Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi przygotowania, gotowania i wydawania posiłków” dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 9 w Kołobrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9
1.3.) Oddział zamawiającego: w Kołobrzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330454731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 7
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskolobrzeg@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zskolobrzeg.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi przygotowania, gotowania i wydawania posiłków” dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 9 w Kołobrzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f20957-2a9d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00248464/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 "Świadczenie usługi przygotowania gotowania i dostarczenia posiłków" do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 9 w Kołobrzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty,
a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Otwarcie ofert w wyżej wymienionym postępowaniu zaplanowano na dzień 16.08.2022r. Po upływie terminu składania ofert stwierdzono, że nie wpłynęła żadna oferta. Z uwagi na pilność zadania Zamawiający zdecydował się skorzystać z zapisów art. 305 pkt 2) ustawy P.z.p. i przeprowadzić postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.40.2022.K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 203082,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188428,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi przygotowania, gotowania i wydania posiłków” dla oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 9 w Kołobrzegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193849,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193849,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEMPO Paulina Dudała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330896044
7.3.3) Ulica: ul. Orłowskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193849,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa i montaż urządzeń zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiającego usługi ochrony placu i obiektów położonych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w Zespole Szkół w Osiecznej w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.