Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00427090/01 - Wynik z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa broni i amunicji strzeleckiej
na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 75/76
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa broni i amunicji strzeleckiej
na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acfa308a-3ffc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa amunicji na potrzeby Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
1.2.8 Zakup broni dla funkcjonariuszy Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acfa308a-3ffc-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale 2 SWZ, https://ezamowienia.gov.pl
Zgodnie z art. 61 ust. 1 Ustawy, Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, z dnia 30.12.2020 r. poz. 2452.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale 2 SWZ.
1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB; wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza.
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce Zgłoś problem.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami zamieszczonymi w Rozdziale 1 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami zamieszczonymi w Rozdziale 1 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.18.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 285754,47 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa broni strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Załącznik nr 1a) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
b) Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,
c) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
Zamówienie podstawowe: dostawa 45 szt. broni, w tym:
a) pistolety pełnowymiarowe – 20 szt. ,
b) pistolety kompaktowe/crossowe – 15 szt.,
c) pistolety subkompaktowe, mikro – 10 szt.
Wykonawca dostarczy do siedziby Jednostki Zamawiającego, tj.: Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9 A, 810-029 Gdynia, przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku.
4.2.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35320000-3 - Broń palna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W związku z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie zmian ilości broni - o 50 %.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i oceny ofert określono w Rozdziale 14 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1b) do SWZ. Zamówienie podstawowe: dostawa 150.000 szt. amunicji 9x19 FMJ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Załącznik nr 1b) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
b) Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,
c) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
Wykonawca dostarczy do siedziby Jednostki Zamawiającego, tj.: Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9 A, 810-029 Gdynia, przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku.
4.2.5.) Wartość części: 163803,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W związku z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie zmian ilości zakupu amunicji - o 50%.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposobu oceny ofert okreslono w Rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 2 i 4 Ustawy w zakresie:a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 112 ust. 2 pkt 1 i 3 Ustawy, Zamawiający odstępuje od stawiania warunku oraz badania spełnienia warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8, 9, 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Oświadczenie
dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej dwóch umów dotyczących dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w których Wykonawca zrealizował lub realizuje minimum dwie umowy na dostawy amunicji i/lub broni, w zależności od złożonej oferty, o wartości brutto każdej z umów co najmniej:
1) dla części nr I zamówienia - 100.000,00 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) ,
2) dla części nr II zamówienia - 150.000,00 złotych brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto),
3) dla części nr I i II zamówienia łącznie - 150.000,00 złotych brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
Zamawiający uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną Koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu bronią i amunicją, ważną na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie z SWZ, tj. np.:1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, stanowiący dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
2) Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów wraz z Oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawca przedstawia Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Wzór Oświadczenia wraz z Zobowiązaniem stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
3) Ważną Koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu bronią i amunicją, w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w Ustawie art. 112 ust. 2 pkt 2; w tym aktualną Koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu bronią i amunicją, ważną na terenie Rzeczypospolitej Polskiej podwykonawcy lub podwykonawców.
4) Wykaz wykonanych dostaw, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ - na wezwanie Zamawiającego.
5) Po wyborze oferty, a przed podpisaniem Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów:
a) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda, przed zawarciem Umowy w sprawie przedmiotu zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która określa: Strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia, czasu na jaki została zawarta obejmującego co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi, wykluczenie możliwości rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze Stron do czasu wykonania przedmiotu zamówienia,
b) polisę ubezpieczeniową OC lub inny dokument ubezpieczenia oraz dowód opłacenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 30% kwoty oferowanej złożonej oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1. SWZ Wykonawcy wykazują łącznie,
2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8, 9, 10.
3) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, w formie zawartej w Formularzu ofertowym, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści zawartej Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zmiany Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i będą dopuszczane w granicach unormowanych przepisami Ustawy ze szczególnym uwzględnieniem art. 454, art. 455 Ustawy, w przypadku wystąpienia warunków wskazanych w Załączniku nr 6 do SWZ. Zmiana Umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Ustawy. Szczegółowe warunki i zakres zmian Umowy opisany został w paragrafie 11 Zmiany Umowy, w załączniku nr 6 do SWZ, tj. Projektowanych Postanowieniach Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z treścią art. 310 Ustawy, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.