eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagórzBudowa i modernizacja infrastruktury technicznej drogowej w Gminie Zagórz



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej drogowej w Gminie Zagórz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2

1.5.2.) Miejscowość: Zagórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-811fa2bf-e2a1-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej drogowej w Gminie Zagórz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-811fa2bf-e2a1-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075664/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej drogowej w Gminie Zagórz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Czaszyn

Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka oświetlenia drogowego linią napowietrzną od istniejącego słupa oświetleniowego nr 1/SO-25/WO do słupa nr 28/SO-25/WO wraz z montażem 14 szt. lamp (rys. 01/E i 02/E).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Olchowa

Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka oświetlenia drogowego linią napowietrzną od istniejącego słupa oświetleniowego nr 3/32/WO do słupa nr 14/32/WO wraz z montażem 11 szt. lamp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Łukowe

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w sześciu różnych lokalizacjach:
1) Lokalizacja nr 1 – „Bania”
W ramach zadania należy wykonać odcinek oświetlenia ulicznego linią kablową ziemną od słupa oświetleniowego nr 1 do słupa oświetleniowego nr 26. Część oświetlenia została już wykonana i obejmowała odcinek od szafy oświetleniowej naprzeciw budynku nr 108 do słupa oświetleniowego naprzeciw budynku 111 poprzez montaż linii kablowej ziemnej i 4 szt. słupów z oprawami. Na wcześniej wykonanym odcinku należy zamontować jedynie 3 słupy oświetleniowe z oprawami w miejscu istniejących wiązek kablowych. Tego odcinka linii kablowej nie należy uwzględniać do wyliczenia wartości robót za wyjątkiem montażu 3 szt. kompletnych słupów oświetleniowych z oprawami. Należy wykonać pozostałą linię kablową i zamontować łącznie 22 szt. słupów oświetleniowych z oprawami.

2) Lokalizacja nr 2
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 1 szt. lamp

3) Lokalizacja nr 3
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową napowietrzną wraz z montażem 2 szt. lamp.

4) Lokalizacja nr 4
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 1 szt. lamp

5) Lokalizacja nr 5
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 2 szt. lamp

6) Lokalizacja nr 6
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 4 szt. lamp

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 3).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 322283,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Zagórz
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w pięciu różnych lokalizacjach:
1) Zagórz, ul. Kopalniana
W ramach zadania należy wykonać odcinek oświetlenia ulicznego linią kablową ziemną od istniejącego słupa oświetleniowego nr 9//12/WO do słupa nr 11/12/WO wraz z montażem 5 szt. lamp (rys. nr 1 projektu).

2) Zagórz, ul. Dolna
W ramach zadania należy wykonać odcinek oświetlenia ulicznego linią kablową ziemną od istniejącego słupa oświetleniowego nr 7//13/WO do słupa nr 12/13/WO wraz z montażem 5 szt. lamp (rys. nr 1 projektu).

3) Zagórz, ul. Stefana Batorego
W ramach zadania należy wykonać odcinek oświetlenia ulicznego linią kablową ziemną od istniejącego słupa oświetleniowego nr 4/WO do słupa nr 8/WO wraz z montażem 4 szt. lamp (rys. nr 1 i 2 projektu).

4) Zagórz, ul. Ks. Winnickiego
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową napowietrzną wraz z montażem 8 szt. lamp

5) Zagórz, ul. Błonie
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 8 szt. lamp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 4).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 283706,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 pn.: Budowa oświetlenia drogowego oraz modernizacja oświetlenia w miejscowości Poraż

Przedmiotem zamówienia jest:
1) budowa oświetlenia drogowego w czterech różnych lokalizacjach:
a) Poraż, ul. Spacerowa
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 34 szt. lamp.

b) Poraż, ul. Słoneczna
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 20 szt. lamp.

c) Poraż, ul. Karpacka
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 3 szt. lamp.

d) Poraż, ul. Dworska
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową napowietrzną wraz z montażem 3 szt. lamp.

2) modernizacja oświetlenia
W ramach zadania należy wykonać modernizację oświetlenie ulicznego obejmująca wymianę 126 szt. istniejących opraw drogowych oraz linii napowietrznej wraz z budową 3 nowych szaf sterowniczych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 5).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 978379,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Zahutyń

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w dwóch różnych lokalizacjach:

1) Lokalizacja Nr 1
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną oraz napowietrzną wraz z montażem 10 sz. lamp.

2) Lokalizacja nr 2 „Łany”
W ramach zadania należy wykonać odcinek oświetlenia ulicznego linią kablową napowietrzną od istniejącego słupa nr 16/WO do słupa nr 24/WO oraz odcinek od istniejącego słupa nr 9/WO do słupa nr 1/WO linią napowietrzną i kablową ziemną.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 167028,28 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Tarnawa Dolna

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w pięciu różnych lokalizacjach:
1) Lokalizacja Nr 1
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią napowietrzną wraz z montażem 2 szt. lamp.

2) Lokalizacja Nr 2
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią napowietrzną wraz z montażem 8 szt. lamp.

3) Lokalizacja Nr 3
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią napowietrzną wraz z montażem 9 szt. lamp.

4) Lokalizacja Nr 4
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową wraz z montażem 9 szt. lamp.

5) Lokalizacja Nr 5
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią napowietrzną wraz z montażem 2 szt. lamp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 7).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 266582,37 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Średnie Wielkie

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Średnie Wielkie obejmujące wykonanie linii napowietrznej wraz z montażem 5 szt. lamp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 45726,63 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Mokre

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego linią kablową napowietrzną wraz z montażem 11 szt. lamp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 9).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53505 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284499,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165312,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ELEKTRO SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELEKTRO S.C. MARCIN MRÓZ ŁUKASZ SOKOŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526647585

7.3.3) Ulica: WITOSA 78

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165312,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46063,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102976,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007950

7.3.3) Ulica: Baczyńskiego 7a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-210

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102976,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389200,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319830,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europel Energo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524557412

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 4

7.3.4) Miejscowość: Korczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 38-420

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319830,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153349,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258093,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europel Energo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524557412

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 4

7.3.4) Miejscowość: Korczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 38-420

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258093,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1365066,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 914000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U."ALMAX" ANETA LIWOSZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180629646

7.3.3) Ulica: ul. Szczepana 11

7.3.4) Miejscowość: Świerzowa Polska

7.3.5) Kod pocztowy: 38-457

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 914000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182778,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362416450

7.3.3) Ulica: Ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268840,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007950

7.3.3) Ulica: Baczyńskiego 7a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-210

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268840,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36796,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53505,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50717,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007950

7.3.3) Ulica: Baczyńskiego 7a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-210

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50717,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U."ALMAX" ANETA LIWOSZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180629646

7.3.3) Ulica: ul. Szczepana 11

7.3.4) Miejscowość: Świerzowa Polska

7.3.5) Kod pocztowy: 38-457

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.