Og³oszenie z dnia 2024-06-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00369537/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00378806/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00423440/01 - Wynik z dnia 2024-07-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont budynku Szko³y Podstawowej w Sudragach, gmina Sierpc”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 57 01
1.5.8.) Numer faksu: 24 275 57 01 w.29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gmina.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.sierpc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont budynku Szko³y Podstawowej w Sudragach, gmina Sierpc”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-03af8940-27c9-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00361257
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051758/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont budynku Szko³y Podstawowej w Sudragach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03af8940-27c9-11ef-87ba-8eb060fd7bb83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio
do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-03af8940-27c9-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2. Sposób komunikowania siê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zosta³ opisany pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy
i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza
komunikacjê za pomoc± (nie dotyczy sk³adania ofert):
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzêdu Gminy w Sierpcu pod adresem:
/3f4ih06ymt/SkrytkaESP
- poczty elektronicznej na adres e-mail: architektura@gmina.sierpc.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania
konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania
z Platformy e-Zamówienia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostêpny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zak³adce „Centrum pomocy”.
3. Komunikacja w postêpowaniu, przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, z wy³±czeniem sk³adania
ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych
w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie
pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie
za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone,
zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub
wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny)
dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê
na Platformie e – Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych
do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególno¶ci
SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s±
po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego
formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin
Platformy e-Zamówienia.
9. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych
¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych
w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod
numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony
na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych
kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy w Sierpcu jest
Wójt Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc;
2. administrator – Wójt Gminy Sierpc wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym
mo¿na siê kontaktowaæ pod numerem telefonu: (24) 275 57 01, adres e-mail:
iod@gmina.sierpc.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym
w trybie podstawowym na roboty budowlane pn. „Remont budynku Szko³y Podstawowej
w Sudragach, gmina Sierpc”
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych
jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych
danych wynikaj± z ustawy pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia
danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO;
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu,
do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowi±zków tych nale¿±:
11.1. obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³
zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego,
11.2. obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu
w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiaj±cego:
„Remont budynku Szko³y Podstawowej w Sudragach, gmina Sierpc”
w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiot zamówienia nale¿y zrealizowaæ w formule „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.
3. W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y:
3.1. Opracowaæ kompletn± dokumentacjê projektow± w zakresie koniecznym do wykonania zadania
w podziale na bran¿e wraz z kompletn± specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót,
kosztorysami inwestorskimi, uzyskaniem niezbêdnych do realizacji ostatecznych decyzji
w tym decyzji o pozwoleniu na budowê i/lub zg³oszenie robót w zale¿no¶ci od zakwalifikowania,
opinii i niezbêdnych uzgodnieñ oraz w razie konieczno¶ci odstêpstw od przepisów techniczno
-budowlanych wydanych przez w³a¶ciwe organy.
3.2. Wykonaæ roboty budowlane w oparciu o pozwolenie na budowê lub zg³oszenie robót, projekty
techniczne i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, przeprowadzenie wszystkich
niezbêdnych odbiorów w³a¶ciwych s³u¿b oraz uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie i/lub
dopuszczenia do u¿ytkowania (o ile wymagane).
4. W ramach robót budowlanych nale¿y wykonaæ:
4.1. Remont poddasza nieu¿ytkowego
4.1.1. Uprz±tniêcie poddasza
4.1.2. Rozebranie istniej±cego ocieplenia w postaci zasypki wraz z jej wywiezieniem
4.1.3. Remont i udro¿nienie kominów wentylacyjnych polegaj±cy min na:
• Udro¿nieniu kominów wraz ich odgruzowaniem
• Uzupe³nianiem tynków ponad dachem i malowaniem
• Zamontowaniem siatek na kominach
4.1.4. Uzupe³nieniem i wymian± wywiewek min. z kanalizacji sanitarnej
4.1.5. Uzupe³nieniem ³aw kominiarskich umo¿liwiaj±cych komunikacjê na dachu
4.1.6. Remont instalacji odgromowej
4.1.7. Wykonaniem ocieplenia poddasza – styropian uk³adany poziomo o gr. 20cm+folia
4.1.8. Wykonaniem posadzki cementowej na ca³ym poddaszu
4.1.9. Dociepleniem ¶cian bocznych klatki schodowej od strony poddasza nieu¿ytkowego – we³na
mineralna gr. 10cm
4.1.10. Wymianê drzwi wej¶ciowych na poddasze nieu¿ytkowe
4.1.11. Monta¿ grzejnika na klatce schodowej prowadz±cej na poddasze
4.1.12. Monta¿ o¶wietlenia podstawowego na strychu oraz 8 gniazd
4.1.13. Zamurowanie okienek do¶wietlaj±cych
4.1.14. Odgrzybienie tynku na klatce schodowej na poddasze wraz z poszpachlowaniem
i pomalowaniem w kolorze jasnym
4.2. Roboty zwi±zane z dociepleniem budynku, wymian± stolarki zewnêtrznej drzwiowej,
obróbki blacharskie i orynnowanie a tak¿e niezbêdne roboty zewnêtrzne
4.2.1. Rozebranie i wykonanie nowych obróbek blacharskich koniecznych do wykonania ze wzglêdu
na docieplenie budynku
4.2.2. Likwidacja gzymsu
4.2.3. Wymianê orynowania
4.2.4. Wymianê instalacji odgromowej
4.2.5. Remont daszków nad wej¶ciami
4.2.6. Wymianê parapetów
4.2.7. Docieplenie budynku styropianem gr 18cm
4.2.8. Wymianê drzwi wej¶ciowych do budynku, drzwi ewakuacyjnych (obni¿enie posadzki w celu
wykonania wysoko¶ci drzwi wynosz±cej min. 2,0m), drzwi do by³ego mieszkania, drzwi do
kot³owni i techniczne. Drzwi do szko³y wykonaæ jako PCV lub aluminiowe, drzwi do kot³owni
techniczne stalowe EI30.
4.2.9. Wymianê wszystkich elementów elewacji lub ich renowacjê np.: kraty, kratki, wywiewki itp.
4.3. Roboty zwi±zane z modernizacj± ³azienek na parterze (³azienka mêska, ¿eñska, w POM.
Przedszkolnym, nauczycieli i w POM by³ego mieszkania).
4.3.1. Rozbiórka wszystkich ok³adzin w ³azienkach, ¶cian dziel±cych kabiny, posadzek, niezbêdne
wyburzenia, demonta¿ okien, ich podmurowanie i wymiana na ni¿sze
4.3.2. Demonta¿ osprzêtu i stolarki
4.3.3. Wykonanie nowych posadzek z warstwami izolacyjnymi, monta¿ p³ytek , drzwi, kabin
4.3.4. Wykonanie nowych instalacji w ³azienkach, nowej instalacji kanalizacyjnej, monta¿ drzwi,
monta¿ osprzêtu.
£azienki nale¿y wykonaæ i zmodernizowaæ jako kompletne i zdatne do u¿ytkowania.
4.4. Roboty zwi±zane z modernizacj± ³azienek na piêtrze. W tym celu adaptuje siê jedno
z pomieszczeñ i wydziela siê z niej ³azienkê dla ch³opców i dziewcz±t. Dodatkowo
modernizuje siê ³azienkê dla nauczycieli oraz pomieszczenie gospodarcze.
4.4.1. Rozbiórka wszystkich ok³adzin w ³azienkach, ¶cian dziel±cych kabiny, posadzek, niezbêdne
wyburzenia, demonta¿ okien, ich podmurowanie i wymiana na ni¿sze
4.4.2. Roboty wyburzeniowe i murowe
4.4.3. Demonta¿ osprzêtu i stolarki
4.4.4. Wykonanie nowych posadzek z warstwami izolacyjnymi, monta¿ p³ytek , drzwi, kabin
4.4.5. Wykonanie nowych instalacji w ³azienkach, nowej instalacji kanalizacyjnej, monta¿ drzwi,
monta¿ osprzêtu.
£azienki nale¿y wykonaæ i zmodernizowaæ jako kompletne i zdatne do u¿ytkowania.
4.5. Roboty zwi±zane z remontem posadzek i klatek schodowych.
4.5.1 Posadzki parter
Projektuje siê remont posadzek poza pomieszczeniami 15 i 17. Remont powinien polegaæ na rozbiórce istniej±cych posadzek, ewentualnym przeg³êbieniu w celu umo¿liwienia monta¿u niezbêdnych izolacji oraz wykonanie nowych posadzek wraz z wyk³adzin± typu „Tarkett” przeznaczonych do stosowania w szkole. Kolorystyka do uzgodnienia w trybie roboczym.
4.5.2. Posadzki piêtro
Projektuje siê remont posadzek na piêtrze w zakresie korytarzy. Remont powinien polegaæ na rozbiórce istniej±cych posadzek, monta¿u niezbêdnych izolacji oraz wykonanie nowych posadzek wraz z wyk³adzin± typu „Tarkett” przeznaczonych do stosowania w szkole. Kolorystyka do uzgodnienia w trybie roboczym.
4.6. Klatki schodowe.
Projektuje siê remont klatek schodowych polegajacy na:
• Wykonaniu nowych ok³adzin. Ok³adziny typu Gres lub wyk³adzina typu Tarkett. Ok³adziny powinny byæ przeznaczone do stosowania w obiektach szkolnych.
• Wymianê balustrad. Balustrady zgodne z warunkami technicznymi wykonane ze stali czarnej ocynkowanej pomalowanej proszkowo. Wysoko¶æ balustrad – 110cm.
4.7. Roboty remontowe
4.7.1 Projektuje siê remont pomieszczenia po by³ym mieszkaniu polegaj±cy na:
Skuciu tynków, posadzek, demonta¿u stolarki drzwiowe
Niezbêdnych wyburzeniach umo¿liwiaj±cych po³±czenie z budynkiem szko³y
Wykonaniu nowych instalacji elektrycznych, wod Kan i co
Wykonaniu nowych posadzek
Wykonaniu nowych tynków
Wykonaniu kompletnych robót wykoñczeniowych
Monta¿u parapetów i drzwi wewnêtrznych
4.7.2. Projektuje siê remont pomieszczeñ na parterze polegaj±cy na:
Wymiana wszystkich drzwi na drzwi p³ycinowe z regulowan± o¶cie¿nic±. Kolorystyka do uzgodnienia w trybie roboczym. Szeroko¶ci otworów dostosowaæ do wymagañ technicznych
i projektu.
Remont pomieszczenia korytarzy, gabinetu dyrektora polegaj±cy na szpachlowaniu, malowaniu.
Wymianê wszystkich parapetów na parapety z konglomeratu wraz z niezbêdn± obróbk±
Zamontowaniu dodatkowego grzejnika w POM. Pod schodami
4.7.3. Projektuje siê remont pomieszczeñ na piêtrze polegaj±cy na:
Wymiana wszystkich drzwi na drzwi p³ycinowe z regulowan± o¶cie¿nic±. Kolorystyka do uzgodnienia w trybie roboczym. Szeroko¶ci otworów dostosowaæ do wymagañ technicznych
i projektu.
Remont pomieszczenia korytarza polegaj±cy na szpachlowaniu, malowaniu.
Wymianê wszystkich parapetów na parapety z konglomeratu wraz z niezbêdn± obróbk±
Zamontowaniu dodatkowego grzejnika w POM. korytarza
4.8. Remont opaski i wej¶æ do budynku.
Projektuje siê wykonanie nowej opaski i chodnika a tak¿e wej¶æ do budynku zgodnie
z rysunkiem. Chodnik i opaskê wykonaæ z kostki brukowej 6cm na podsypce cementowo-
piaskowej i podbudowie z gruzobetonu. Obrze¿a betonowe 6x20x100cm. Nale¿y wykonaæ
nowe wej¶cia do budynku poza wej¶ciem g³ównym.
4.9. Instalacje.
4.9.1 Instalacja wentylacji:
We wszystkich pomieszczeniach nale¿y udro¿niæ wentylacje grawitacyjn±. W pomieszczeniach
sanitarnych nale¿y stosowaæ wentylacjê wymuszon± mechaniczn±. W modernizowanych
³azienkach zapewniæ wentylacjê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
4.9.2 Instalacja wod Kan i co
W pomieszczeniach modernizowanych ³azienkê wykonaæ now± instalacjê wod-kan i co wraz z
monta¿em nowych grzejników. Dodatkowo nale¿y zamontowaæ dodatkowe grzejniki na klatce
schodowej na strych, w pomieszczeniu pod schodami na parterze i w POM. Korytarza na 1
piêtrze. Wykonawca w wycenie powinien za³o¿yæ niewielkie przeróbki instalacji co, demonta¿
grzejników do prac wykoñczeniowych itp.
4.9.3. Instalacja elektryczna
1) Instalacja 230V – Projektuje siê now± instalacjê 230v gniazdkow± i komputerow±
2) Instalacja strukturalna – projektuje siê instalacjê strukturaln± komputerow±. Zak³ada siê
wykonanie po jednym gniazdku w Sali lekcyjnej, 15 gniazd w Sali komputerowej, 4 gniazda
w pomieszczeniu nauczycieli. Serwerownia w Sali komputerowej.
3) Wymiana o¶wietlenia w obiekcie (poza lampami spe³niaj±cymi wymagania) na o¶wietlenia
LED.
4) Wymiana o¶wietlenia zewnêtrznego.
5) Monta¿ rozdzielni elektrycznych, wy³±czników, osprzêtu, niezbêdnego o¶wietlenia
awaryjnego i ewakuacyjnego.
6) Remont instalacji odgromowej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemys³owych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych
71310000-4 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryteriami oceny ofert:
1) „Cena” (C) – waga kryterium 60 %;
2) „Okres gwarancji i rêkojmi” (GR) – waga kryterium 40 %
2. Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu oferty.
Zamawiaj±cy przyzna punkty wg nastêpuj±cego wzoru:
Cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty ocenianej brutto
*spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
3. Kryterium - „Okres gwarancji i rêkojmi” bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji
jako¶ci i rêkojmi na roboty objête przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcê
w formularzu oferty, punktowany bêdzie wg. poni¿szego schematu na podstawie wskazanego
terminu w formularzu oferty:
GR o – GR min
GR = ------------------ x 100 pkt x 40%
GR max – GR min
Gdzie:
GR max – gwarancja i rêkojmia maksymalna (60 m-cy),
GR min – gwarancja i rêkojmia minimalna (36 m-cy),
GR o – gwarancja i rêkojmia oferty ocenianej (w miesi±cach).
Termin gwarancji i rêkojmi nale¿y proponowaæ w pe³nych miesi±cach.
UWAGA: Maksymalna liczba 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 m-cy lub
d³u¿szej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku
zaoferowania gwarancji i rêkojmi d³u¿szej ni¿ 60 m-cy, do oceny kryterium bêdzie brany
okres gwarancji i rêkojmi maksymalny.
Minimalny okres gwarancji jako¶ci rêkojmi dla robót budowlanych – 36 m-cy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Je¿eli Wykonawca nie wype³ni zobowi±zania dotycz±cego okresu gwarancji i rêkojmi, Zamawiaj±cy uzna, ¿e okres gwarancji i rêkojmi zosta³ udzielony na 36 miesiêcy. Ka¿dy kolejny miesi±c nie spowoduje zwiêkszenia ilo¶ci przyznanych punktów.
4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów, stanowi±cych sumê
punktów przyznanych w ka¿dym kryterium z uwzglêdnieniem wagi procentowej danego kryterium,
obliczonych wg wzoru:
P = C + GR
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres Gwarancji i Rêkojmi”
P – ³±czna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej
5. Punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. Z³o¿yli ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp;
1.2. Nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ;
1.3. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek je¿eli jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 2.000.000,00 z³ (s³ownie: dwa
miliony z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami:
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
architektonicznej bez ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe i kanalizacyjne bez
ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe
i kanalizacyjne bez ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
bez ograniczeñ;
Dopuszczalne jest ³±czenie tych funkcji.
b) W zakresie do¶wiadczenia zawodowego niezbêdnego do wykonania zamówienia.
Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który wyka¿e wykonanie co najmniej
2 robót budowlanych polegaj±cych na budowie, przebudowie, rozbudowie b±d¼ remoncie budynku
u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci ³±cznej minimum 2.000.000,00 z³ wykonanych nie wcze¶niej
ni¿ w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert±:
1.1. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie
art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ);
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert±: je¶li dotycz±
2.1. O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu
z postêpowania (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3a do SWZ);
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie:
3.1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³
odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej
samej grupy kapita³owej – (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ);
3.2. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.,
sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej za³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3.3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie
zalega z op³aceniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego
nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem
podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³
p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce
porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3.4. Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu
Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki
terenowej kasy Rolniczego ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie
zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku
zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz
z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da aby przed up³ywem terminu
sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at
tych nale¿no¶ci;
3.5. Op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 2.000.000,00 z³
3.6. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania
(za³±cznik nr 10 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert±:
1.1. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do SWZ);
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert± je¶li dotycz±:
2.1. O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2a do SWZ).
2.2. O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustaw Pzp – Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ);
2.3. Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie
z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ);
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie:
3. 1. Wykaz robót budowlanych obejmuj±cy wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych
polegaj±cych na budowie, remoncie lub przebudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej
o warto¶ci ³±cznej minimum 2.000.000,00 z³ brutto wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5
(piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie – (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ).. Do wykazu robót budowlanych nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce,
czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, oraz wskazuj±cych czy zosta³y wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone przy czym dowodami, o których
mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wskazany wy¿ej wykaz robót
Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spe³nienia warunku udzia³u
w postêpowaniu.
3.2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wskazuj±cy
w szczególno¶ci:
1) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
architektonicznej bez ograniczeñ;
2) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
3) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ;
4) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe
i kanalizacyjne bez ograniczeñ;
5) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
6) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci
sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe i kanalizacyjne bez
ograniczeñ;
7) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ;
- (zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ).
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ budowlanych oraz aktualne za¶wiadczenie o cz³onkostwie we w³a¶ciwych izbach samorz±du
zawodowego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dowód potwierdzaj±cy wniesienie wadium.2. Pe³nomocnictwo
- w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej pe³nomocnictwo udzielone liderowi;
- gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych
(KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru), wykonawca który sk³ada ofertê
za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa
obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania
umowy;
- upowa¿nienie (pe³nomocnictwo) musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienia do
podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 24.000,00 z³(s³ownie: dwadzie¶cia cztery tysi±ce z³otych 00/100)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w szczególno¶ci wadium w formie
pieniê¿nej winno wp³yn±æ na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 26.07.2024 roku
licz±c od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert.
4. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(j.t.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419)
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu Wykonawca jest zobowi±zany wp³aciæ
wadium przelewem na rachunek Zamawiaj±cego: PKO Bank Polski S.A.
Nr konta bankowego: 17 1020 3541 0000 5402 0393 2738, z dopiskiem na przelewie:
„Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy……………………………………… dotycz±cej zamówienia p.n.: „Remont budynku Szko³y Podstawowej w Sudragach, gmina Sierpc”
6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w wyznaczonym
terminie sk³adania ofert znajduje siê na wskazanym rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium
w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
8. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
9. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie ni¿ w pieni±dzu, wykonawca sk³ada orygina³
dokumentu w postaci elektronicznej za³±czaj±c go do oferty. Dokument ten powinien byæ podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcê. Z tre¶ci dokumentu (gwarancji,
porêczenia) winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿dym pisemne ¿±danie zg³oszone przez
Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu
pe³nej kwoty wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 1.1. i 1.2. SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u
w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie
z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu Umowy odbêdzie siê w 2 (dwóch) transzach na podstawiefaktury VAT zaliczkowej i faktury VAT koñcowej.
Pierwsza transza wynagrodzenia zostanie przekazana Wykonawcy, w formie zaliczki
na poczet realizacji przedmiotu Umowy, w wysoko¶ci 2% wynagrodzenia za wykonanie
przedmiotu umowy. Zaliczka zostanie przekazana na wniosek Wykonawcy, zawieraj±cy
nazwê zadania, wysoko¶æ kwoty zaliczki, numer rachunku bankowego, na który maj± zostaæ
wyp³acone ¶rodki, na podstawie faktury VAT zaliczkowej. Zap³ata zaliczki zostanie
zrealizowana w terminie do 30 dni od daty z³o¿enia wniosku i prawid³owo wystawionej
i kompletnej faktury VAT zaliczkowej Zamawiaj±cemu na rachunek bankowy Wykonawcy
o numerze wskazanym w fakturze VAT. Rozliczenie zaliczki nast±pi poprzez z³o¿enie
w/w dokumentów najpó¼niej do dnia zakoñczenia robót.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej Umowy.2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach:
1) okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
2) przewidzianych w niniejszej umowie.
3. Strony przewiduj± zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
w zakresie:
1) Zmniejszenia/zwiêkszenia zakresu rzeczowego,
2) Zmniejszenia/zwiêkszenia warto¶ci umowy.
4. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej
Umowy w zakresie:
1) realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê dodatkowych robót budowlanych, których nie
uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione
³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub
instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów
dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej
umowy.
2) zmiany wysoko¶ci ceny, je¶li spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c
z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru
umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej
umowy.
3) wynagrodzenia, je¶li ³±czna ich warto¶æ jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany
te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy
5) zmiany sposobu wykonania Umowy w razie, gdy jest niezbêdna ze wzglêdów technicznych,
technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub
konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy
skutkowa³by niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy pod warunkiem, ¿e
Wykonawca zaoferuje rozwi±zania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równowa¿nych
lub lepszych parametrach,
6) zmiany technologii wykonania, rezygnacji z wykonania czê¶ci robót,
7) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian, wytycznych lub zaleceñ
instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie zamówienia,
8) zmiany terminów p³atno¶ci wynikaj±ce z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy.
9) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
6. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy zmiany umowy w przypadku
zmiany przepisów prawa obowi±zuj±cych na dzieñ zawarcia umowy w zakresie maj±cym wp³yw na
realizacjê umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Zakup sprzêtu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzaj±cej oczyszczone ¶cieki z oczyszczalni ¶cieków w m. Mi³obêdzyn
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzêdzi do kontroli
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIA£ÓW ZU¯YWALNYCH WRAZ Z DZIER¯AW¡ ANALIZATORÓW DLA POTRZEB ZAK£ADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPO£U ZAK£ADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU.
- Wykonanie us³ugi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze ¶niegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- "Budowa oczyszczalni ¶cieków na potrzeby ZSCKR w Studzieñcu" - zakup zbiornika oraz pomp.
wiêcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analiz± rzeczowo-finansow± dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.