eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £osice"BUDOWA I MODERNIZACJA, WRAZ Z WYPOSA¯ENIEM, ¦WIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY £OSICE - RUDNIK"



Og³oszenie z dnia 2023-08-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„BUDOWA I MODERNIZACJA, WRAZ Z WYPOSA¯ENIEM, ¦WIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY £OSICE – RUDNIK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina £osice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237405

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego nr 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £osice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalosice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminalosice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA I MODERNIZACJA, WRAZ Z WYPOSA¯ENIEM, ¦WIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY £OSICE – RUDNIK”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-217df790-4062-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00361024

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00097230/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Budowa i modernizacja, wraz z wyposa¿eniem, ¶wietlic wiejskich na terenie Gminy £osice - Rudnik

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminalosice.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywania informacji odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Marketplanet znajduj±cej siê pod adresem : https://gminalosice.ezamawiajacy.pl w
zak³adce „Korespondencja”.
2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:
sekretariat@gminalosice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku
jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktowaæ siê z dostawc±
rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Miasta i Gminy £osice, tel + 48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze
w godzinach 9.00 – 17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl Ogólne zasady korzystania z Platformy zawiera rozdzia³ XII SWZ.
Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy
wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci
elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie teleinformatycznym dostêpnym
pod adresem https://gminalosice.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2
dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie
z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji "przyst±p do postêpowania" zostanie przekierowany do
strony https:oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu
rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie "zarejestruj siê". Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Zamawiaj±cy wskazuje
informacje, o których mowa w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce
systemu dostêpnego pod adresem https://gminalosice.ezamawiajacy.pl: komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym
wspieranym przez producenta. Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome
lub MS Edge, Pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): rozdzia³ XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): rozdzia³ XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPK.271.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
• Wykonanie drena¿u opaskowego przy budynku,
• Remont i modernizacjê kana³ów wentylacyjnych w budynku oraz monta¿ okapu w kuchni,
• Wykonanie instalacji monitoringu w obrêbie obiektu,
• Wykonanie ogrodzenia betonowego wraz z bram± wjazdow± pomiêdzy dzia³kami 488 oraz 490,
• Modernizacja przy³±cza energetycznego w celu dostosowania instalacji do monta¿u instalacji fotowoltaicznej (obecnie na etapie wydawania warunków technicznych przez zak³ad energetyczny, przebudowa przy³±cza zostanie wykonana przez zak³ad energetyczny),
• Monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,9 kW,
• Wymiana stolarki drzwiowej zewnêtrznej i wewnêtrznej,
• Roboty naprawcze ok³adzin schodów zewnêtrznych budynku,
• Roboty malarskie wewn±trz budynku

Poszczególne elementy sk³adowe powinny byæ wykonane z materia³ów i wyrobów budowlanych odpowiadaj±cych Polskim Normom lub posiadaj±cych karty oceny technicznej wydane na podstawie badañ, wykonanych przez uprawnione jednostki certyfikuj±ce. Nie nale¿y dopuszczaæ do wbudowania materia³ów i wyrobów nie posiadaj±cych oznakowañ, stwierdzaj±cych dopuszczenie materia³u do obrotu.

Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w nastêpuj±cych dokumentach stanowi±cych za³±czniki do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia:

• Przedmiar robót– za³±cznik nr 6 do SWZ
• Specyfikacja Techniczna Wykonania I Odbioru Robót Budowlanych - Za³±cznik nr 7 do SWZ

Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ pe³ny zakres prac, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, przestrzegaj±c przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu okre¶lonego przedmiotem zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dwie dowolne roboty budowlane o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100.000,00 z³otych brutto ka¿da wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota budowlana zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana by³a wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
(Wzór o¶wiadczenia – Wykaz robót budowlanych - Za³±cznik nr 4).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w £osicach, nr rachunku 86 8038 0007 0010 1491 2000 0030 z dopiskiem: „BUDOWA I MODERNIZACJA, WRAZ Z WYPOSA¯ENIEM, ¦WIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY £OSICE – RUDNIK”
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Miasto i Gmina £osice
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:
1) w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, poprzez wyd³u¿enie terminu realizacji przedmiotu umowy o okres kolejnych do 14 dni, po akceptacji Zamawiaj±cego, liczony od umownego terminu realizacji przedmiotu umowy, na wniosek Wykonawcy, je¿eli Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego, ¿e realizacja przedmiotu umowy w terminie umownym nie jest mo¿liwa,
2) zmiany kluczowych specjalistów przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony z przyczyn od nich niezale¿nych, w przypadku nie wywi±zywania siê kluczowych specjalistów z obowi±zków wynikaj±cych z umowy oraz nieprzewidzianych zdarzeñ losowych miêdzy innymi takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje i do¶wiadczenie jak osoby wskazane w umowie,
3) wprowadzeniu robót zamiennych z powodu:
uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, aktualizacji rozwi±zañ projektowych w uwagi na postêp technologiczny, zaprzestania produkcji materia³ów budowlanych, których u¿ycie Zamawiaj±cy przewidzia³ przy realizacji przedmiotu umowy, wad dokumentacji projektowej, zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Szczegó³owy zakres robót zamiennych musi zostaæ udokumentowany. Wprowadzenie robót zamiennych w ¿aden sposób nie mo¿e wp³yn±æ na kwotê wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, okre¶lon± w § 10 ust. 1 umowy.
4) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 14 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiana ta mo¿e spowodowaæ wyd³u¿enie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca.
5) Zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy robót mo¿e nast±piæ na zasadach okre¶lonych w § 4 umowy.
6) Je¿eli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± o konieczno¶ci lub nie zmiany pozwolenia na budowê (je¿eli dotyczy) oraz przedmiar robót i niezbêdne rysunki. Projekt ten wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego.
7) Dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o zamówienie nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania. Takimi zmianami s± zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycz±c nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy.
8) Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem) przez powo³an± przez Zamawiaj±cego komisjê techniczn±, w sk³adzie której bêd± m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik robót.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://gminalosice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-06 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na realizacjê zadania 180 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto osiemdziesi±t tysiêcy z³otych i 00/100)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.