Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00268417/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa materiałów budowlanych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Dostawa materiałów budowlanych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71dfaa49-f182-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025655/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa materiałów budowlanych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 90/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do magazynów oraz:- Oleszno, ul. Główna 1, magazynier GZ Drawsko Robert STRENGER,
tel. 261 474 512 lub 661 448 155
- Wałcz, ul. Kościuszki 24, magazynier GZ Wałcz Ireneusz KĘDZIERSKI,
tel. 261472657
- Złocieniec, ul. Czwartaków 4, magazynier GZ Złocieniec Henryk GAŁEK,
tel. 261 465 727
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44110000-4 - Materiały konstrukcyjne
44220000-8 - Stolarka budowlana
44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby
4.5.5.) Wartość części: 172725,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawatarcicy do magazynów:
- Oleszno, ul. Główna 1, magazynier GZ Drawsko Robert STRENGER,
tel. 261 474 512 lub 661 448 155
- Wałcz, ul. Kościuszki 24, magazynier GZ Wałcz Ireneusz KĘDZIERSKI,
tel. 261472657
- Złocieniec, ul. Czwartaków 4, magazynier GZ Złocieniec Henryk GAŁEK,
tel. 261 465 727
4.5.3.) Główny kod CPV: 03410000-7 - Drewno
4.5.5.) Wartość części: 85091,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122073,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122598,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122073,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "TĘCZA" EWA ŻUR HURTOWNIA ARTYKUŁÓW BUDOWLANYCH W SPADKU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690007648
7.3.3) Ulica: Szczecińska 49
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-137
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "TĘCZA" EWA ŻUR HURTOWNIA ARTYKUŁÓW BUDOWLANYCH w spadku
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "TĘCZA" EWA ŻUR HURTOWNIA ARTYKUŁÓW BUDOWLANYCH w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219731,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92032,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113529 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107194,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q-TRADE Łukasz Kurowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251997845
7.3.3) Ulica: Podgaj 2f
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107194,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy materiałów budowlanych - część I - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
- Demontaż uszkodzonej stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż nowej drewnianej stolarki w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie - I etap
- Dostawa materiałów i akcesoriów oraz drobnych urządzeń technicznych na potrzeby realizacji zajęć edukacyjnych w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon
- Zakup materiałów budowlanych na budowę parkingu na działce nr 224/723 w miejscowości Bilcza
- "Roboty remontowe oraz usuwanie usterek"
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w miejscowości Tymbark
więcej: Drewno »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.