Og³oszenie z dnia 2024-06-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00372232/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00474426/01 - Wynik z dnia 2024-08-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposa¿enia ¿³obka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Cz³opa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791490
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Cz³opa
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-630
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 672591069
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@czlopa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.czlopa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposa¿enia ¿³obka
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-51f0136e-27b0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00361567
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-2029.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywania dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku
polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywania dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku
polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Formaty plików wykorzystywanych
przez Wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w
sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych
wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych”. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: formaty .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg), ze
szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3) W¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w ww. rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
5) W przypadku stosowania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu Zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w
formacie PAdES.
b) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie zewnêtrznym. Wykonawca powinien
pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
c) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w
szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty
w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie
bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy
Pzp.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest .. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie ¿³obka znajduj±cego siê w nowo utworzonej placówce przy ul. Brzozowej w m. Cz³opa, z podzia³em na cztery czê¶ci:
Czê¶æ nr 1 - meble
2. Dostarczone meble musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
3. W przypadku mebli i wyposa¿enia wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, pod³±czenia i/lub instalacji, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ powy¿szych czynno¶ci w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
4. Po dostarczeni u wszystkich elementów wyposa¿enia oraz po zakoñczeniu monta¿u, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu dostaw i miejsca monta¿u. Wszelkie zniszczenia powsta³e podczas i w wyniku monta¿u bêd± usuwane przez Wykonawcê na w³asny koszt i w³asnym staraniem.
5. Wykonawca bêdzie móg³ przyst±piæ do monta¿u i instalacji wyposa¿enia po weryfikacji przez Zamawiaj±cego spe³niania przez poszczególne elementy wyposa¿enia parametrów okre¶lonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez Zamawiaj±cego.
6. Najpó¼niej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu karty gwarancyjne w formie papierowej w jêzyku polskim.
7. ¬ród³o dofinansowania:
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029.
8. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Za³±czniki nr 2 i 5 stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
39121100-7 - Biurka
39121200-8 - Sto³y
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie ¿³obka znajduj±cego siê w nowo utworzonej placówce przy ul. Brzozowej w m. Cz³opa, z podzia³em na cztery czê¶ci:
Czê¶æ nr 2 - zabawki
2. Dostarczone meble musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
3. W przypadku mebli i wyposa¿enia wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, pod³±czenia i/lub instalacji, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ powy¿szych czynno¶ci w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
4. Po dostarczeni u wszystkich elementów wyposa¿enia oraz po zakoñczeniu monta¿u, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu dostaw i miejsca monta¿u. Wszelkie zniszczenia powsta³e podczas i w wyniku monta¿u bêd± usuwane przez Wykonawcê na w³asny koszt i w³asnym staraniem.
5. Wykonawca bêdzie móg³ przyst±piæ do monta¿u i instalacji wyposa¿enia po weryfikacji przez Zamawiaj±cego spe³niania przez poszczególne elementy wyposa¿enia parametrów okre¶lonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez Zamawiaj±cego.
6. Najpó¼niej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu karty gwarancyjne w formie papierowej w jêzyku polskim.
7. ¬ród³o dofinansowania:
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029.
8. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Za³±czniki nr 2 i 5 stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposa¿enie parków zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie ¿³obka znajduj±cego siê w nowo utworzonej placówce przy ul. Brzozowej w m. Cz³opa, z podzia³em na cztery czê¶ci:
Czê¶æ nr 3 - sprzêt elektroniczny
2. Dostarczone meble musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
3. W przypadku mebli i wyposa¿enia wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, pod³±czenia i/lub instalacji, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ powy¿szych czynno¶ci w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
4. Po dostarczeni u wszystkich elementów wyposa¿enia oraz po zakoñczeniu monta¿u, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu dostaw i miejsca monta¿u. Wszelkie zniszczenia powsta³e podczas i w wyniku monta¿u bêd± usuwane przez Wykonawcê na w³asny koszt i w³asnym staraniem.
5. Wykonawca bêdzie móg³ przyst±piæ do monta¿u i instalacji wyposa¿enia po weryfikacji przez Zamawiaj±cego spe³niania przez poszczególne elementy wyposa¿enia parametrów okre¶lonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez Zamawiaj±cego.
6. Najpó¼niej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu karty gwarancyjne w formie papierowej w jêzyku polskim.
7. ¬ród³o dofinansowania:
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029.
8. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Za³±czniki nr 2 i 5 stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki
30122000-0 - Biurowe maszyny offsetowe
39713200-5 - Maszyny pior±ce i suszarki do ubrañ
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie ¿³obka znajduj±cego siê w nowo utworzonej placówce przy ul. Brzozowej w m. Cz³opa, z podzia³em na cztery czê¶ci:
Czê¶æ nr 4 - pozosta³e wyposa¿enie
2. Dostarczone meble musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
3. W przypadku mebli i wyposa¿enia wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, pod³±czenia i/lub instalacji, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ powy¿szych czynno¶ci w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
4. Po dostarczeni u wszystkich elementów wyposa¿enia oraz po zakoñczeniu monta¿u, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu dostaw i miejsca monta¿u. Wszelkie zniszczenia powsta³e podczas i w wyniku monta¿u bêd± usuwane przez Wykonawcê na w³asny koszt i w³asnym staraniem.
5. Wykonawca bêdzie móg³ przyst±piæ do monta¿u i instalacji wyposa¿enia po weryfikacji przez Zamawiaj±cego spe³niania przez poszczególne elementy wyposa¿enia parametrów okre¶lonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez Zamawiaj±cego.
6. Najpó¼niej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu karty gwarancyjne w formie papierowej w jêzyku polskim.
7. ¬ród³o dofinansowania:
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029.
8. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Za³±czniki nr 2 i 5 stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39511100-8 - Koce
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39512000-4 - Bielizna po¶cielowa
39531000-3 - Dywany
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci
38412000-6 - Termometry
35111300-8 - Ga¶nice
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ; wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ; wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
szczegó³owy zakres dopuszczalnych zmian zosta³ orkre¶lony we wzorze umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-18
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZÊTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIÊCIU MIEJSKICH ZESPO£ÓW SZKÓ£ W GORLICACH ORAZ DLA URZÊDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Wykoñczenie i modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ostrorogu
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jako¶æ edukacji przedszkolnej w Gminie Stê¿yca"
- "Zakup wyposa¿enia oraz pomocy dydaktycznych dla szkó³ w ramach projektu "Podniesienie jako¶ci edukacji w³±czaj±cej w Gminie Krzykosy""
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorz±dowego ¯³obka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowo¶ci Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postêpowanie
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przeno¶nych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w £odzi.
wiêcej: Biurowe maszyny offsetowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.