Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266786/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W ŚWIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021673636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@niepelnosprawni.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niepelnosprawni.swidnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03994b4d-0f42-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029164/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 615000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa postępowania:
Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy.
CPV 90910000-9 Usługi sprzątania
90919300-5 Usługi sprzątania szkół
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w celu utrzymania czystości i porządku na terenie obiektu Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3.
Łączna powierzchnia objęta usługą utrzymania czystości to ok. 3.865 m², w tym:
- 20 sanitariatów (wc);
- 64 pomieszczenia;
- 2 pokoje nauczycielskie;
- 2 świetlice;
- 1 aula;
- hol, korytarze.
Sprzątaniu nie będzie podlegać: archiwum, kantory konserwatorów, serwerownia, pomieszczenie gospodarcze.
Zakres usług, w szczególności obejmuje:
1) kompleksowe sprzątanie pomieszczeń, klas oraz części wspólnych, w tym sanitariatów;
2) zamykanie i włączanie alarmu w budynku;
3) usługa wykonywana będzie w całym okresie realizacji zamówienia przez co najmniej dwie (2) osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 tj. ze zm.);
4) sprzęt niezbędny do wykonywania usługi oraz środki czystości używane do utrzymania czystości będą w gestii Wykonawcy tj. będą stanowiły koszty/wydatki Wykonawcy.
5) środki czystości używane przez Wykonawcę będą posiadały atest/-y PZH do powszechnego stosowania, o jakości zapewniającej skuteczność wykonywanych prac, dostosowanych do rodzaju czyszczonych powierzchni i nie uszkadzających ich.
Zamawiający zastrzega prawo do skontrolowania świadczonej usługi, w szczególności w zakresie jakości świadczonego zamówienia, stosowanych środków czyszczących, zgodności realizacji zadania z zawartą umową.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919300-5 - Usługi sprzątania szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13646,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13646,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vaco Pure Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 8992900164
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-457
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272937,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Par. 8 ust. 1 pkt. 8 umowy dopuszcza zastosowanie zmiany w zawartej umowie bez konieczności przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, wystąpienia okoliczności umożliwiających zastosowanie korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań, w tym m.in. organizacyjnych, ekonomicznych, (…) innych niż istniejące w chwili podpisania Umowy. Zamawiający dokonał zmiany organizacyjnej w Jednostce polegającej na zwiększeniu obowiązków osób zatrudnionych do pomocy. Osoby te przejmą zadanie sprzątania powierzchni klas. W ten sposób zmniejszyła się powierzchnia do sprzątania – objęta umową (§ 1 ust. 2). W związku ze zmniejszeniem się powierzchni objętej usługą utrzymania czystości Strony podjęły konsensualnie decyzję o zmniejszeniu wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy.
Szacowanie wartości zamówienia:
- zamówienie podstawowe: 246.000,00 zł,
- opcja czasowa: 123.000,00 zł,
- tzw. "wolna ręka" tj. art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy Pzp.: 246.000,00 zł.
Ogółem: 615.000,00 zł.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Dostosowane zasilania elektrycznego budynku stanowiącego siedzibę Starostwa Powiatowego w Świdnicy do obowiązujących przepisów
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego"
- "Termomodernizacja ściany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w Świdnicy"
- Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia strażaków OSP Gminy Świdnica
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Lutomi Dolnej
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.