eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 6 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dddf03b-03b3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 6 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dddf03b-03b3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (np. komputery, drukarki, sprzęt sieciowy, licencje, itp. )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/IT/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 - Dostawa komputerów typu All In One

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:
Część 1 - ZADANIE NR 1 – Dostawa do PZDW

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 - Dostawa laptopa z monitorem

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:

Część 2 - ZADANIE NR 2 – Dostawa do PZDW

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 5040,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:

Część 3 - ZADANIE NR 3 – Dostawa BM Lisie Jamy, ul. Leśna 6, 37-600 lisie Jamy

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4 - Dostawa oprogramowania inżynierskiego

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:

Część 4 - ZADANIE NR 4 – Dostawa do PZDW

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 5 - Aktualizacja oprogramowania antywirusowego

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:

Część 5 - ZADANIE NR 5 – Dostawa do PZDW

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 6 - Dostawa drukarki etykiet oraz skanera kodów kreskowych

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:

Część 6 - ZADANIE NR 6 – Dostawa do PZDW

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 6087,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38289,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63271,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38289,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koncept sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772374040

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38289,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5809,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4428,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131013272

7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4428,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5904,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XERREX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133218216

7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9952,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13982,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9952,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Informatyczne SZANSA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372672769

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9952,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29353,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131013272

7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6549,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7650,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6549,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCAD Adam Skarbiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671030529

7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6549,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.