Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (042) 71-55-777
1.5.8.) Numer faksu: (042) 652-80-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e68d60-1ccc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00148097/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży - projekt „PrzyStań DiM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt „PrzyStań DiM" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr POWR.04.01.00-00-DM07/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/POWER PRZYSTAN DIM/15/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 1, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 2, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 3, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 4, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 5, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 6, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 7, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 8, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 9, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 10, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 11, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 12, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 13, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 14, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 15, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 16, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem osobom bezdomnym (kobiet i mężczyzn) z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
- Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie
- Organizowanie i prowadzenie atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego dla uczestników Gminnych Przystani Seniora
- Karnety sportowe dla pracowników MSS im. dr. J. Psarskiego w Ostrołęce.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.