Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249507/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej drogowej w Gminie Zagórz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Zagórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-811fa2bf-e2a1-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej drogowej w Gminie Zagórz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-811fa2bf-e2a1-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075664/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej drogowej w Gminie Zagórz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości CzaszynPrzedmiotem zamówienia jest budowa odcinka oświetlenia drogowego linią napowietrzną od istniejącego słupa oświetleniowego nr 1/SO-25/WO do słupa nr 28/SO-25/WO wraz z montażem 14 szt. lamp (rys. 01/E i 02/E).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości OlchowaPrzedmiotem zamówienia jest budowa odcinka oświetlenia drogowego linią napowietrzną od istniejącego słupa oświetleniowego nr 3/32/WO do słupa nr 14/32/WO wraz z montażem 11 szt. lamp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości ŁukowePrzedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w sześciu różnych lokalizacjach:
1) Lokalizacja nr 1 – „Bania”
W ramach zadania należy wykonać odcinek oświetlenia ulicznego linią kablową ziemną od słupa oświetleniowego nr 1 do słupa oświetleniowego nr 26. Część oświetlenia została już wykonana i obejmowała odcinek od szafy oświetleniowej naprzeciw budynku nr 108 do słupa oświetleniowego naprzeciw budynku 111 poprzez montaż linii kablowej ziemnej i 4 szt. słupów z oprawami. Na wcześniej wykonanym odcinku należy zamontować jedynie 3 słupy oświetleniowe z oprawami w miejscu istniejących wiązek kablowych. Tego odcinka linii kablowej nie należy uwzględniać do wyliczenia wartości robót za wyjątkiem montażu 3 szt. kompletnych słupów oświetleniowych z oprawami. Należy wykonać pozostałą linię kablową i zamontować łącznie 22 szt. słupów oświetleniowych z oprawami.
2) Lokalizacja nr 2
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 1 szt. lamp
3) Lokalizacja nr 3
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową napowietrzną wraz z montażem 2 szt. lamp.
4) Lokalizacja nr 4
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 1 szt. lamp
5) Lokalizacja nr 5
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 2 szt. lamp
6) Lokalizacja nr 6
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 4 szt. lamp
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 322283,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości ZagórzPrzedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w pięciu różnych lokalizacjach:
1) Zagórz, ul. Kopalniana
W ramach zadania należy wykonać odcinek oświetlenia ulicznego linią kablową ziemną od istniejącego słupa oświetleniowego nr 9//12/WO do słupa nr 11/12/WO wraz z montażem 5 szt. lamp (rys. nr 1 projektu).
2) Zagórz, ul. Dolna
W ramach zadania należy wykonać odcinek oświetlenia ulicznego linią kablową ziemną od istniejącego słupa oświetleniowego nr 7//13/WO do słupa nr 12/13/WO wraz z montażem 5 szt. lamp (rys. nr 1 projektu).
3) Zagórz, ul. Stefana Batorego
W ramach zadania należy wykonać odcinek oświetlenia ulicznego linią kablową ziemną od istniejącego słupa oświetleniowego nr 4/WO do słupa nr 8/WO wraz z montażem 4 szt. lamp (rys. nr 1 i 2 projektu).
4) Zagórz, ul. Ks. Winnickiego
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową napowietrzną wraz z montażem 8 szt. lamp
5) Zagórz, ul. Błonie
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 8 szt. lamp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 4).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 283706,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 pn.: Budowa oświetlenia drogowego oraz modernizacja oświetlenia w miejscowości PorażPrzedmiotem zamówienia jest:
1) budowa oświetlenia drogowego w czterech różnych lokalizacjach:
a) Poraż, ul. Spacerowa
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 34 szt. lamp.
b) Poraż, ul. Słoneczna
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 20 szt. lamp.
c) Poraż, ul. Karpacka
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną wraz z montażem 3 szt. lamp.
d) Poraż, ul. Dworska
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową napowietrzną wraz z montażem 3 szt. lamp.
2) modernizacja oświetlenia
W ramach zadania należy wykonać modernizację oświetlenie ulicznego obejmująca wymianę 126 szt. istniejących opraw drogowych oraz linii napowietrznej wraz z budową 3 nowych szaf sterowniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 5).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 978379,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości ZahutyńPrzedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w dwóch różnych lokalizacjach:
1) Lokalizacja Nr 1
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową ziemną oraz napowietrzną wraz z montażem 10 sz. lamp.
2) Lokalizacja nr 2 „Łany”
W ramach zadania należy wykonać odcinek oświetlenia ulicznego linią kablową napowietrzną od istniejącego słupa nr 16/WO do słupa nr 24/WO oraz odcinek od istniejącego słupa nr 9/WO do słupa nr 1/WO linią napowietrzną i kablową ziemną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 6).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 167028,28 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Tarnawa DolnaPrzedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w pięciu różnych lokalizacjach:
1) Lokalizacja Nr 1
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią napowietrzną wraz z montażem 2 szt. lamp.
2) Lokalizacja Nr 2
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią napowietrzną wraz z montażem 8 szt. lamp.
3) Lokalizacja Nr 3
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią napowietrzną wraz z montażem 9 szt. lamp.
4) Lokalizacja Nr 4
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią kablową wraz z montażem 9 szt. lamp.
5) Lokalizacja Nr 5
W ramach zadania należy wykonać oświetlenie uliczne linią napowietrzną wraz z montażem 2 szt. lamp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 7).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 266582,37 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Średnie WielkiePrzedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Średnie Wielkie obejmujące wykonanie linii napowietrznej wraz z montażem 5 szt. lamp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 8).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 45726,63 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 pn.: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości MokrePrzedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego linią kablową napowietrzną wraz z montażem 11 szt. lamp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 9).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53505 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284499,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165312,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ELEKTRO SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELEKTRO S.C. MARCIN MRÓZ ŁUKASZ SOKOŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526647585
7.3.3) Ulica: WITOSA 78
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165312,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46063,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102976,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007950
7.3.3) Ulica: Baczyńskiego 7a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102976,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389200,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319830,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europel Energo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524557412
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 4
7.3.4) Miejscowość: Korczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-420
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319830,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153349,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258093,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europel Energo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524557412
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 4
7.3.4) Miejscowość: Korczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-420
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258093,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1365066,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 914000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U."ALMAX" ANETA LIWOSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180629646
7.3.3) Ulica: ul. Szczepana 11
7.3.4) Miejscowość: Świerzowa Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-457
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 914000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182778,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362416450
7.3.3) Ulica: Ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268840,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007950
7.3.3) Ulica: Baczyńskiego 7a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268840,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36796,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53505,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50717,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007950
7.3.3) Ulica: Baczyńskiego 7a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50717,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U."ALMAX" ANETA LIWOSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180629646
7.3.3) Ulica: ul. Szczepana 11
7.3.4) Miejscowość: Świerzowa Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-457
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI ZAGÓRZ
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw z zestawem sprawnościowym linowym oraz sprawnościowym typu street work przy Szkole Podst. w miejscowości Tarnawa Dolna
- "Dostawa oleju napędowego dla pojazdów Zakładu Usług Technicznych Sp. z o.o."
- "Dostawa pojazdu asenizacyjnego dla Zakładu Usług technicznych Sp. z o.o. w Zagórzu."
więcej: przetargi ZAGÓRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- "Przebudowa ul. Szkolnej w Złocieńcu"
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Wiejskiej w Oliszkach, gm. Choroszcz
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 w m. Łacha gm. Serock
- Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Opolu
- Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Krześlinek
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.