Og³oszenie z dnia 2022-09-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00365823/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00475414/01 - Wynik z dnia 2022-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Opracowanie dok. projektowo-kosztorysowej oraz spec. tech. wykonania i odbioru robót bud. budowy budynku P³ockiego O¶rodka Pomocy Osobom Nietrze¼wym i Uzale¿nionym oraz pe³nienie nadzoru autorskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO P£OCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. projektowo-kosztorysowej oraz spec. tech. wykonania i odbioru robót bud. budowy budynku P³ockiego O¶rodka Pomocy Osobom Nietrze¼wym i Uzale¿nionym oraz pe³nienie nadzoru autorskiego.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0a913b47-3a53-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00362533
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037669/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.65 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pn. "Budowa P³ockiego O¶rodka Pomocy Osobom Nietrze¼wym i Uzale¿nionym".
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6666013.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/666601
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest:
a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania). Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji podpisów.
8. O¶wiadczenie z art. 125 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej oparzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z paragrafem 18 Projektowanych postanowieñ umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.64.2022.AG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Zakres minimalny (podstawowy):
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. „Budowa P³ockiego O¶rodka Pomocy Osobom Nietrze¼wym i Uzale¿nionym – prace przygotowawcze” wraz z uzyskaniem w³a¶ciwej zgody/zgód organu administracji architektoniczno - budowlanej zezwalaj±cych na wykonanie robót budowlanych.
b) Zakres opcjonalny (opcja):
Pe³nienie nadzoru autorskiego. Opis zakresu opcjonalnego w Dziale III SWZ - §2 Projektowanych postanowieñ umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do pe³nienia nadzoru autorskiego. Maksymalna warto¶æ opcji to 12 pobytów Wykonawcy, w zwi±zku z realizacj± Nadzoru autorskiego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, w terminie 36 miesiêcy od daty podpisania protoko³u odbioru dokumentacji. O skorzystaniu z opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê w formie pisemnej i bêdzie to równoznaczne ze z³o¿eniem przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie okre¶lonym w Umowie.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe projektanta w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga:
4.1) aby Wykonawca wykaza³, ¿e nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
1 zamówienie polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy, rozbudowy, nadbudowy budynku kubaturowego o powierzchni u¿ytkowej min. 400 m2 wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowê
4.2) aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego, nastêpuj±ce osoby, tj. minimum:
a) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ* z co najmniej 5-letnim do¶wiadczeniem zawodowym w projektowaniu - na spe³nienie powy¿szego warunku musi zostaæ wskazana ta sama osoba, której do¶wiadczenie zawodowe podlega³o punktacji na etapie z³o¿enia oferty.
b) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ* z co najmniej 5 – letnim do¶wiadczeniem w projektowaniu
c) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ* z co najmniej 5 – letnim do¶wiadczeniem w projektowaniu
d) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ* z co najmniej 5 – letnim do¶wiadczeniem w projektowaniu
e) jedn± osobê posiadaj±c± udokumentowane do¶wiadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni i legitymuj±c± siê wykszta³ceniem kierunkowym:
– 2 lata do¶wiadczenia zawodowego – inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymuj±cy siê ukoñczonym kursem z tego zakresu,
– 3 lata do¶wiadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i le¶nictwo,
– 4 lata do¶wiadczenia zawodowego – absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i le¶nictwo.
Osoby wskazane w pkt. 4.2 ppkt a) - d) musz± byæ cz³onkami odpowiedniej izby samorz±du zawodowego i ubezpieczone od odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz posiadaæ aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa co bêdzie potwierdzone za¶wiadczeniem wydanym przez tê Izbê. Za¶wiadczenie zostanie przed³o¿one Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy.
Uwaga:* Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce w/w uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020 r., poz.220) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r.,poz. 1117)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. /je¿eli dotyczy/
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik Nr 4./je¿eli dotyczy/
5) Wype³niony formularz „Do¶wiadczenie zawodowe” - Za³±cznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oudzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców
wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców.
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 14 Projektowanych postanowieñ umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/666601
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-03 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-01
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych dla S±du Okrêgowego w P³ocku, S±du Rejonowego w Sierpcu oraz S±du Rejonowego w Gostyninie.
- Zakup nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji W³amania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
- Druk materia³ów informacyjno - promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka na rok 2025
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dzieciêcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w P³ocku - etap II (2)"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego budowy ¶cie¿ki dydaktycznej "Grodzisko"
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadañ inwestycyjnych planowanych przez Powiat Tatrzañski
- wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. £om¿yñskiej i £ochowskiej w Warszawie w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeñstwa drogowego na obszarze rewitalizacji
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Nieporêckiej w Warszawie w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeñstwa drogowego na obszarze rewitalizacji"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.