Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303732/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 6 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dddf03b-03b3-11ef-b21f-3ab44b58c1d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 6 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dddf03b-03b3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (np. komputery, drukarki, sprzęt sieciowy, licencje, itp. )
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/IT/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 - Dostawa komputerów typu All In OnePrzedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
Miejsce dostawy:
Część 1 - ZADANIE NR 1 – Dostawa do PZDW
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 - Dostawa laptopa z monitoremOpis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
Miejsce dostawy:
Część 2 - ZADANIE NR 2 – Dostawa do PZDW
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.5.) Wartość części: 5040,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
Miejsce dostawy:
Część 3 - ZADANIE NR 3 – Dostawa BM Lisie Jamy, ul. Leśna 6, 37-600 lisie Jamy
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4 - Dostawa oprogramowania inżynierskiegoOpis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
Miejsce dostawy:
Część 4 - ZADANIE NR 4 – Dostawa do PZDW
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 5 - Aktualizacja oprogramowania antywirusowegoOpis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
Miejsce dostawy:
Część 5 - ZADANIE NR 5 – Dostawa do PZDW
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 6 - Dostawa drukarki etykiet oraz skanera kodów kreskowychOpis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
Miejsce dostawy:
Część 6 - ZADANIE NR 6 – Dostawa do PZDW
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.5.) Wartość części: 6087,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38289,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63271,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38289,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koncept sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772374040
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38289,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5809,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4428,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131013272
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4428,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XERREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133218216
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9952,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13982,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9952,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Informatyczne SZANSA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372672769
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INFORMATYCZNE SZANSA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INFORMATYCZNE SZANSA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9952,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29353,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131013272
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6549,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7650,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6549,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCAD Adam Skarbiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671030529
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6549,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.