eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźOrganizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży. Zamówienie realizowane w ramach projektu "PrzyStań DiM" (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (042) 71-55-777

1.5.8.) Numer faksu: (042) 652-80-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e68d60-1ccc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00148097/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży - projekt „PrzyStań DiM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt „PrzyStań DiM" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr POWR.04.01.00-00-DM07/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296870

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/POWER PRZYSTAN DIM/15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 1, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 2, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 3, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 4, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 5, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 6, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 7, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 8, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 9, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20,
liczba grup: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 10, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 11, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 12, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 13, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 14, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 15, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Organizacja i realizacja półkolonii terapeutycznych dla dzieci i młodzieży.
Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr
POWR.04.01.00-00-DM07/20. Część zamówienia 16, maksymalna liczba uczestników w grupie: 20, liczba grup: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w dniu 21.07.2023r. w zakresie części 1-2 zamówienia oraz w dniu 25.07.2023r. w zakresie części 3-16 zamówienia. Informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert zostały przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 3-16 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. w dniu 08.08.2023r. stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy w zakresie części 3-5 zamówienia. Jednocześnie Wykonawca w dniu 08.08.2023r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części 6-16 zamówienia.
Natomiast Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie części 1-2 zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 08.08.2023r. nie stawił się w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy, jak również nie przekazał informacji w zakresie możliwości podpisania umowy w innym terminie. W dniu 11.08.2023r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
art. 259 ustawy Pzp – Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42700 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.