Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00338074/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492048497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szlachtowska 75b
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckiwszczawnica@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckiw-szczawnica.ohp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a979c1ba-2e7a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085982/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy- Jabłonce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338074/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CSZC.BOZ.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jajka.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 1760,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce, warzywa i podobne produkty.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 3827,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce, warzywa i podobne produkty ( mrożonki)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 4250,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 2301,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 17108,06 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 2419,51 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze .Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 10656,71 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Napoje bezalkoholowe .Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 1564,85 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jajka.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 660,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zboża, ziemniaki,warzywa, owoce i orzechy.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 8286,30 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce, warzywa i podobne produktyWykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 3675,02 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce, warzywa i podobne produkty ( mrożonki).Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 993,62 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 1789,69 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 5419,88 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych .Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 612,84 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 6454,52 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Napoje bezalkoholowe .Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 71,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EIER HURT Damian Kusper
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352880126
7.3.3) Ulica: Załuczne 4 a
7.3.4) Miejscowość: Załuczne
7.3.5) Kod pocztowy: 34-408
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Gallod-Hurt" Bronisław Kłósek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681250161
7.3.3) Ulica: Leszczyna 159
7.3.4) Miejscowość: Leszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eier Hurt Damian Kusper
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352880216
7.3.3) Ulica: Załuczne 4 a
7.3.4) Miejscowość: Załuczne
7.3.5) Kod pocztowy: 34-408
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1227,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1227,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1227,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frima Handlowo-Usługowa "Gallod-Hurt" Bronisław Kłósek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681250161
7.3.3) Ulica: Leszczyna 159
7.3.4) Miejscowość: Leszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1227,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
więcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.