Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE”- ETAP II
NR POSTĘPOWANIA 03/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000726837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322262071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poradnia@powiat.mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.mikolowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ŻYCIEM” NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE”- ETAP II
NR POSTĘPOWANIA 03/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd112f10-2696-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054437/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Mikołowie w 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd112f10-2696-11ef-87ba-8eb060fd7bb83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd112f10-2696-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: okreslone w swz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 03/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- FIZJOTERAPEUTA/REHABILITANT RUCHOWY - 600 godzin (100 godzin na miesiąc);
4.2.5.) Wartość części: 54000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1. Analiza ofert zostanie przeprowadzona komisyjnie przez Zamawiającego.
14.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego, w odniesieniu do każdej z części odrębnie.
14.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w następujących kryteriach:
Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena 60 %
2 Doświadczenie Wykonawcy 30 %
3 Dodatkowe kwalifikacje 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2- LOGOPEDA I- 210 godzin (35 godzin na miesiąc);
4.2.5.) Wartość części: 18900 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1. Analiza ofert zostanie przeprowadzona komisyjnie przez Zamawiającego.
14.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego, w odniesieniu do każdej z części odrębnie.
14.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w następujących kryteriach:
Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena 60 %
2 Doświadczenie Wykonawcy 30 %
3 Dodatkowe kwalifikacje 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3- LOGOPEDA II- 72 godziny (12 godzin na miesiąc).;
4.2.5.) Wartość części: 6480 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1. Analiza ofert zostanie przeprowadzona komisyjnie przez Zamawiającego.
14.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego, w odniesieniu do każdej z części odrębnie.
14.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w następujących kryteriach:
Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena 60 %
2 Doświadczenie Wykonawcy 30 %
3 Dodatkowe kwalifikacje 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4- PSYCHOLOG- 96 godziny (16 godzin na miesiąc).;
4.2.5.) Wartość części: 8640 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1. Analiza ofert zostanie przeprowadzona komisyjnie przez Zamawiającego.
14.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego, w odniesieniu do każdej z części odrębnie.
14.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w następujących kryteriach:
Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena 60 %
2 Doświadczenie Wykonawcy 30 %
3 Dodatkowe kwalifikacje 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, dla każdej z części odrębnie:
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, posiadające doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
Dla części 1 – FIZJOTERAPEUTA/ REHABILITANT RUCHOWY
- Każda wskazana osoba musi posiadać kwalifikacje przewidziane w Ustawie z dnia 25 września 2015 r. (Dziennik Ustaw z 2023 poz. 1213 ze zm.) o zawodzie fizjoterapeuty to jest tytuł:
a) magistra uzyskany w sposób, o którym mowa w art. 13 ust. 3 pkt 1; oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty;
lub
b) magistra uzyskany w sposób, o którym mowa w art. 13 ust. 3 pkt 2–7, oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w zawodzie fizjoterapeuty;
Warunki dodatkowe:
1. ukończone kursy, szkolenia, terapie z zakresu
a. fizjoterapii pedagogicznej
b. integracji sensorycznej I i II stopnia
c. neurologicznej metody rehabilitacji dzieci
Dla części 2 i 3 – LOGOPEDA I i II (warunek należy spełnić odrębnie dla każdej części) - Każda wskazana osoba musi posiadać kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz.2102):
1) jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku:
a) logopedia i posiada przygotowanie pedagogiczne
lub
b) na którym jest realizowane wyłącznie kształcenie przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela, w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
c) pedagogika specjalna w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne,
lub
2) studia pierwszego i drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku innym niż pedagogika specjalna, w zakresie:
a) logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne
lub
b) pedagogiki resocjalizacyjnej, pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej) lub wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie logopedii, oraz posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w zawodzie logopedy.
Warunki dodatkowe:
1. ukończone studnia podyplomowe wymienione jedne z poniższych:
a. neurologopedia
b. oligofrenopedagogika,
2. ukończone kursy, szkolenia, terapie z zakresu:
a. komunikacji alternatywnej,
b. terapii ręki
Dla części 4 – PSYCHOLOG – wskazana osoba musi posiadać kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz.2102):
1) jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku psychologia,
2) studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia:
a) na kierunku lub w zakresie innym niż określone w pkt 1 i 2 i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
lub
b) na kierunku psychologia w zakresie odpowiadającym prowadzonym zajęciom i posiada przygotowanie pedagogiczne,
4) spełnia warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1026) i posiada przygotowanie pedagogiczne.
5) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w zawodzie psychologa.
Warunki dodatkowe:
ukończone kursy, szkolenia, terapie z zakresu terapii małych dzieci
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób (załącznik nr 3 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, wykształcenia, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Warunki dodatkowe- jeżeli Wykonawca wskaże spełnianie wszystkich warunków dodatkowych w ramach danej części, Zamawiający przyzna 10 punktów zgodnie z zapisami w pkt 14 niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże spełnianie tylko części warunków dodatkowych Zamawiający przyzna 0 punktów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z swz
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z swz
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
zgodnie z swzSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z swz6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-18 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: elektroniczne składania ofert
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-18 15:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-17
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Podleskiej 66 - wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY UL. ŚW. WOJCIECHA W MIKOŁOWIE
- Paniowska Chata Pokoleń - od Juniora dla Seniora - budowa wiaty przy ul. Mokierskiej w Mikołowie - Paniowach w formule zaprojektuj i wybuduj
- MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKOŁOWIE - REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Siemień
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Aktywny Senior +
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.