Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00267622/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00332750/01 - Wynik z dnia 2023-07-31
- 2023/BZP 00401897/01 - Wynik z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Myślenice etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kondracka@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16704,Roboty-budowlane-na-terenie-NW-Myslenice-etap-I.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na terenie NW Myślenice etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb996e5c-0f54-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.64 Roboty budowlane na terenie NW Myślenice etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267622
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.56.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1109434,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zasyp wyrw brzegowych na potoku Lipnik w km 4+600 - 6+000 w m. Lipnik .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zabezpieczających kryto potoku Lipnik w km 4+600 – 6+000 polegających na zasypie wyrwy na prawym i lewym brzegu w formie narzutu kamiennego ciężkiego (d > 0,7m) w ilości 923 m3, wykonaniu brukonarzutu w ilości 160 m3 oraz zasypu wyrwy narzutem kamiennym w płotkach w ilości 180 m2. Przewiduje się również wykonanie prac ziemnych w ilości ok. 500 m3. Dokładny zakres prac na poszczególnych odcinkach wyszczególniony jest w przedmiarze robót.
Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.
Dla robót uzyskano decyzję RDOŚ w Krakowie znak OP.670.104.2023.GZ z dnia 06.04.2023r.zaświadczającą, iż nie wniesiono sprzeciwu wobec zamiaru wykonania powyższych prac (Załącznik nr 17a do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 285386,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zabezpieczenie dna i brzegów potoków bez nazwy w m. Kasina Wielka w km 0+045 - 0+240 os. Paluszki oraz w km 0+100 - 0+150 os. Wydry .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac utrzymaniowych polegających na uporządkowaniu dna i brzegów na dwóch ciekach wodnych w Kasinie Wielkiej: potoku bez nazwy w km 0+045-0+240 os.Paluszki i potoku bez nazwy w km 0+100-0+150 os.Wydry. Po wykonaniu robót przygotowawczych (wycinka drzew, karczowanie pni) oraz wykonaniu robót ziemnych w celu właściwego ukształtowania profilu porzecznego koryt potoków przewiduje się umocnienie dna i brzegów brukonarzutem z bloków kamiennych ułożonych w nachyleniu zgodnie z przekrojami poprzecznymi. Poszczególne bloki kamienne po ułożeniu należy przesypać materiałem miejscowym zdatnym do porostu, a skarpy brzegów obsiać trawą. Grubość brukonarzutu w dnie 50cm, na skarpach 30cm. W obrębie planowanych robót występuje uzbrojenie w terenie: km 0+050 przekroczenie siecią gazową gsD90 pod dnem potoku.
Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.
Dla robót uzyskano decyzję RDOŚ w Krakowie znak:
- ST-II.670.44.2023.ED z dnia 18.04.2023r.
- ST-II.670.43.2023.ED z dnia 19.04.2023r.
zaświadczającą, iż nie wniesiono sprzeciwu wobec zamiaru wykonania powyższych prac (Załącznik nr 17b do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 120212,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Odcinkowe udrożnienie koryta oraz zasyp wyrw brzegowych na potoku Krzyworzeka w km 6+950-7+150 w m. CzasławPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie prac utrzymaniowych polegających na odcinkowym udrożnieniu koryta, zasypie wyrwy brzegowej oraz stabilizacji dna narzutem kamiennym luzem na pot. Krzyworzeka w km 6+950-7+150 w m. Czasław. Odcinek przeznaczony do wykonania robót jw., znajduje się w rejonie działek nr ewid. 178/7, 178/8 obręb Czasław gm. Raciechowice. Dokładny zakres prac na poszczególnych odcinkach wyszczególniony jest w przedmiarze robót.
Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.
Dla robót uzyskano decyzję RDOŚ w Krakowie znak OP.670.11.2023.GZ z dnia 25.01.2023r.zaświadczającą, iż nie wniesiono sprzeciwu wobec zamiaru wykonania powyższych prac (Załącznik nr 17c do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 461154,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Odcinkowe udrożnienie koryta oraz zasyp wyrw brzegowych na potoku Trzemeśnianka w km 6+660 - 9+400 w m. PorębaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie prac utrzymaniowych polegających na odcinkowym udrożnieniu koryta, zasypie wyrw brzegowych oraz stabilizacji dna narzutem kamiennym luzem na pot. Trzemeśnianka w km 6+660 - 9+400 oraz ujściowym odcinku lewobrzeżnego dopływu bez nazwy km 0+005 – 0+055. Dokładny zakres prac na poszczególnych odcinkach wyszczególniony jest w przedmiarze robót.
Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.
Dla robót uzyskano decyzję RDOŚ w Krakowie znak:
- OP.670.350.2021.GZ z dnia 03.11.2021r.
- OP.670.77.2023.GZ z dnia 16.03.2023r.
zaświadczającą, iż nie wniesiono sprzeciwu wobec zamiaru wykonania powyższych prac (Załącznik nr 17d do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 242681,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365265,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 671421,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365265,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM SUŁKOWSCY Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337
7.3.3) Ulica: Fabryczna 1D
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365265,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296526,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298683,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296526,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inzynieryjne PEKUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790066656
7.3.3) Ulica: Grzegórzecka 67C/141A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-559
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296526,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r. ETAP III-Usuwanie szkód po powodzi na terenie NW Gliwice z podz.na częś
- Budowa zbiorników retencyjnych w Kodniu
- Moszczenica - regulacja koryta rzeki Moszczenicy wraz z redukcją spadku dna, obejmująca odcinki od km 11+790 do km 15+036 i od km 20+053 do km 23+101 - Etap II
- Działania czynnej ochrony przyrody - Użytek ekologiczny Stawek w Złatnej
- "Remont Jazu na rzece Kolna w km 3+315"
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice.
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.