Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00352230/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
- 2023/BZP 00359242/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00361005/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
- 2023/BZP 00364959/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00366970/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-24
- 2023/BZP 00369266/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-28
- 2023/BZP 00414717/01 - Wynik z dnia 2023-09-26
- 2023/BZP 00423632/01 - Wynik z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151536730
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 7A
1.4.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmach@matkadziecko.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.matkadziecko.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot leczniczy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363060
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00352230
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
dot. części 1-10:
1.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio na część, na którą Wykonawca składa ofertę).
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie
ezamówienia.
3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak
podstaw wykluczenia z postępowania.
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych (dotyczy Części 1-10):
Przedmiot zamówienia będzie dostępny również dla osób niepełnosprawnych.
Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU (dotyczy Części 1-10).
6. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia - etap II
7. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej.
8. Miejsce dostawy poszczególnych części:
Część nr 1 pokój nr 305 III piętro.
Część nr 2 – pokój nr 305 III.piętro.
Część nr 3 – pokój nr 305 III piętro.
Część nr 4 – Poradnia Rehabilitacji I piętro pokój nr 108.
Część nr 5 – Poradnia Okulistyczna II piętro pokój nr 206.
Część nr 6 – Laboratorium Parter pokój nr 1,
Część nr 7 - pokój 305 III piętro.
Część nr 8 - pokój 305 III piętro.
Część nr 9 – pokój 305 III piętro.
Część nr 10 – pokój 305 III piętro.
Ewentualne szkody powstałe w związku z wnoszeniem i montażem urządzeń i sprzętu, zostaną usunięte na koszt Wykonawcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów obiektu, istniejącej infrastruktury lub wyposażenia, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy.
9. Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu w ramach:
Część nr 1 - Leżanki drewniane do gabinetów zabiegowych – 4 szt.;
Część nr 2: Leżanki lekarskie z zagłówkiem i uchwytem na prześcieradła jednorazowe – 19 szt.;
Część nr 3: Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.;
Część nr 4: Stoły rehabilitacyjne do ćwiczeń z dziećmi z ręczną zmianą wysokości – 2 szt.;
Część nr 6: Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.;
Część nr 7: Aparat do masażu – 2 szt.;
Część nr 8: Lampy na statywie – 3 szt.;
Część nr 9: Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.;
Część nr 10: Ławeczka rehabilitacyjna – 1 szt.
realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
10. Zamawiający nie zmienia parametrów w cz.7.
Po zmianie:
dot. części 1-10:
1.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (odpowiednio na część, na którą Wykonawca składa ofertę).
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie
ezamówienia.
3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak
podstaw wykluczenia z postępowania.
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych (dotyczy Części 1-10):
Przedmiot zamówienia będzie dostępny również dla osób niepełnosprawnych.
Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU (dotyczy Części 1-10).
6. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia - etap II
7. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej.
8. Miejsce dostawy poszczególnych części:
Część nr 1 pokój nr 305 III piętro.
Część nr 2 – pokój nr 305 III.piętro.
Część nr 3 – pokój nr 305 III piętro.
Część nr 4 – Poradnia Rehabilitacji I piętro pokój nr 108.
Część nr 5 – Poradnia Okulistyczna II piętro pokój nr 206.
Część nr 6 – Laboratorium Parter pokój nr 1,
Część nr 7 - pokój 305 III piętro.
Część nr 8 - pokój 305 III piętro.
Część nr 9 – pokój 305 III piętro.
Część nr 10 – pokój 305 III piętro.
Ewentualne szkody powstałe w związku z wnoszeniem i montażem urządzeń i sprzętu, zostaną usunięte na koszt Wykonawcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów obiektu, istniejącej infrastruktury lub wyposażenia, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy.
9. Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu w ramach:
Część nr 1 - Leżanki drewniane do gabinetów zabiegowych – 4 szt.;
Część nr 2: Leżanki lekarskie z zagłówkiem i uchwytem na prześcieradła jednorazowe – 19 szt.;
Część nr 3: Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.;
Część nr 4: Stoły rehabilitacyjne do ćwiczeń z dziećmi z ręczną zmianą wysokości – 2 szt.;
Część nr 5: Fotel okulistyczny do unitu okulistycznego – 1 szt.;
Część nr 6: Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.;
Część nr 7: Aparat do masażu – 2 szt.;
Część nr 8: Lampy na statywie – 3 szt.;
Część nr 9: Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.;
Część nr 10: Ławeczka rehabilitacyjna – 1 szt.
realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
10. Zamawiający nie zmienia parametrów w cz.7.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-24 10:00
Po zmianie:
2023-08-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-24 10:30
Po zmianie:
2023-08-25 10:30
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.