Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282178/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ścieżka edukacyjna przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki w Łasku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Południowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lask.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lask.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lask1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ścieżka edukacyjna przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki w Łasku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a55df5-0e62-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029113/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Ścieżka edukacyjna przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki w Łasku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Planowana inwestycja obejmuje teren o powierzchni ok. 840 m2. Obecnie teren częściowo utwardzony z pojedynczymi roślinami pamięta jeszcze lata 70`. W związku z inwestycją powstanie nowoczesna przestrzeń publiczna o funkcji zielonego terenu rekreacyjnego z funkcją ścieżki edukacyjnej. Zamontowane zostaną tablice informacyjne (10szt. wykonane z materiałów ekologicznych. Słupek wsporczy tablicy z drewna lub materiału z recyklingu, podkład pod tabliczkę informacyjną z materiału z recyklingu), ławki (4szt. wykonane z materiałów ekologicznych i z recyklingu) i kosze na śmieci (3szt. wykonane z materiałów ekologicznych i z recyklingu), powstanie ciąg pieszy umożliwiający dostęp do roślin i tablic ale przede wszystkim zostanie posadzone ok. 300 nowych roślin (w tym roślinności miododajnej np. lawendy, liliowce czy kwiaty tulipanów) a już istniejące zostaną poddane pielęgnacji i formowaniu.
szczegółowy zakres:
- Rozebranie istniejących chodników (płyta 50x50)- 187 m² , kostki brukowej w kolorze czerwonym – 12,5 m²
- Usunięcie krzewów:
• żywopłot z ligustru kolidującymi z złożeniem -42,3 m²
• wierzba płacząca „Chrysocoma” – 1 szt.
• grupa roślin przy szkole – 4 m²
• jałowce znajdujące się przy grupie roślin do usunięcia – 3 szt.
- Zerwanie darni pod nowe założenie oraz pod kwatery z nasadzeniami–485 m²
- Wykonanie nawierzchni utwardzonych:
• Nawierzchnia A (kostka betonowa grafitowa) – 90 m²
• Nawierzchnia B (kostka kamienna grafitowa) – 21 m²
- Wykonanie obrzeży wydzielających kwatery z nasadzeniami – 156,5 mb
-Zakup i sadzenie krzewów (przygotowanie terenu i ściółkowanie) – 200 szt.
- Zakup i sadzenie bylin i krzewin (przygotowanie terenu i ściółkowanie) – 96 szt.
- Zakup i sadzenie roślin cebulowych (przygotowanie terenu i ściółkowanie) – 25 szt.
- Zakup i montaż ławek – 4 szt.
- Zakup i montaż koszy – 3 szt.
- Zakup i montaż tablicy edukacyjnych – 10 szt.
- Zakup i montaż budek dla ptaków – 2 szt.
- Zakup i montaż stojaka na rowery – 1 szt.
- Wykonanie trawnika – 280 m²
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174989,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174989,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Marix” Mariusz Miszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311087958
7.3.3) Ulica: Pabianicka 80B
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174989,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-25INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Obsługa, konserwacja urządzeń grzewczych
- Dostawę materiałów ogólnobudowlanych II
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Krzesiny/k. Poznania
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową sprawnościowego placu zabaw na osiedlu Przylesie w Łasku
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych w 2025 r.
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
- Rozbudowa budynku przedszkola samorządowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w części na żłobek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jasło(Sobniów) - Łaski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Budowa chodników na terenie Gminy Głogów Małopolski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.