Og³oszenie z dnia 2024-08-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00361567/01 - Og³oszenie z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00372232/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup wyposa¿enia ¿³obka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Cz³opa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791490
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Cz³opa
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-630
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 672591069
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@czlopa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.czlopa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposa¿enia ¿³obka2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-51f0136e-27b0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00474426
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-2029.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00361567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.6.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 310439,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie ¿³obka znajduj±cego siê w nowo utworzonej placówce przy ul. Brzozowej w m. Cz³opa, z podzia³em na cztery czê¶ci:Czê¶æ nr 1 - meble
Czê¶æ nr 2 - zabawki
Czê¶æ nr 3 - sprzêt elektroniczny
Czê¶æ nr 4 - pozosta³e wyposa¿enie
2. Dostarczone meble musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
3. W przypadku mebli i wyposa¿enia wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, pod³±czenia i/lub instalacji, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ powy¿szych czynno¶ci w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
4. Po dostarczeni u wszystkich elementów wyposa¿enia oraz po zakoñczeniu monta¿u, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu dostaw i miejsca monta¿u. Wszelkie zniszczenia powsta³e podczas i w wyniku monta¿u bêd± usuwane przez Wykonawcê na w³asny koszt i w³asnym staraniem.
5. Wykonawca bêdzie móg³ przyst±piæ do monta¿u i instalacji wyposa¿enia po weryfikacji przez Zamawiaj±cego spe³niania przez poszczególne elementy wyposa¿enia parametrów okre¶lonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez Zamawiaj±cego.
6. Najpó¼niej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu karty gwarancyjne w formie papierowej w jêzyku polskim.
7. ¬ród³o dofinansowania:
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029.
8. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Za³±czniki nr 2 i 5 stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Sto³y
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 126024,06 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie ¿³obka znajduj±cego siê w nowo utworzonej placówce przy ul. Brzozowej w m. Cz³opa, z podzia³em na cztery czê¶ci:Czê¶æ nr 1 - meble
Czê¶æ nr 2 - zabawki
Czê¶æ nr 3 - sprzêt elektroniczny
Czê¶æ nr 4 - pozosta³e wyposa¿enie
2. Dostarczone meble musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
3. W przypadku mebli i wyposa¿enia wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, pod³±czenia i/lub instalacji, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ powy¿szych czynno¶ci w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
4. Po dostarczeni u wszystkich elementów wyposa¿enia oraz po zakoñczeniu monta¿u, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu dostaw i miejsca monta¿u. Wszelkie zniszczenia powsta³e podczas i w wyniku monta¿u bêd± usuwane przez Wykonawcê na w³asny koszt i w³asnym staraniem.
5. Wykonawca bêdzie móg³ przyst±piæ do monta¿u i instalacji wyposa¿enia po weryfikacji przez Zamawiaj±cego spe³niania przez poszczególne elementy wyposa¿enia parametrów okre¶lonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez Zamawiaj±cego.
6. Najpó¼niej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu karty gwarancyjne w formie papierowej w jêzyku polskim.
7. ¬ród³o dofinansowania:
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029.
8. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Za³±czniki nr 2 i 5 stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposa¿enie parków zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9769,20 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie ¿³obka znajduj±cego siê w nowo utworzonej placówce przy ul. Brzozowej w m. Cz³opa, z podzia³em na cztery czê¶ci:Czê¶æ nr 1 - meble
Czê¶æ nr 2 - zabawki
Czê¶æ nr 3 - sprzêt elektroniczny
Czê¶æ nr 4 - pozosta³e wyposa¿enie
2. Dostarczone meble musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
3. W przypadku mebli i wyposa¿enia wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, pod³±czenia i/lub instalacji, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ powy¿szych czynno¶ci w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
4. Po dostarczeni u wszystkich elementów wyposa¿enia oraz po zakoñczeniu monta¿u, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu dostaw i miejsca monta¿u. Wszelkie zniszczenia powsta³e podczas i w wyniku monta¿u bêd± usuwane przez Wykonawcê na w³asny koszt i w³asnym staraniem.
5. Wykonawca bêdzie móg³ przyst±piæ do monta¿u i instalacji wyposa¿enia po weryfikacji przez Zamawiaj±cego spe³niania przez poszczególne elementy wyposa¿enia parametrów okre¶lonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez Zamawiaj±cego.
6. Najpó¼niej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu karty gwarancyjne w formie papierowej w jêzyku polskim.
7. ¬ród³o dofinansowania:
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029.
8. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Za³±czniki nr 2 i 5 stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki
30122000-0 - Biurowe maszyny offsetowe
39713200-5 - Maszyny pior±ce i suszarki do ubrañ
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 82514,30 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie ¿³obka znajduj±cego siê w nowo utworzonej placówce przy ul. Brzozowej w m. Cz³opa, z podzia³em na cztery czê¶ci:Czê¶æ nr 1 - meble
Czê¶æ nr 2 - zabawki
Czê¶æ nr 3 - sprzêt elektroniczny
Czê¶æ nr 4 - pozosta³e wyposa¿enie
2. Dostarczone meble musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musz± spe³niaæ wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagaj± musz± posiadaæ aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
3. W przypadku mebli i wyposa¿enia wymagaj±cego monta¿u, z³o¿enia, pod³±czenia i/lub instalacji, Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ powy¿szych czynno¶ci w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
4. Po dostarczeni u wszystkich elementów wyposa¿enia oraz po zakoñczeniu monta¿u, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu dostaw i miejsca monta¿u. Wszelkie zniszczenia powsta³e podczas i w wyniku monta¿u bêd± usuwane przez Wykonawcê na w³asny koszt i w³asnym staraniem.
5. Wykonawca bêdzie móg³ przyst±piæ do monta¿u i instalacji wyposa¿enia po weryfikacji przez Zamawiaj±cego spe³niania przez poszczególne elementy wyposa¿enia parametrów okre¶lonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez Zamawiaj±cego.
6. Najpó¼niej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu karty gwarancyjne w formie papierowej w jêzyku polskim.
7. ¬ród³o dofinansowania:
Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029.
8. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Za³±czniki nr 2 i 5 stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39511100-8 - Koce
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39512000-4 - Bielizna po¶cielowa
39531000-3 - Dywany
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci
38412000-6 - Termometry
35111300-8 - Ga¶nice
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 92131,77 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 65325,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 302328,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65325,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szko³a sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 25
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 65325,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8496,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11725,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8496,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8496,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 78797,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 236699,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91437,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV Multimedia Ma³ysz i Spó³ka Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821
7.3.3) Ulica: G³owackiego
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-368
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AV MULTIMEDIA MA£YSZ I SPÓ£KA, SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
AV MULTIMEDIA MA£YSZ I SPÓ£KA, SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 91437,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 67541 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 126470,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67541 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szko³a sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 67541 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI CZ£OPA
wiêcej: przetargi CZ£OPA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposa¿enia do Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzêtu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Czêstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Czêstochowie - 2 czê¶ci
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
- Dostawê mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postêpowanie.
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i ¶mieci
wiêcej: Biurowe maszyny offsetowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.