Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302773/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą” lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/9191821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24290b33-02cf-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. administr. przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, na terenie OT - z podz. na zad.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283514,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, na terenie działania Oddziału Terenowego w Głubczycach,zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wymiany urządzeń odwadniających – wpustów ulicznych, włazów kanalizacji deszczowej na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Głubczycach.
Lokalizacja robót zawarta została w odrębnym załączniku stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zadanie nr 1 obejmuje swym zakresem wymianę wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół urządzenia.
W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
- cięcia piłą mechaniczną nawierzchni jezdni,
- usunięcia warstw bitumicznych wokół urządzenia,
- demontażu wpustu/włazu,
- usunięcia luźnych elementów podbudowy wpustu/włazu,
- oczyszczenia powierzchni,
- wykonania podbudowy wraz z montażem oraz regulacji wysokościowej urządzenia,
- zastosowania zaprawy szybkowiążącej,
- ułożenia taśmy dylatacyjnej,
- odtworzenia warstw/y bitumicznych/ej nawierzchni jezdni.
Realizacja robót musi zapewnić natychmiastowe dopuszczenie do ruchu od momentu wymiany urządzenia.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 96394,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, na terenie działania Oddziału Terenowego w Grodkowie,zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wymiany urządzeń odwadniających – wpustów ulicznych, włazów kanalizacji deszczowej na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Grodkowie.
Lokalizacja robót zawarta została w odrębnym załączniku stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zadanie nr 2 obejmuje swym zakresem wymianę wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół urządzenia.
W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
- cięcia piłą mechaniczną nawierzchni jezdni,
- usunięcia warstw bitumicznych wokół urządzenia,
- demontażu wpustu/włazu,
- usunięcia luźnych elementów podbudowy wpustu/włazu,
- oczyszczenia powierzchni,
- wykonania podbudowy wraz z montażem oraz regulacji wysokościowej urządzenia,
- zastosowania zaprawy szybkowiążącej,
- ułożenia taśmy dylatacyjnej,
- odtworzenia warstw/y bitumicznych/ej nawierzchni jezdni.
Realizacja robót musi zapewnić natychmiastowe dopuszczenie do ruchu od momentu wymiany urządzenia.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 93559,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, na terenie działania Oddziału Terenowego w Oleśnie,zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wymiany urządzeń odwadniających – wpustów ulicznych, włazów kanalizacji deszczowej na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Oleśnie.
Lokalizacja robót zawarta została w odrębnym załączniku stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zadanie nr 3 obejmuje swym zakresem wymianę wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół urządzenia.
W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
- cięcia piłą mechaniczną nawierzchni jezdni,
- usunięcia warstw bitumicznych wokół urządzenia,
- demontażu wpustu/włazu,
- usunięcia luźnych elementów podbudowy wpustu/włazu,
- oczyszczenia powierzchni,
- wykonania podbudowy wraz z montażem oraz regulacji wysokościowej urządzenia,
- zastosowania zaprawy szybkowiążącej,
- ułożenia taśmy dylatacyjnej,
- odtworzenia warstw/y bitumicznych/ej nawierzchni jezdni.
Realizacja robót musi zapewnić natychmiastowe dopuszczenie do ruchu od momentu wymiany urządzenia.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 93559,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105386,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114921,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105386,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROKAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691631221
7.3.3) Ulica: Kozielska 14
7.3.4) Miejscowość: Sośnicowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105386,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102286,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111541,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102286,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROKAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691631221
7.3.3) Ulica: Kozielska 14
7.3.4) Miejscowość: Sośnicowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102286,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102286,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111541,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102286,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROKAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691631221
7.3.3) Ulica: Kozielska 14
7.3.4) Miejscowość: Sośnicowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102286,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/47/2024] Sukcesywny zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
- D/49/2024 - Zakup i dostawa kamer sportowych wraz z akcesoriami na potrzeby Innowacyjnego centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego - 2 komplety
- Świadczenie usługi niszczenia i utylizacji elektronicznych nośników danych
- Budowa zasilania elektrycznego, przepustów rezerwowych ze studniami przelotowymi oraz słupów aluminiowych infrastruktury technicznej.
- WIW.DA.272.13.2024 - Zakup i dostawa mebli laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z przebudową odcinka kanalizacji deszczowej przy ul. Marysińskiej w Justynowie i Kraszewie
- Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. T. Makowskiego 12, T. Makowskiego 16, W. Roździeńskiego 81 w Piekarach Śląskich - etap II. Wykonanie termomodernizacji - II części
- Remont ulicy Słonecznej w Gąbinie
- Remont i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Pieńsk
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.