eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskZakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pułtuska 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 56 35

1.5.8.) Numer faksu: 23 662 24 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaplonsk.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-207469b2-199b-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028807/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 989500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 8 do SWZ – Opis cech technicznych – minimalne wymagania techniczne i użytkowe.

1. Wykonawca wykona przedmiotowe zadanie z najwyższą starannością, zgodnie z Umową, SWZ oraz z zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do realizacji przedmiotu Umowy.
2. Przedmiotem Umowy jest nowy środek transportu w rozumieniu ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2022 poz. 931) - autobus szkolny na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk.
3. Wykonawca oświadcza, że autobus odpowiada wszelkim normom bezpieczeństwa oraz wymaganiom technicznym przewidzianym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, dopuszczających go do użytkowania, posiada niezbędne atesty/homologacje, jest dopuszczony do obrotu i do używania na drogach publicznych zgodnie z ustawą z dn. 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zmianami) oraz wszelkimi innymi przepisami w zakresie dopuszczenia autobusu szkolnego.
4. Autobus będzie sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, wolny do wad prawnych i fizycznych, w stosunku do którego nie toczy się żadne postępowanie, nie jest przedmiotem jakiegokolwiek zabezpieczenia, w szczególności zastawu; jest sprawny i gotowy do natychmiastowego użycia.
5. Zamawiający, wymaga, aby w przedmiocie dostawy udział produktów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE przekraczał 50%.
6. Autobus musi posiadać komplet dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej umożliwiającej jego rejestrację na terenie RP, tj. m.in.:
- świadectwo zgodności WE lub świadectwo zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe;
- potwierdzenie opłaty akcyzy, jeżeli pojazd wyprodukowano w Unii Europejskiej (jeśli dotyczy);
- dokumenty potwierdzające odprawę celną lub informację o numerze, miejscu i dacie odprawy celnej (jeśli dotyczy);
- gwarancję;
- dwa komplety kluczyków;
- instrukcję obsługi w języku polskim w formie papierowej lub w wersji elektronicznej (pdf lub doc).
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć autobus, na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie dla wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w miejscu dostarczenia autobusu w terminie końcowego odbioru.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia autobusu, wynikłe w trakcie dostawy do Zamawiającego.
10. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami wykonywania Przedmiotu Umowy i uwzględnił je w ofercie.
11. Czynności związane z rejestracją samochodu przeprowadzi na własny koszt Zamawiający, po otrzymaniu od Wykonawcy wszelkich niezbędnych dokumentów. Gdyby jednak na podstawie otrzymanych od Wykonawcy dokumentów, odmówiono rejestracji i dopuszczenia samochodu do ruchu, całość kosztów związanych z dostosowaniem samochodu do polskich norm i wymagań zgodnych z polskimi przepisami homologacyjnymi, przepisami homologacyjnymi Unii Europejskiej i ustawą Prawo o ruchu drogowym obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej poniesie Wykonawca.

Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia : nazwy własne, marki urządzeń lub wyroby nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych urządzeń pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych co najmniej identycznych z parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli dokumentacja postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty konkretnego Wykonawcy, w tym w szczególności podane zostały - nazwa własna urządzenia, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe, określające standardy, wygląd oraz wymagania techniczne. Wszelkie urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełnić
wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Tak zastosowane zapisy mogą być tylko w sytuacjach, gdy Zamawiający nie był w stanie opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - w tych wypadkach należy zawsze przyjąć sformułowanie - " lub równoważny".
Zastosowane przez Wykonawcę produkty, muszą być co najmniej:
- o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki ( wyroby) ,
- o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji postępowania,
- spełniać: te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości,
- posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności).
Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowane urządzenie jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.
W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki:
- wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego.
- na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamienne obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż zakładane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1217085,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217085,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1217085,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABP BUS & COACH Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221797190

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 18,

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1217085 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.