Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245770/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00257208/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00259125/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. SANDORA PETÖFI W OSTRÓDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000333285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 646 37 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszostroda@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ekonomik.webd.pl/ekonomikwp/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-028a33ce-e132-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-028a33ce-e132-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030863/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor - zawód z pasją.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Europejski Funduszu Społecznego Plus - projekt pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZS.361.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)1) część 1 - szkolenie dla nauczycieli operator wózków jezdniowych
a) liczba godzin: 25h teorii i 15h jazdy,
b) liczba uczestników: 3 osoby,
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 1 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)1) część 2 – kurs komputerowy dla nauczycieli MS EXCEL
a) liczba godzin: 30,
b) liczba uczestników: 4 osoby,
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 2 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy .
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)1) część 3 - szkolenie dla nauczycieli z zakresu Tachospeed
a) liczba godzin: 16 osób,
b) liczba uczestników: 4 osoby,
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 3 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)1) część 4 - szkolenia dla uczniów z kompetencji kluczowych
a) szkolenie z kompetencji kluczowych obejmują w szczególności nw. moduły tematyczne:
- moduł I - trening kreatywności - 4 godz.,
- moduł II - pewność siebie i poczucie własnej wartości - 4 godz.,
- moduł III - zarządzanie stresem - 4 godz.,
- moduł IV - autoprezentacja i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - 4 godz.,
b) liczba osób w każdym z modułów: maksymalnie 30,
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 4 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)1) część 5 – szkolenie dla uczniów na operatora wózków jezdniowych
a) liczba godzin: 25h teorii i 15h jazdy,
b) liczba uczestników: 15 osób,
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 5 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie).1) część 6 – przeprowadzenie szkolenia z wykorzystaniem symulatorów VR
a) łącznie 30 godz. dydaktycznych: 15h teorii z zakresu Reach Stackera oraz suwnicy placowej RTG, w tym BHP poruszania się po porcie i doradztwo zawodowe. Po 10h zajęć na osobę na symulatorze (na 3 aplikacjach) oraz 5h zajęcia terenowe w porcie na terminalu (w tym zajęcia na prawdziwym urządzeniu),
b) liczba uczestników: 30 osób,
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 6 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)1) część 7 - szkolenie dla uczniów z logistyki i spedycji w MŚP
a) liczba godzin 48 (6 dni po 8 godz.)
b) liczba uczestników: 20 osób,
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 7 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3702,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3702,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390100344
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 5
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-548
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WARMIŃSKO - MAZURSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W OLSZTYNIE
jakie przetargi wygrała firma
WARMIŃSKO - MAZURSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W OLSZTYNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3702,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2599,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2599,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390100344
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 5
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-548
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WARMIŃSKO - MAZURSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W OLSZTYNIE
jakie przetargi wygrała firma
WARMIŃSKO - MAZURSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W OLSZTYNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2599,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NORTHTRADE" Adam Kozyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891250527
7.3.3) Ulica: ul. Witosławy, nr 17
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po dokonaniu otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że na realizację przedmiotowego zamówienia wypłynęło 5 ofert. W wyniku dokonania analizy treści złożonych ofert oraz wyjaśnień odrzuceniu podlegały 3 oferty. Zamawiający dokonał oceny ofert spośród pozostałych ofert. W wyniku dokonanej oceny (uwidocznionej w powyższej tabeli) stwierdzono, iż najkorzystniejszą ofertą jest oferta nr 5 złożona przez INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Sp. z o.o., ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz, kujawsko-pomorskie, NIP: 8762498132. Wykonawca za wykonanie przedmiotowego zamówienia zaoferował cenę brutto w wysokości 5 280,00 zł. Zamawiający stwierdził, iż zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza, kwota za realizację zamówienia 5 280,00 zł, przewyższa środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 3 200,00 zł. W związku po analizę budżetu projektu oraz stwierdzeniu, iż nie zostały rozstrzygnięte pozostałe postępowania Zamawiający stwierdził, iż nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia z kwoty 3 200,00 zł brutto do kwoty z oferty najwyżej ocenionej, tj.: 5.280,00 zł brutto. W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie na realizację części 4 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, gdyż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny zwartej w najkorzystniejszej ofercie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306
7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM NOWYCH KOMPETENCJI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862337579
7.3.3) Ulica: ul. Hryniewickiego 8a
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-340
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762498132
7.3.3) Ulica: ul. Chełmińska 106A/36
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM NOWYCH KOMPETENCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM NOWYCH KOMPETENCJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawa serwerowych systemów operacyjnych w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Recenzja rozwiązań diagnostycznych i programowych wypracowanych na potrzeby projektu Małopolski Program Wspierania Uczniów
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
więcej: Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.