Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255642/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00274855/01 - Wynik z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa spedycja towarów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa spedycja towarów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64458bec-06c4-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008976/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Spedycja towarów na zagraniczne wydarzenia promocyjne w II połowie 2021 roku oraz w I połowie 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255642
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 179/2023/C
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 588461,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy, stanowiących Załącznik nr 6a do SWZ.Wykonawca wykonuje usługi spedycji w miejscach i w terminach wskazanych w zleceniu spedycji, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do umowy, w ramach następujących wydarzeń targowych stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego:
1) Vietfood and Beverage (Ho Chi Minh, Wietnam) odbywające się w dniach
10 – 12.08.2023 r.,
2) SIAL INTERFOOD JAKARTA (Dżakarta, Indonezja) odbywające się w dniach 08 – 11.11.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60600000-4 - Usługi transportu wodnego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
4.5.5.) Wartość części: 267333,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy, stanowiących Załącznik nr 6b do SWZ.Wykonawca wykonuje usługi spedycji w miejscach i w terminach wskazanych w zleceniu spedycji, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do umowy, w ramach następujących wydarzeń targowych stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego:
1) Foodex Saudi (Rijad, KAS) odbywające się w dniach 17-20.09.2023 r.,
2) Anuga (Kolonia, Niemcy) odbywające się w dniach 07-11.10.2023 r.,
3) Indagra (Bukareszt, Rumunia) odbywające się w dniach 25-29.10.2023 r.,
4) ISM Middle East (Dubaj, ZEA) odbywające się w dniach 07-09.11.2023 r.,
5) Food Africa Cairo (Kair, Egipt) odbywające się w dniach 12-14.12.2023 r.,
6) Biofach (Norymberga, Niemcy) odbywające się w dniach 13-16.02.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60600000-4 - Usługi transportu wodnego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
4.5.5.) Wartość części: 321128,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282209 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282209 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282209 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Międzynarodowej Spedycji Targowej „Transmeble International” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630225139
7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej 19/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-771
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kompleksowa spedycja.
Nazwy ewentualnych podwykonawców:
1. BCC Logistics
Platinum Center, 4th floor Office 410
Salahuddih Ayubi Street, Riyadh. KSA
2. AL Naboodah Cargo Logistics LLC
PO Box 10652, Concourse 2, Office Unit 2, Hall 8
Dubai World Trade Centre, Dubai, UAE
3. Overseas Int'l Services
19 A. Alkhalifa Almaa'moun str
Heliopolis, Cairo. Egypt
4. DSV Solitions
Units 11-12
Second Exhibition Avenue
NEC, Birmingham
B 40 1PJ
5. Schenker Inc
1901 N. Roselle Road
Suite 200
Schaumburg, IL 60195
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334147,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-25 do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (131)
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Chełmnie
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Usługa relokacji nieprawidłowo zaparkowanych hulajnóg elektrycznych
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.