceny ofert.
2. Ocena ofert w zakresie ka¿dego kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji podanych w formularzu ofertowym i formularzu cenowym.
3. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
4. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert zawiera tak± sam± cenê, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê, na podstawie art. 249 ustawy Pzp. Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Efektywno¶c dzia³añ informacyjnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Warunek: o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ lub w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje co najmniej trzy us³ugi polegaj±ce na przeprowadzeniu p³atnych dzia³añ informacyjnych, które obejmowa³y zakup
i planowanie mediów w Internecie (Social Media, Google) przy czym warto¶æ ka¿dej z tych us³ug wynosi/-³a co najmniej 80 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w Rozdziale VI SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn
niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wymagane inne o¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert±:1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
2) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynno¶ci nie wynika z dokumentów rejestrowych, z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, gdy ofertê sk³ada pe³nomocnik. W przypadku pe³nomocnictwa sporz±dzonego jako dokument w postaci papierowej i opatrzonego w³asnorêcznym podpisem, przedk³ada siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mocodawcy lub notariusza, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;
3) pe³nomocnictwo w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ka¿dego z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum. W tym
przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, w odniesieniu do warunków udzia³u okre¶lonych w Rozdziale VII w ust. 1 SWZ, (je¿eli dotyczy);
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego/tych podmiotów, (je¿eli dotyczy);
6) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa – z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z ustanowionym pe³nomocnikiem.2.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert±:
1) o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ww. o¶wiadczenie stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe;
2) pe³nomocnictwo w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ka¿dego z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, w odniesieniu do warunków udzia³u okre¶lonych w Rozdziale VII w ust. 1 SWZ (je¿eli dotyczy);
3. Zgodnie z art. 58 ust. 5 ustawy Pzp przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w szczególno¶ci w zakresie przes³anek wykluczenia z postêpowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie mog± podlegaæ wykluczeniu na podstawie tych przepisów, które dotycz± pojedynczych Wykonawców i które to Zamawiaj±cy okre¶li³ w Rozdziale VI SWZ. Podstawy wykluczenia z postêpowania nie mog± zachodziæ wobec ka¿dego z Wykonawców oddzielnie, wchodz±cych w sk³ad konsorcjum
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego udostêpnienia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany tre¶ci Umowy. Szczegó³owy zakres zmian okre¶lony zosta³ we wzorze umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ na Platformie zakupowej dostêpnej pod adresem: https://wcpr.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-07
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materia³ów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby dzia³añ informacyjno-promocyjnych dotycz±cych programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Koncepcja, przygotowanie i realizacja kreatywnej kampanii spo³eczno-informacyjnej promuj±cej ideê zwyciêskiego Powstania Wielkopolskiego oraz budowê nowej siedziby Muzeum Powstania Wielkopolskiego
- In¿ynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacj± oczyszczalni ¶cieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.