eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrzycaPrzebudowa budynku szkoły podstawowej w Koźmińcu wraz z lokalizacją oddziałów przedszkolnych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku szkoły podstawowej w Koźmińcu wraz z lokalizacją oddziałów przedszkolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 14

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627413013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca.bipgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku szkoły podstawowej w Koźmińcu wraz z lokalizacją oddziałów przedszkolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-929365d7-1bf7-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037165/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa budynku szkoły podstawowej w Koźmińcu wraz z lokalizacją oddziałów przedszkolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 401584,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku szkoły podstawowej w Koźmińcu wraz z lokalizacją oddziałów przedszkolnych
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku Zespołu Szkół Publicznych w Koźmińcu obejmująca przebudowę klatki schodowej, stropów oraz ścian wewnętrznych w celu zaadaptowania poddasza nieużytkowego na 2 sale lekcyjne oraz utworzenia 2 oddziałów przedszkolnych w parterze budynku. Inwestycja zlokalizowana w Koźmińcu, na działce geodezyjnej nr 217/1. Działka ma dostęp do drogi publicznej nr ew. 204 przez istniejący zjazd na działkę. Na terenie inwestycji trwa aktualnie budowa budynku sali gimnastycznej z łącznikiem wg odrębnego opracowania. W ramach zadania Wykonawca wykona między innymi:
a) ROBOTY BUDOWLANE
STROP PODDASZA REI60
Projektowane zabezpieczenie stropu nad poddaszem użytkowym elementami obudowy do klasy odporności ogniowej REI60.
STROP
Projektowany stop prefabrykowany, odcinkowy, belkowo-płytowy.
SCHODY ŻELBETOWE
Projektowane schody żelbetowe monolityczne.
STOLARKA OKIENNA-NAŚWIETLA NIEOTWIERALNE
Przewiduje się wymianę istniejących okien w ścianach oddzielenia pożarowego w granicy działki na naświetla nieotwieralne. Stolarka okienna zewnętrzna drewniana/aluminiowa – kolorystyka zgodnie z istniejącą. Współczynnik całkowity przenikania ciepła nie większy niż U= 0,9 W/m2K.
STOLARKA DRZWIOWA
Drzwi wewnętrzne – ślusarka PCV oraz drzwi płycinowe, ościeżnica bezprzylgowa; klamki ze stali nierdzewnej oraz wkładki patentowe – zgodnie z ustaleniami Inwestora.
PARAPETY ZEWNĘTRZNE
Zgodnie z wybranym systemem okiennym np. z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej z wygłuszeniem.
PARAPETY WEWNĘTRZNE
MDF, gładkie, białe, matowe z krawędzią wyobloną.
BALUSTRADY KLATEK SCHODOWYCH I POCHWYTY PRZYŚCIENNE
Balustrady o wysokości 1,10 cm. Podstawowe elementy nośne i pochwyty balustrady wykonane z rur stalowych o średnicy 50 mm, z wypełnieniem spełniającym warunki przenoszenia sił poziomych i innych określonych w PN. Wypełnienie oraz konstrukcja balustrady malowana proszkowo w kolorze zgodnym z przyjętą kolorystyką.
ZABUDOWA KABINOWA SANITARIATÓW
W łazienkach kabiny z systemowych profili aluminiowych do kabin WC z wypełnieniem płytą wodoodporną HPL wykończone systemowymi akcesoriami. Kabiny wyposażone w akcesoria zapewniające system bezpiecznych palców. Wysokość kabin należy dostosować do dzieci przedszkolnych.
b) INSTALACJE ELEKTRYCZNE
Zmiana zasilania istniejących rozdzielnic
Oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne kierunkowe
c) INSTALACJE SANITARNE
Wewnętrzna instalacja wod. - kan.
Instalacja wentylacji mechanicznej

Realizacja inwestycji będzie się odbywać na terenie działającej placówki oświatowej, w trakcie trwającego roku szkolnego. Wykonawca jest zobowiązany dołożyć wszelkich starań związanych z zabezpieczeniem placu budowy i zaplecza technicznego przed niekontrolowanym wtargnięciem osób postronnych zwłaszcza dzieci.

Elementy wyposażenia tj. biegi schodowe wraz z poręczami, drabinki gimnastyczne itp., które w ramach realizacji inwestycji zostaną zdemontowane należy zabezpieczyć przed zniszczeniem i złożyć na działce na której realizowana jest inwestycja w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Wymagany okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na roboty budowlane musi wynosić minimum 36 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Gwarancja na urządzenie – według wytycznych producenta.

Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę stanowiącym załączniki nr 10, 11 i 13 do SWZ.

Zamawiający pomocniczo w załącznikach nr 12 do SWZ przekazuje przedmiar robót i kosztorys ofertowy, jednakże podstawę obliczenia oferty stanowi dokumentacja projektowa, gdyż wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.

Wszelkie prace budowlane należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami bhp obowiązującymi w budownictwie, a także zabezpieczyć teren przed dostępem osób niepowołanych oraz w miejscu widocznym umieścić tablice informacyjną budowy.

Wymagany okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na roboty budowlane musi wynosić minimum 36 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Gwarancja na urządzenie – według wytycznych producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w dniu 27.05.2024 r. Termin składania ofert upłynął w dniu 11.06.2024 r. o godzinie 9:00. W wyznaczonym terminie wpłynęły 2 oferty. Zamawiający dokonał czynności odszyfrowania i otwarcia ofert w tym samym dniu o godzinie 9:15, zgodnie z zapisami dokumentów zamówienia. Bezpośrednio po upływie terminu składania ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania ukazała się informacja, że Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 500 000,00 zł brutto. Kwota pierwszej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu wynosi 920 024,23 zł brutto, kwota drugiej – najkorzystniejszej oferty wynosi 873 093,65 zł brutto. W związku z tym, iż kwota najkorzystniejszej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na realizację zadania do kwoty najkorzystniejszej oferty postępowanie należy unieważnić.

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tą kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873093,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920024,23 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.