Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226129/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00232012/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00238038/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w pięciu miastach (Rzeszów, Kraków, Łódź, Wrocław, Warszawa) na wybranych kwartałach w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02ca8e2c-d482-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w pięciu miastach (Rzeszów, Kraków, Łódź, Wrocław, Warszawa) na wybranych kwartałach w podziale na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02ca8e2c-d482-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022371/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w pięciu miastach (Rzeszów, Kraków, Łódź, Wrocław, Warszawa) na wybranych kwartałach, w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt/program (nazwa): NetZeroCities/ Horizon 2020 Research and Innovation Programme Numer identyfikacyjny projektu/programu: Numer identyfikacyjny projektu/programu: 1010365192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87322,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w RzeszowiePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 167 badań ankietowych skierowanych do mieszkańców wybranego w Rzeszowie kwartału o pow. około 5 km². W przypadku, gdy mimo trzykrotnej próby kontaktu z mieszkańcami budynków jednorodzinnych i lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych, udokumentowanej na podstawie notatki nie uda się zebrać zakładanej liczby ankiet, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby ankiet do 117.
Badanie ma na celu diagnozę społeczną wśród mieszkańców kwartału wybranego do projektu NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories. Badanie przeprowadzone będzie za pomocą kwestionariusza ankiety, który zostanie udostępniony Wykonawcy.
Badanie należy przeprowadzić formą badania ilościowego techniką CAPI (ang. computer assisted personal interview) lub PAPI (ang. Paper and Pencil Interviewing).
Wyniki przeprowadzonych badań należy sporządzić w formie tabelarycznej (plik Microsoft Excel wraz z opisem kodowania danych) oraz w formie raportu końcowego (plik tekstowy Microsoft Word oraz PDF). Raport końcowy zawierać ma prezentację wyników na wykresach, ich analizę statystyczną, interpretację i wnioski. Raport powinien zawierać co najmniej następujące treści: organizacja i harmonogram badań; charakterystyka badanej próby; diagnoza aktualnej sytuacji mieszkaniowej; prezentacja opinii na temat aktualnego miejsca zamieszkania; identyfikacja potrzeb i preferencji w zakresie miejsca zamieszkania; analiza skłonności do partycypacji społecznej; Identyfikacja świadomości ekologicznej mieszkańców.
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories (Neutralne klimatycznie i zrównoważone środowiskowo obszary), finansowanego w ramach projektu prac nr 6: Opracowanie modeli partycypacji mieszkańców.
Wielkość/Zakres:
Rzeszów os. Tysiąclecia wśród mieszkańców:
Budynków mieszkalnych wielorodzinnych (maksymalnie jedna ankieta z jednego lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym): ul. Husarska 2, ul. Jana Kochanowskiego 16, ul. Kosynierów 16, ul. Kosynierów 18, ul. Kosynierów 20, ul. Jana Kochanowskiego 12, ul. Jana Kochanowskiego 20, ul. Piotra Skargi 1, ul. Piotra Skargi 5, ul. Piotra Skargi 7.
Budynków mieszkalnych jednorodzinnych (maksymalnie jedna ankieta z jednego budynku mieszkalnego jednorodzinnego): ul. Piękna 16, ul. Piękna 16A, ul. Piękna 20. ul. Piękna 20A, ul. Piękna 22, ul. Husarska 6, ul. Husarska 8, ul. Husarska 10, ul. Husarska 12, ul. Kosynierów 9, ul. Kosynierów 10, ul. Kosynierów 11, ul. Kosynierów 12, ul. Kosynierów 13, ul. Kosynierów 14, ul. Kosynierów 15, ul. Kosynierów 17, ul. Kosynierów 19.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia – dla części 1 zamówienia,
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.5.) Wartość części: 16129,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w KrakowiePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 211 badań ankietowych skierowanych do mieszkańców wybranego w Krakowie kwartału o pow. około 10 km2. W przypadku, gdy mimo trzykrotnej próby kontaktu z mieszkańcami budynków jednorodzinnych i lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych, udokumentowanej na podstawie notatki nie uda się zebrać zakładanej liczby ankiet, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby ankiet do 148.
Badanie ma na celu diagnozę społeczną wśród mieszkańców kwartału wybranego do projektu NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories. Badanie przeprowadzone będzie za pomocą kwestionariusza ankiety, który zostanie udostępniony Wykonawcy.
Badanie należy przeprowadzić formą badania ilościowego techniką CAPI (ang. computer assisted personal interview) lub PAPI (ang. Paper and Pencil Interviewing).
Wyniki przeprowadzonych badań należy sporządzić w formie tabelarycznej (plik Microsoft Excel wraz z opisem kodowania danych) oraz w formie raportu końcowego (plik tekstowy Microsoft Word oraz PDF). Raport końcowy zawierać ma prezentację wyników na wykresach, ich analizę statystyczną, interpretację i wnioski. Raport powinien zawierać co najmniej następujące treści: organizacja i harmonogram badań; charakterystyka badanej próby; diagnoza aktualnej sytuacji mieszkaniowej; prezentacja opinii na temat aktualnego miejsca zamieszkania; identyfikacja potrzeb i preferencji w zakresie miejsca zamieszkania; analiza skłonności do partycypacji społecznej; Identyfikacja świadomości ekologicznej mieszkańców.
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories (Neutralne klimatycznie i zrównoważone środowiskowo obszary), finansowanego w ramach projektu prac nr 6: Opracowanie modeli partycypacji mieszkańców.
Wielkość/Zakres:
Kraków Osiedle Złotego Wieku wśród mieszkańców budynków mieszkalnych wielorodzinnych (maksymalnie jedna ankieta z jednego lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym):
Ul. Osiedle Złotego Wieku 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 66, 67, 68, 69, 70, 71.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia – dla części 2 zamówienia,
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.5.) Wartość części: 17706,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w WarszawiePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 180 badań ankietowych skierowanych do mieszkańców wybranego w Warszawie kwartału o pow. około 5 km2. W przypadku, gdy mimo trzykrotnej próby kontaktu z mieszkańcami budynków jednorodzinnych i lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych, udokumentowanej na podstawie notatki nie uda się zebrać zakładanej liczby ankiet, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby ankiet do 126.
Badanie ma na celu diagnozę społeczną wśród mieszkańców kwartału wybranego do projektu NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories. Badanie przeprowadzone będzie za pomocą kwestionariusza ankiety, który zostanie udostępniony Wykonawcy.
Badanie należy przeprowadzić formą badania ilościowego techniką CAPI (ang. computer assisted personal interview) lub PAPI (ang. Paper and Pencil Interviewing).
Wyniki przeprowadzonych badań należy sporządzić w formie tabelarycznej (plik Microsoft Excel wraz z opisem kodowania danych) oraz w formie raportu końcowego (plik tekstowy Microsoft Word oraz PDF). Raport końcowy zawierać ma prezentację wyników na wykresach, ich analizę statystyczną, interpretację i wnioski. Raport powinien zawierać co najmniej następujące treści: organizacja i harmonogram badań; charakterystyka badanej próby; diagnoza aktualnej sytuacji mieszkaniowej; prezentacja opinii na temat aktualnego miejsca zamieszkania; identyfikacja potrzeb i preferencji w zakresie miejsca zamieszkania; analiza skłonności do partycypacji społecznej; Identyfikacja świadomości ekologicznej mieszkańców.
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories (Neutralne klimatycznie i zrównoważone środowiskowo obszary), finansowanego
w ramach projektu prac nr 6: Opracowanie modeli partycypacji mieszkańców.
Wielkość/Zakres:
W Warszawie badania ankietowe mają być przeprowadzone wśród mieszkańców budynków wielorodzinnych (maksymalnie jedna ankieta z jednego lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym): ul. Stanisława Augusta 2A, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 28, 30; ul. Grochowska 281A, ul. Międzyborska 115, 115A, 117, 119; ul. Grochowska 255, 257, 259, 261, 263, 265, 267, 269, 271, 273, 275, 277, 279, 281, 283.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia – dla części 3 zamówienia,
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.5.) Wartość części: 17385,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w ŁodziPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 187 badań ankietowych skierowanych do mieszkańców wybranego w Łodzi kwartału o pow. około 7 km2. W przypadku, gdy mimo trzykrotnej próby kontaktu z mieszkańcami budynków jednorodzinnych i lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych, udokumentowanej na podstawie notatki nie uda się zebrać zakładanej liczby ankiet, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby ankiet do 131.
Badanie ma na celu diagnozę społeczną wśród mieszkańców kwartału wybranego do projektu NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories. Badanie przeprowadzone będzie za pomocą kwestionariusza ankiety, który zostanie udostępniony Wykonawcy.
Badanie należy przeprowadzić formą badania ilościowego techniką CAPI (ang. computer assisted personal interview) lub PAPI (ang. Paper and Pencil Interviewing).
Wyniki przeprowadzonych badań należy sporządzić w formie tabelarycznej (plik Microsoft Excel wraz z opisem kodowania danych) oraz w formie raportu końcowego (plik tekstowy Microsoft Word oraz PDF). Raport końcowy zawierać ma prezentację wyników na wykresach, ich analizę statystyczną, interpretację i wnioski. Raport powinien zawierać co najmniej następujące treści: organizacja i harmonogram badań; charakterystyka badanej próby; diagnoza aktualnej sytuacji mieszkaniowej; prezentacja opinii na temat aktualnego miejsca zamieszkania; identyfikacja potrzeb i preferencji w zakresie miejsca zamieszkania; analiza skłonności do partycypacji społecznej; Identyfikacja świadomości ekologicznej mieszkańców.
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories (Neutralne klimatycznie i zrównoważone środowiskowo obszary), finansowanego w ramach projektu prac nr 6: Opracowanie modeli partycypacji mieszkańców.
Wielkość/Zakres:
Budynki wielorodzinne (maksymalnie jedna ankieta z jednego lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym): ul. Konstytucyjna 1, 3; ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 127, 131, 133, 135, 139, 141; ul. Aleksandra Zelwerowicza 48/50
Budynki jednorodzinne (maksymalnie jedna ankieta z jednego budynku jednorodzinnego): ul. Aleksandra Zelwerowicza 36, 36A, 46, 52, 54, 54A, 56, 58, 58A, 58B, 58C, 58D, 58E, 60, 62, 64; ul. Edukacyjna 27, 29, 31, 33, 35; ul. Krzywickiego 13, 15; ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 115, 115A, 115B, 115C, 117, 117A, 119, 119A, 121, 121A.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia – dla części 4 zamówienia,
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.5.) Wartość części: 18060,83 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców we WrocławiuPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 215 badań ankietowych skierowanych do mieszkańców wybranego we Wrocławiu kwartału o pow. około 5 km2. W przypadku, gdy mimo trzykrotnej próby kontaktu z mieszkańcami budynków jednorodzinnych i lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych, udokumentowanej na podstawie notatki nie uda się zebrać zakładanej liczby ankiet, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby ankiet do 151.
Badanie ma na celu diagnozę społeczną wśród mieszkańców kwartału wybranego do projektu NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories. Badanie przeprowadzone będzie za pomocą kwestionariusza ankiety, który zostanie udostępniony Wykonawcy.
Badanie należy przeprowadzić formą badania ilościowego techniką CAPI (ang. computer assisted personal interview) lub PAPI (ang. Paper and Pencil Interviewing).
Wyniki przeprowadzonych badań należy sporządzić w formie tabelarycznej (plik Microsoft Excel wraz z opisem kodowania danych) oraz w formie raportu końcowego (plik tekstowy Microsoft Word oraz PDF). Raport końcowy zawierać ma prezentację wyników na wykresach, ich analizę statystyczną, interpretację i wnioski. Raport powinien zawierać co najmniej następujące treści: organizacja i harmonogram badań; charakterystyka badanej próby; diagnoza aktualnej sytuacji mieszkaniowej; prezentacja opinii na temat aktualnego miejsca zamieszkania; identyfikacja potrzeb i preferencji w zakresie miejsca zamieszkania; analiza skłonności do partycypacji społecznej; Identyfikacja świadomości ekologicznej mieszkańców.
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories (Neutralne klimatycznie i zrównoważone środowiskowo obszary), finansowanego
w ramach projektu prac nr 6: Opracowanie modeli partycypacji mieszkańców.
Wielkość/Zakres:
Budynki wielorodzinne (maksymalnie jedna ankieta z jednego lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym):
ul. Zgodna 2 / 4 / 6, 3 / 5 / 7, 9, 11, 13, 15, 17, 18, 19, 21;
ul. Więckowskiego 3, 5, 15;
ul. Komuny Paryskiej 82, 84, 84A, 90/90A, 92, 94, 94A, 96;
ul. Kościuszki 168 / 170 / 172;
ul. gen. Prądzyńskiego 4, 6, 8/10, 12, 14-16, 18, 20, 20A, 22, 24, 24A;
ul. gen. Traugutta 93, 95, 97, 97OF, 99, 99A, 99B, 101/105, 103, 107, 109, 119, 121, 123.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia – dla części 5 zamówienia,
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.5.) Wartość części: 18041,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15672,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18671,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15672,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boundless Development Celestyna Miłoś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492251131
7.3.4) Miejscowość: Rędziny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOUNDLESS DEVELOPMENT CELESTYNA MIŁOŚ
jakie przetargi wygrała firma
BOUNDLESS DEVELOPMENT CELESTYNA MIŁOŚ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15672,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17933,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21608,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17933,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850205642
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17933,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15301,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19480,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15301,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850205642
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15301,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15891,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15891,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850205642
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15891,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16420,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21724,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16420,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOUNDLESS DEVELOPMENT CELESTYNA MIŁOŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492251131
7.3.4) Miejscowość: Rędziny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOUNDLESS DEVELOPMENT CELESTYNA MIŁOŚ
jakie przetargi wygrała firma
BOUNDLESS DEVELOPMENT CELESTYNA MIŁOŚ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16420,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i barier w dostępie do usług społecznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów w województwie lubuskim oraz sporządzenie raportu (badania/opracowania)
- Badanie napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów w gminach ościennych
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie" - moduł II
- Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w zakresie usług społecznych na terenie Gminy Miasto Szczecin
- Wykonanie badania terenowego w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie" - moduł III
- Jakościowe badanie potrzeb użytkowników w celu dostosowania aplikacji Odznaka +
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.