Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00303602/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych zleconych przez lekarza
dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 265 14 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych zleconych przez lekarzadla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0536b2e0-2099-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021940/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych zleconych przez lekarza dla klientów MOPS w Czeladzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.U.MOPS.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 50550 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usł opiek obejmują opiekę hig, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r.o pomocy społeczne Zam przewiduje udzielanie zam, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ust pzp, tj. zam polegających na powtórzeniu podobnych usł. Zam, o którym mowa powyżej może dotyczyć całego zakresu czynności zam podst szczegółowo opisanego w opisie przed zam, maks do 450 godz.W zakres spec usług opiek (zlec przez lekarza) wchodzą m. in. zad i czynności:1) uczenie i rozwijanie umiejęi niezb do samodzi życia, w tym zwłaszcza:a) kszt umiejętności zaspokajania podst potrzeb życiowych i umiejętności społ funk, motywowanie do aktywności, leczenia i rehab, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społ oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnoś życiowych, w szczeg takich jak:– samoobsługa, zwłaszcza wyk czynności gospo i porządkowych, w tym umiejętno utrzymania i prowadzenia domu,– dbałość o higienę i wygląd,– utrzymywanie kont z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społ lokalną,– wspólne org i spędzanie czasu wolnego,– korzystanie z usług różnych instytucji,b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:– pomoc w radzeniu sobie w syt kryzysowych - poradnictwo spec, interwencje kryzysowe, wsparcie psych, rozmowy terap,– ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,– doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie spec usług,– kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,– współpraca z rodziną kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niep,c) pomoc w załatwianiu spraw urzęd, w tym:– w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,– w wypełnieniu dok urzędowych,d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:– w szukaniu inf o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawj, środ domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,– w komplet dok potrzebnych do zatrudnienia,– w przyg do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą,– w rozwiąz problemów psych wynikających z pracy lub jej braku,e) pomoc w gosp pieniędzmi, w tym:– nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,– pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,– zwiększanie umiejętności gospod własnym budżetem oraz usamodzi finan2) pielęgnacja - jako wsp procesu leczenia, w tym:a) pomoc w dost do świ zdrowb) uzg i pilnowanie term wizyt lek, badań diag) pomoc w wykupywaniu lub zam leków w aptece,d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,e) w szczególnie uzasad przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i mat medycznych, przedm ortoped, a także w utrzymaniu higieny,f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdr,g) pomoc w dotarciu do placówek rehab;3) reh fiz i uspr zaburzo funkcji org w zakresie nieobjętym przep ust z dnia 27 sierpnia 2004 r. o św opieki zdrowotnej finan ze środków publ (Dz. U.z 2022r, poz. 2561, z późn. zm.):a) zgodnie z zal lekars lub spec z zakresu reh ruchowej lub fizjoterapii,b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psych-pedag i eduka-terap zmierzającego do wielostronnej akt osoby korzystaj ze spec usług;4) pomoc mieszkaniowa, w tym:a) w uzyskaniu mieszkania, negoc i wnoszeniu opłat,b) w org drobnych remo,adaptacji, napraw, likwid barier archit,c) kształt wł relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gosp domu;5) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zab psych dostępu do zajęć rehab i rewalid-wych, w wyjątkowych przyp, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art.7 nauka, zajęcia rewalid-wychow i rehab dla dzieci i młodzieży upośledzo umysłowo ust z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psych
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vital-MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312609636
7.3.3) Ulica: Niepodległości 59
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-16 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w 2025 roku
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki medycznej (medycyna pracy oraz pakiety dodatkowe) dla Pracowników Instytutu Energetyki - Państwowego Instytutu Badawczego i Członków ich Rodzin
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.