eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChociwelModernizacja drogi w miejscowości Lublino.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja drogi w miejscowości Lublino.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chociwel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 52

1.5.2.) Miejscowość: Chociwel

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@chociwel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chociwel.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi w miejscowości Lublino.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95987617-27e7-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069826/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja drogi w miejscowości Lublino.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.chociwel.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz przekazanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy Zamawiającego platformy
zakupowej oneplace.marketplanet.pl https://oneplace.marketplanet.pl. 2. W sytuacjach awaryjnych Platformy lub przerwy technicznej
działania systemu Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania przy użyciu poczty elektronicznej:zamowienia@chociwel.pl z
zastrzeżeniem, iż oferty mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą poniższej Platformy. Instrukcja dla Wykonawców znajduje
się na stronie Urzędu Miejskiego Chociwlu - BIP - zamówienia publiczne -wszczęte postępowania

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://oneplace.marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://oneplace.marketplanet.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.TP.271.2.9.2024.IJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w miejscowości Lublino, inwestycja dofinasowana jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Inwestycja obejmuje działki oznaczone numerami ewidencyjnymi: 92/1 oraz 107 obręb Lublino, gmina Chociwel, na odcinku - Etap II projektu budowlanego od 0+070,00 do 0+3128,50 o projektowanej jezdni o szerokości 3,0 - 5,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego i mieszanek smołowych. Istniejące zjazdy do posesji o nawierzchni betonowej, z kostki kamiennej, kostki betonowej oraz gruntowe. Droga klasy D – przekrój 1/2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisany w załączniku numer 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
1) Cena (C) – waga kryterium (WC) 60 %
Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:
najniższa zaoferowana cena
C = ------------------------------------------ x 60 pkt.
cena zaoferowana w badanej ofercie
C – całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
Po uwzględnieniu wagi Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty w tym wbudowane materiały” (Grb) – waga 40 %
Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane w tym wbudowane materiały podanego w
pełnych latach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Okres gwarancji na roboty budowlane w latach Ilość punktów
(Grb)
3 10
4 20
5 40
Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych podanego w latach –
zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego: G min = 3 lata liczonego od dnia podpisania przez
Zamawiającego protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót. Najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty do oceny oferty
przez Zamawiającego: Grb max = 5 lat liczonego od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu bezusterkowego odbioru
końcowego robót.
W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny oferty minimalny okres gwarancji, czyli 3
lata i taki okres zostanie przyjęty do umowy.
W przypadku gdy Wykonawca poda okres gwarancji większy niż 5 lat, Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny okres
gwarancji.
W przypadku gdy Wykonawca poda okres gwarancji w niepełnych latach
lub w miesiącach, Zamawiający przyjmie do umowy okres gwarancji podany w przez Wykonawcę, natomiast do oceny oferty 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
1) Cena (C) – waga kryterium (WC) 60 %
Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:
najniższa zaoferowana cena
C = ------------------------------------------ x 60 pkt.
cena zaoferowana w badanej ofercie
C – całkowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
Po uwzględnieniu wagi Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty w tym wbudowane materiały” (Grb) – waga 40 %
Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane w tym wbudowane materiały podanego w
pełnych latach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Okres gwarancji na roboty budowlane w latach Ilość punktów
(Grb)
3 10
4 20
5 40
Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych podanego w latach –
zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego: G min = 3 lata liczonego od dnia podpisania przez
Zamawiającego protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót. Najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty do oceny oferty
przez Zamawiającego: Grb max = 5 lat liczonego od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu bezusterkowego odbioru
końcowego robót.
W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny oferty minimalny okres gwarancji, czyli 3
lata i taki okres zostanie przyjęty do umowy.
W przypadku gdy Wykonawca poda okres gwarancji większy niż 5 lat, Zamawiający przyjmie do oceny oferty maksymalny okres
gwarancji.
W przypadku gdy Wykonawca poda okres gwarancji w niepełnych latach
lub w miesiącach, Zamawiający przyjmie do umowy okres gwarancji podany w przez Wykonawcę, natomiast do oceny oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w tym wbudowane materiały.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach
określonych w Rozdziale 17 SWZ oraz którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w
wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą
spełnić łącznie.
Uwaga: W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku udziału
w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość
w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania uznaje się datę zamieszczenia ogłoszenia o
zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli
w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem
postępowania.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne
lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał (zakończył) należycie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / przebudowie /
rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 4000 m2 wraz
z pełną infrastrukturą.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić co najmniej
jeden z Wykonawców w całości.
b) będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- co najmniej jedną osobą na stanowisko: Kierownika Budowy
Wymagane uprawnienia:
uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
drogowej bez ograniczeń.
Wymagane doświadczenie:
posiada co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy / robót,
w tym uczestniczył jako kierownik budowy / robót przy realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na budowie /
przebudowie / rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 4000 m2.
Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym warunkom i równoważne im uprawnienia budowlane wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać zakres uprawnień osoby na stanowisko kierownika
budowy / robót oraz pozwalać na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby
odpowiadającej wyżej wskazanym wymogom.
W przypadkach losowych wykluczających pracę osoby wskazanej w ofercie Wykonawca będzie zobowiązany do
zatrudnienia osoby o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu odpowiadającym warunkom SWZ.
W celu uniknięcia wątpliwości prosi się o podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z
posiadanego zaświadczenia.
Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić odpowiedni skład osobowy, niezbędny do właściwego zrealizowania
przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy,
uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres
uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą
ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje
zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający
zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienie uznane w zakresie i na zasadach
opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o
wymagane w Rozdziale 20 SWZ dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca:
1)spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 18 ust. 1 Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 3 do SWZ).
Oświadczenie musi być złożone w oryginale.W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2)nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale 17 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wg wzoru – załącznik nr 4 do SWZ)Oświadczenie musi być złożone w oryginale.
W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
2.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawi, wraz z oświadczeniami, o których mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 6 do SWZ).
3.Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i 2 tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
4.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych, a Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich poprawność i aktualność. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie, szczegółowy opis podmiotowych środków dowodowych zapisany został w rozdziale 22 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego
potwierdzenia, że Wykonawca:
1) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 18 ust. 1 Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 3
do SWZ).
Oświadczenie musi być złożone w oryginale.
W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w
jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale 17 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wg wzoru –
załącznik nr 4 do SWZ)
Oświadczenie musi być złożone w oryginale.
W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawi, wraz z
oświadczeniami, o których mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca
powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 6 do SWZ).
3. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i 2 tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, tj. złożenia opisu rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 3 ust. 5 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). Brak dołączenia do oferty opisu rozwiązań równoważnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego oznaczać będzie, że Wykonawca przyjął rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty.
2. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 1, tj. opisu rozwiązań równoważnych oraz dokumentów na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 1, tj. opisu rozwiązań równoważnych oraz dokumentów na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 14 510,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset dziesięć 00/100 złotych).
Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego.
3.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 P.z.p..
4.
Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 39 9375 1041 5500 0299 2000 0040, decyduje data wpływu środków do Zamawiającego.
5.
W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1)
musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;
2)
z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3)
powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4)
termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą;
5)
w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6)
beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Chociwel, ul. Armii Krajowej 52, 73-120 Chociwel.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 P.z.p..

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu
Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
2. W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a
podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.
4. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa
(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta oraz
dokumenty
i oświadczenia muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkie te osoby.
5. Jeżeli upoważnienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego
rejestru) do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione, podpisanego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzonego podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające umocowanie
do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument
w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Wykonawca nie może wystąpić w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu
Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
2. W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a
podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.
4. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa
(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta oraz
dokumenty
i oświadczenia muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkie te osoby.
5. Jeżeli upoważnienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego
rejestru) do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione, podpisanego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzonego podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające umocowanie
do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument
w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Wykonawca nie może wystąpić w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany treści umowy.
1. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian do Przedmiotu Umowy bez pisemnego polecenia Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści Umowy.
3. Zmiany Umowy, w zakresie przedmiotu umowy lub terminu, będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem
okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. Okoliczności te nie mogą być
wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa
nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Stronom bądź jednej ze
Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy albo też wykonanie Umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej
Stron. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do:
1) wystąpienia robót dodatkowych bądź zamiennych
2) wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych, administracyjnych i z zakresu
ochrony środowiska;
3) działań i zaniechań organów władzy publicznej, przewlekłego załatwiania spraw przez organy władzy publicznej,
4) działań i zaniechań instytucji polskich zaangażowanych w realizację, kontrolę
lub finansowanie zamówienia;
5) gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej;
6) powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów;
7) konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych, robót zamiennych lub zmniejszenia zakresu robót
zaistniałych w trakcie realizacji zadania;
8) wystąpienia szczególnych warunków meteorologicznych, np. wystąpienia silnych wiatrów, opadów śniegu, ulewnych
deszczy, nawałnic oraz ujemnych temperatur uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, nieprzewidywalnych
warunków gruntowych, klęsk żywiołowych lub ekologicznych bądź siły wyższej, np. powodzi, huraganu, nawałnic, trzęsienia
ziemi, śnieżyc, strajków, ataków terrorystycznych w trakcie realizacji prac bądź wystąpienia skutków zachorowań na Covid-
19 lub wprowadzonych z tego powodu ograniczeń, jeżeli będą miały bezpośredni wpływ na sposób i terminowość realizacji
robót;
9) innych nieprzewidywalnych sytuacji, w tym w szczególności kolizji z sieciami i obiektami podziemnymi lub innymi
obiektami nieujętymi na mapach zasadniczych z państwowego zasobu geodezyjno – kartograficznego, warunkami
nieopisanymi w dokumentacji projektowej, których nie dało się przewidzieć pomimo dochowania należytej staranności;
10) konieczności uwzględnienia dodatkowych nieprzewidzianych opracowań projektowych, w tym wynikających z błędów
projektanta ujawnionych w trakcie trwania kontraktu, a ściśle związanymi z kompleksową realizacją Przedmiotu Umowy;
11) braku dostępu do mediów niezawinionego przez Wykonawcę (np. awarie w dostawie energii elektrycznej, wody czy
innych mediów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy), proporcjonalnie o czas trwania awarii;
12) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy jednak nie więcej niż o 30% wartości umowy
brutto, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający
zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z
wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
13) jeżeli strony dopuściły zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy dopuszczalna jest także zmiana postanowień
Umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności zabezpieczeń. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie
ważności zabezpieczenia nie przedłużyła ważności zabezpieczenia w drodze aneksu, Wykonawca zobowiązany jest
skorzystać z innych form zabezpieczenia.
Szczegółowe zapisy dot. możliwości zmian treści umowy sa zawarte w zał. nr 7 w § 19 Zmiany treści umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://oneplace.marketplanet.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.