eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaPrzeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją



Ogłoszenie z dnia 2024-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. SANDORA PETÖFI W OSTRÓDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000333285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 646 37 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszostroda@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ekonomik.webd.pl/ekonomikwp/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-028a33ce-e132-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-028a33ce-e132-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030863/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor - zawód z pasją.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Europejski Funduszu Społecznego Plus - projekt pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZS.361.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)
1) część 1 - szkolenie dla nauczycieli operator wózków jezdniowych
a) liczba godzin: 25h teorii i 15h jazdy,
b) liczba uczestników: 3 osoby,

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 1 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)
1) część 2 – kurs komputerowy dla nauczycieli MS EXCEL
a) liczba godzin: 30,
b) liczba uczestników: 4 osoby,

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 2 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy .

3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80533200-1 - Kursy komputerowe

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)

1) część 3 - szkolenie dla nauczycieli z zakresu Tachospeed
a) liczba godzin: 16 osób,
b) liczba uczestników: 4 osoby,

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 3 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy

3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)

1) część 4 - szkolenia dla uczniów z kompetencji kluczowych
a) szkolenie z kompetencji kluczowych obejmują w szczególności nw. moduły tematyczne:
- moduł I - trening kreatywności - 4 godz.,
- moduł II - pewność siebie i poczucie własnej wartości - 4 godz.,
- moduł III - zarządzanie stresem - 4 godz.,
- moduł IV - autoprezentacja i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - 4 godz.,
b) liczba osób w każdym z modułów: maksymalnie 30,

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 4 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy

3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)

1) część 5 – szkolenie dla uczniów na operatora wózków jezdniowych
a) liczba godzin: 25h teorii i 15h jazdy,
b) liczba uczestników: 15 osób,

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 5 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy

3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie).

1) część 6 – przeprowadzenie szkolenia z wykorzystaniem symulatorów VR
a) łącznie 30 godz. dydaktycznych: 15h teorii z zakresu Reach Stackera oraz suwnicy placowej RTG, w tym BHP poruszania się po porcie i doradztwo zawodowe. Po 10h zajęć na osobę na symulatorze (na 3 aplikacjach) oraz 5h zajęcia terenowe w porcie na terminalu (w tym zajęcia na prawdziwym urządzeniu),
b) liczba uczestników: 30 osób,

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 6 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.

3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna (szkoleniowa) w ramach realizacji projektu pn. „Spedytor-zawód z pasją” nr FEWM.06.04-IZ.00-0008/23, obejmująca prowadzenia zajęć dodatkowych dla uczniów i nauczycieli szkoły Technikum Nr 2 ( Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petőfi w Ostródzie)

1) część 7 - szkolenie dla uczniów z logistyki i spedycji w MŚP
a) liczba godzin 48 (6 dni po 8 godz.)
b) liczba uczestników: 20 osób,

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 7 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy

3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3702,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3702,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390100344

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 5

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-548

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3702,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2599,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2599,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390100344

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 5

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-548

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2599,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NORTHTRADE" Adam Kozyra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891250527

7.3.3) Ulica: ul. Witosławy, nr 17

7.3.4) Miejscowość: Żukowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po dokonaniu otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że na realizację przedmiotowego zamówienia wypłynęło 5 ofert. W wyniku dokonania analizy treści złożonych ofert oraz wyjaśnień odrzuceniu podlegały 3 oferty. Zamawiający dokonał oceny ofert spośród pozostałych ofert. W wyniku dokonanej oceny (uwidocznionej w powyższej tabeli) stwierdzono, iż najkorzystniejszą ofertą jest oferta nr 5 złożona przez INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Sp. z o.o., ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz, kujawsko-pomorskie, NIP: 8762498132. Wykonawca za wykonanie przedmiotowego zamówienia zaoferował cenę brutto w wysokości 5 280,00 zł. Zamawiający stwierdził, iż zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza, kwota za realizację zamówienia 5 280,00 zł, przewyższa środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 3 200,00 zł. W związku po analizę budżetu projektu oraz stwierdzeniu, iż nie zostały rozstrzygnięte pozostałe postępowania Zamawiający stwierdził, iż nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia z kwoty 3 200,00 zł brutto do kwoty z oferty najwyżej ocenionej, tj.: 5.280,00 zł brutto. W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie na realizację części 4 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, gdyż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny zwartej w najkorzystniejszej ofercie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM NOWYCH KOMPETENCJI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862337579

7.3.3) Ulica: ul. Hryniewickiego 8a

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-340

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762498132

7.3.3) Ulica: ul. Chełmińska 106A/36

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.