Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00250932/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00259815/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej i drogowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 733-15-81
1.5.8.) Numer faksu: 733-38-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej i drogowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fa001fc-01c1-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250932/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 49593,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie branży sanitarnej i drogowej, nad zadaniem inwestycyjnym: "Budowa systemu odprowadzającego wody opadowe z terenów przemysłowych - uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi na terenach przemysłowych w Odolanowie".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewidziany jest ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane, nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu w okresie realizacji prac budowlanych, w tym pobyt na terenie budowy w wymiarze 8 godzin , obecność przy przekazaniu terenu budowy wykonawcy prac budowlanych,
c) kontrola prawidłowości prowadzenia przez wykonawców procesu budowlanego oraz wyceny robót,
d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu budowlanego w uzgodnieniu z zamawiającym,
e) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji,
f) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umów o roboty budowlane,
g) składanie raportów Zamawiającemu o występujących ewentualnych trudnościach w realizacji budowy lub odstępstwach od umów o roboty budowlane, w terminie 2 dni od wystąpienia ww. trudności lub odstępstw,
h) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
i) egzekwowanie od wykonawcy wszelkich prób i badań opisanych w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót,
j) zatwierdzanie materiałów do wbudowania oraz zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
k) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach realizacji umowy o roboty budowlane,
l) potwierdzanie usunięcia wad wykonanych robót budowlanych,
m) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych,
n) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności,
o) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,
p) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
q) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
r) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy,
s) dyspozycyjność w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta Odolanów
t) uczestniczenie w odbiorach zanikających i ulegających zakryciu,
u) stwierdzania gotowości do odbiorów w tym odbioru końcowego,
w) przeprowadzenie razem z zamawiającym inwentaryzacji i przygotowanie rozliczenia umów z wykonawcą prac budowlanych w przypadku odstąpieniu lub innego rozwiązanie umowy o roboty budowlane.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień wykonawcy zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór - zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępny jest na platformie on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Nazwa zadania: "Budowa systemu odprowadzającego wody opadowe z terenów przemysłowych-uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi na terenach przemysłowych w Odolanowie", znak sprawy ZP.271.2.21.2022
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71327,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE I PROJEKTOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541953005
7.3.3) Ulica: GROTA ROWECKIEGO
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-267
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ SOSNOWSKI Usługi Budowlane i Projektowe
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ SOSNOWSKI Usługi Budowlane i Projektowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Zakup samochodu 9 - cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminno - Miejskiego Centrum Pomocy "Wiara - Nadzieja - Miłość" w Odolanowie
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.